home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 225 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Nordens helvede
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Nordens helvede  (Læst 5476 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nordens helvede
« Svar #15: 04 Jul 2011, 09:25 »

Kunne godt tænke mig at vide hvilken DB samt hvilke ligaer du har med, da jeg ikke har haft held til at sælge Jan K for mere end 7.75 mil, MvS for mere end 3 samt Tørnes for mere end 1.5 mil Smiley for slet ikke at tale om at jeg altid ender med at fyre TR fordi der ikke er nogen der gider betale så meget som en 10'er for ham Skuffet

Lyder ellers interessant, om end jeg nok selv ville sende et par mere afsted Smiley

Det kunne jeg også Smiley

Jeg har spillet med BIF et par gange og det lykkedes ALDRIG at sælge nogen spillere, medmindre det nærmest er på fri transfer.
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nordens helvede
« Svar #16: 04 Jul 2011, 10:15 »

Super blog.
Og så enda med Brøndby IF Wink
Jeg føger!
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens helvede
« Svar #17: 04 Jul 2011, 12:56 »

I må ikke holde mig op på det, men mener det er den andne nyeste patch der bliver brugt, altså ikke den med opdaterede transfers. Jeg oplevede kun problemer med at sælge Thomas Rasmussen, som det tog en del tid med at få nogen interesserede i. De andre fik bare at vide at de ikke længere var ønsket i kliubben, blev sat til salg; hvorefter der kom interesse fra en del klubber, og så blev de tilbudt til disse Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Nordens helvede
« Svar #18: 04 Jul 2011, 23:37 »


Indkøb!
BIFBloggern.wordpre ss.com | 09/07-2010
Kæft der er gang i den herude på Vestegnen lige nu, det er da helt vildt! Man kan næsten ikke åbne bærbaren eller læse en avis uden at der er kommet nye spillere til klubben; det er fuldstændig vanvittigt som klubben går amok for tiden! Efter der røg fem spillere ud, vi ved selvfølgelig all hvem, så er der sku kommet fem spillere ind. For de uvidende vil en opremsning formentlig være på sin plads; Hannes Sigurðsson, Christer Kleiven, Johan Oremo, Espen Børufsen og Teko Modise er dem der er hentet ind.

Førstnævnte kom som et kæmpe chok; altså, helt ærligt, sidst han var i klubben var han et flop af en rimelig størrelse, så hvorfor helvede hente ham ind igen? Jeg må indrømme, at det for mig ligner en alt andet end gennemtænkt signing fra klubbens side, altså, manden kan intet med en bold! De resterende er for mig ret ukendte, men alligevel virker de som nogle rigtig spændende spillere, især Modise!
Nå, men for at starte fra en ende af. Christer Kleiven er en ung nordmand, der både kan spille den centrale og offensive midtbane. Han er hentet i Start og blev i Norge omtalt som en overset diamant i den norske liga, så helt ringe kan han da ikke være! På diverse norske forums er det især hans boldkontrol der bliver rost og hans evne til at fordele bolden, det lyder umiddelbart meget spændende! Johan Oremo er trods alt et navn man har hørt før, men det er som om, at han i det seneste år er blevet nævnt meget mindre på diverse sportssites og forums, så for mig var det en overraskelse at klubben hentede ham; men bestemt ikke en dårlig overraskelse i min verden. Han er en fighter af en anden verden, og inden han blev ramt af skader, var han en meget stabil målscorer. Samtidig besidder han fart og det virker til, at hans værste skadesproblemer er forbi.
Den næste, nordmanden Espen Børufsen, var til gengæld et fuldstændig ukendt navn for mig! Jeg havde aldrig hørt om den mand før, men Start har åbenbart nogle gode spillere siden vi også nappede ham nu vi har i gang med at dræne klubben for kvalitet. Ud fra mine kilder er han en boldstærk kantspiller, der bliver ved med at kæmpe hele kampen igennem.

Den sidste nye der er hentet ind, er så ham der Teko Modise, som er hentet i Orlando Pirates i Sydafrika i konkurrence med flere spanske og tyske klubber. Jeg ved han spillede VM for Sydafrika sidste år, så allerede der er der grund til at tro på, at han har anseelige mængde kvalitet over sig. Jeg har læst mig frem til, at hans bedste plads er på den centrale midtbane, hvor han kan være den kreative kraft og ligge og fordele boldene til spillerne længere fremme på banen. Han er ikke specielt stærk i det defensive, og derfor kræver det formentlig at vi spiller med en defensiv orienteret midtbanespiller ved siden af ham, men i det offensive, skulle han være helt sublim.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

maxi123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Nordens helvede
« Svar #19: 04 Jul 2011, 23:43 »

Fint køb af Teko Modise Wink
Logged

Aalborg BK

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010