home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 254 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  De Blå Heste
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: De Blå Heste  (Læst 23024 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De Blå Heste
« Svar #75: 01 Jul 2011, 13:11 »



Randers FC på vej tilbage på sporet.

- 01.10.2011 -
Ralf Pedersen: "Jeg tror, vi har ramt vendepunktet. Vi har fået nogle super resultater i denne måned, men vi har også skuffet i én kamp, som vi mindst skulle have haft ét point i. Alligevel mener jeg, at det har været en fin måned, for vi har i den grad overrasket i Europa."

Superliga:

Måneden startede fint ud for Randers FC, da de besejrede FCM på hjemmebane 4-2. Ralf Pedersen har ikke haft succes med sin vanlige 4-4-1-1 formation i denne sæson, men det har han til gengæld lidt med 4-4-2 formationen, så den fik genvalg. Björn Runström scorede allerede ét minut inde i kampen, og fem minutter senere scorede Ousmane Sarr. Sylvester Igboun scorede to mål kort inden pausen, men det hjalp tilsyneladende ikke, for Björn Runström og Lucas Albrecht scorede to mål i anden halveg, og så var den kamp afgjort.
Superliga:
10.09.2011 FCM (H) 4-2
24.09.2011 SIF (U) 1-0


Danske Pokalturnering:
21.09.2011 Elite 3000 (U) 1-2

Europa League:
Tv. 14.09.2011 Mainz (U) 1-1
Tv. 28.09.2011 Espanyol (H) 3-2




Ralf P. var bestemt ikke tilfreds med udfaldet af kampen imod Silkeborg IF, selvom det var på udebane. Han troede, at det var en 4-4-2 formation, som ville være det perfekte valg, men det skulle han aldrig have gjort. Hans mandskab åbnede sig ganske enkelt for meget op i forsvaret, men alligevel var det på en dødbold, der blev scoret af Thorbjørn Holst. Randers burde dog alligevel have scoret på bare nogle af de chancer, de havde, men de var bare ikke skarpe nok.

Björn Runström har været Randers's store helt
 i denne måned med sine fem scoringer
Danske Pokalturnering:

Super Ralf sparede stort set alle spillere, som han skulle bruge fra start imod SIF, i denne kamp i en 4-5-1 formation, som han sjældent bruger. Jonas Kamper scorede allerede efter ét minut, men kun ti minutter inde i kampen udlignede Jan Isaksen. De blå heste stod fuldstændig på kampen, selvom Elite 3000 truede en lille smule i kontrafaserne, men de blev dog aldrig rigtig farlige. Randers FC havde problemer med at få scoret det andet mål, men i det 85. minut kunne George Odhiambo tage titlen som matchvinder med sit mål.

Europa League:

Der var ikke mange, som havde spået Randers FC til at spille med om at gå videre fra gruppespillet i Europa League, men det ser ud til, at de kan begå sig. Det startede imod Mainz, hvor Randers skulle på tur til Tyskland. Super Ralf stolede på "sin" gamle yndlingsformation, og det var et klogt træk. Der gik i hvert fald utrolig lang tid, får Mainz fik hul på bylden - i det 83. minut, hvor Sami Allagui kommer flot op fra et indlæg. Björn Runström fik dog udlignet i en dramatisk afslutning på kampen i to minutter overtid, og så kan de blå heste tage til Kronjylland med et super resultat.

Det flotte resultat imod Mainz skulle følges op på få dage efter skuffelsen imod Silkeborg. Ralf havde imod alles forventninger valgt at satse stort til denne kamp, for han troppede op med en 4-4-2 formation. Da Ben Sahar scorede i det 24. minut, troede alle, at det var et utroligt dumt valg. I det 26. minut scorede Björn Runström dog, men det varede kun ét minut, for så scorede Luis García. Derefter var det op ad bakke for kronjyderne, og der var ikke mange, som troede på en sejr derefter. Super Ralf lavede noget satset i halveg, han skiftede Lasha Salukvadze og Ousmane Sarr ud, og det gav ekstra krudt. Anders Egholm udlignede allerede i det 49. minut, og få minutter senere fik hjemmeholdet tildelt straffespark. Det stod Björn Runström for, og det eksekverede han fornemt. Kampen endte 3-2 til Randers, hvilket spanierne ikke kan være tilfredse med, for de havde fortjent ét point i dagens anledning.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Gazza
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: De Blå Heste
« Svar #76: 01 Jul 2011, 14:24 »

Glimrende blog, som jeg bestemt også vil følge fremover. Safari til Randers er et scoop.
Logged

It's Not A Game - It's A Lifestyle!
Audere Est Facere!

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De Blå Heste
« Svar #77: 01 Jul 2011, 16:02 »

Glimrende blog, som jeg bestemt også vil følge fremover. Safari til Randers er et scoop.
Mange tak for kommentaren og fordi du følger med. Thumbs Up
Jep, det må man sige - tak til ass. Da jeg gik ind i "råd fra ass. manager" kom han frem som mulig forstærkning på venstre back. Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De Blå Heste
« Svar #78: 04 Jul 2011, 12:56 »

Jeg smutter på ferie her på onsdag, så jeg ved ikke om der kommer update inden da. Smiley

Men i så fald skal I ikke regne med updates før slutningen af måneden Skuffet
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De Blå Heste
« Svar #79: 04 Jul 2011, 14:01 »

Jeg smutter på ferie her på onsdag, så jeg ved ikke om der kommer update inden da. Smiley

Men i så fald skal I ikke regne med updates før slutningen af måneden Skuffet

 Græder Græder Græder Græder Behøver jeg sige mere?
Logged

- Veni, vidi, vici -

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De Blå Heste
« Svar #80: 31 Jul 2011, 19:58 »

Tak for den søde kommentar JimmyGP, men bliver nød til at skuffe dig endnu mere.

Jeg er så småt ved at komme over alt det travle i ferien, men nu begynder jeg på PAU-uddannelse på torsdag, så får nok ikke så fandens meget tid til at blogge. Skuffet

Jeg bliver derfor nød til at stoppe bloggen selvom jeg ikke er meget for det! Lysten er der bestemt stadig, men det er meget få updates jeg kan presse ind, og så vil jeg hellere vente til jeg får overskud igen. Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010