home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 287 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  De Blå Heste
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: De Blå Heste  (Læst 23016 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
De Blå Heste
« : 10 Jun 2011, 16:41 »

Ralf På Rov


Ralf Pedersen har aldrig nogensinde stået i front for en klub før, men det lader til, han vil sætte støvlerne på hylden. Hans tid i Kjellerup er tilsyneladende forbi som spiller/assisterende træner, og vil nu sigte mod et job som manager. Der går rygter om, at han allerede har et tilbud, og at det egentlig allerede skulle være fastlagt, hvor han skal hen. Mange mener, han har fået en forfremmelse i Kjellerup, og der er også en del, der spår ham tilbage til hans første seniorklub, Holstebro. Der skulle i hvert fald ikke herske nogen tvivl om, at det er en af hans tidligere klubber, som han skal stå i spidsen for.


Ralf P. er født den 20. september 1973 i Skelhøje i Danmark. Han startede sine ungdomsår i Frederiks AIF, men allerede i 1991 tog han til Holstebro som seniorspiller. Kun fire år senere tog han så videre til Viborg FF, hvor han nu er blevet et ikon for yngre spillere. Han spillede dér indtil 2004, og nåede op på hele 247 kampe og 4 mål på den tid. Randers FC var klubben, som han forlod Viborg til fordel for. Han blev også der et kendt ansigt, hvor han blandt andet nåede at vinde pokalturneringen i Danmark som anfører. I de fire år han spillede der, nåede han op på 107 kampe og 4 mål. Da han så mente hans tid, var ved at synge på sidste vers, valgte han at tage tilbage til Viborg FF, hvor han nåede 18 kampe og 1 mål. I 2010 og så til nu har han så været i Kjellerup, og det har som sagt været som spillende assistent træner.




Ja, så er jeg tilbage! Jeg var den første på siden med en FM 11 blog, men har ikke været på banen med en update siden midten af december 2010, så jeg håber, jeg har fået lysten til en blog igen. Jeg ved ikke, hvor mange updates der vil være, altså om der kommer dagligt, eller om der går tre dage mellem hver update. Jeg har ikke lige forfærdeligt meget tid i øjeblikket, men I kan godt forvente nogle updates om ugen. Jeg håber, at I vil komme med både ris og ros, så jeg ved, hvad jeg skal holde fast i, og hvad jeg skal gøre bedre. Udover det må I selvfølgelig gerne komme med spørgsmål og efterspørgsler efter fx billeder. De fleste billeder fra første sæson er lavet af Lassenolesen, stort tak til ham! - Men fra 2. sæson laver jeg dem selv.

Info om spillet:

Jeg har valgt en del ligaer at tage med, og der er nok nogle, der mener, at det er for mange:

Belgien (3. Division), Danmark (2. Division), England (Blue Square Bet N/S), Finland (1. Division), Frankrig (CFA), Holland (Eerste Divisie), Island (1. Division), Italien (Serie C2), Norge (2. Division), Portugal (2. Division), Skotland (3. Division), Spanien (2. Division B), Sverige (2. Division), Tyskland (3. Division).

Udover disse ligaer har jeg valgt, at der ikke bliver tilladt transferbudgetter i første transfervindue for at bevare realismen bare et lille smule.


Trofæskab:

2. plads i Superligaen 2010/2011 (Sølv).
Pokalmestre 2010/2011.



Updates:

1. sæson:
1. Update: Ralf Pedersen præsenteret i Randers FC!
2. Update: Informationer, forventninger og håb - sæson 2010/2011.
3. Update: Transfers - sæson 2010/2011.
4. Update: Taktiske overvejelser - sæson 2010/2011
5. Update: Europa League - 1. og 2. Kvalrunde
6. Update: Fantastisk start på sæsonen.
7. Update: Super Ralf glad trods exit.
8. Update: Randers sigter mod Parken.
9. Update: De Blå Heste på vej i Champions League?
10. Update: Første halvsæon slut.
11. Update: Vintertransfers - sæson 2010/2011
12. Update: Europæisk turnering snart sikret.
13. Update: Kampen om Champions League.
14. Update: Ralf tager en del af æren for en super sæson.
15. Update: Danske Pokalturnering Finale 2010/2011
16. Update: Opsummering af sæson 2010/2011.

2. sæson:
17. Update: Forventninger og håb - sæson 2011/2012.
18. Update: Transfers - sæson 2011/2012.
19. Update: Taktiske overvejelser - sæson 2011/2012.
20. Update: Champions League exit før det var begyndt.
21. Update: Europa League gruppespil en realitet.
22. Update: Randers FC på vej tilbage på sporet.

« Seneste Redigering: 01 Jul 2011, 13:12 af The_Gerrard » Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Ralf På Rov
« Svar #1: 10 Jun 2011, 17:26 »

Det kunne godt blive rigtig spændende med Ralf, jeg følger med Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ralf På Rov
« Svar #2: 10 Jun 2011, 18:36 »

Spændende. Jeg følger med. Wink
Logged

Arsenal <3

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ralf På Rov
« Svar #3: 11 Jun 2011, 13:55 »

Spændende. Jeg følger med. Wink
Det kunne godt blive rigtig spændende med Ralf, jeg følger med Smiley
Det lyder godt I to, det er jeg glad for I gør. Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ralf På Rov
« Svar #4: 11 Jun 2011, 13:59 »

Uhh spændende med Ralf som Manager... Har altid "Elsket" Ralfs mentalitet og personlighed som spiller  Smiley

Held og Lykke med bloggen, jeg regner med at kigge lidt med   Thumbs Up
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ralf På Rov
« Svar #5: 11 Jun 2011, 14:01 »

Spændende. Jeg håber du har valgt Kjellerup, men det kræver jo at du har fået en fungerende version af Danmarksserien med i spillet Smiley
Logged


The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ralf På Rov
« Svar #6: 11 Jun 2011, 14:45 »

Uhh spændende med Ralf som Manager... Har altid "Elsket" Ralfs mentalitet og personlighed som spiller  Smiley

Held og Lykke med bloggen, jeg regner med at kigge lidt med   Thumbs Up
Mange tak Louisfr. Jeg håber også jeg kan overføre lidt af hans mentalitet i min spillestil og transfers. Smiley

Håber jeg kan fange dig. Wink
Spændende. Jeg håber du har valgt Kjellerup, men det kræver jo at du har fået en fungerende version af Danmarksserien med i spillet Smiley
Nu må vi se, jeg synes faktisk alle holdende er ganske spændende, så det kan blive alle. Smiley - Tak for kommentaren.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ralf På Rov
« Svar #7: 11 Jun 2011, 16:22 »

Bliver nød til lige at kommentere det. Til dem som har stemt på Kjellerup, så skal I vist lige læse hvilke ligaer jeg har med, for de er slet ikke en valgmulighed Tunge

Hehe, ej. Jeg smider en kort update op inden jeg smutter på Aalborg Stadion senere.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ralf På Rov
« Svar #8: 11 Jun 2011, 18:17 »



Ralf Pedersen præsenteret i Randers FC!

Så er det offentligtgjort. Super Ralf vender tilbage til Essex Park, denne gang er det dog ikke som spiller, men istedet står han i spidsen for de blå heste. Han måtte erkende overfor sig selv, at han er ved at være for gammel til selv at spille fodbold, så istedet har han valgt at tage udfordringen op som manager. Vi mødte Super Ralf til et kort pressemøde:

Journalist fra EkstraBladet: "Dette er dit første job i spidsen for en klub, hvad forventer du af det hele?"
Ralf Pedersen: "Jeg forventer, at jeg får en super god oplevelse her i Randers, hvilket jeg også havde, da jeg var spiller her."

Journalist fra BT: "Du siger, at du forventer en god oplevelse. Kræver en god oplevelse ikke nogle gode resultater, isåfald hvilke?"
Ralf Pedersen: "Selvfølgelig kræver det gode resultater, det hører med i fodboldens verden. Vi er undertippede i denne sæson, og har fået en seedning, som siger, at vi ender på 12. pladsen. Men hvis man har det godt i en klub, både som spiller og træner, så kommer resultaterne af sig selv."

Journalist fra Tv2: "Hvad er dine og bestyrelsens sportslige forventninger til sæsonen? I er trods alt med i tre turneringer."
Ralf Pedersen: "I Europa League skal vi bare have en fed oplevelse, hvor vi skal spille vores chance og bare se, hvor langt vi kan komme. I ligaen har bestyrelsen ikke de store forventninger til mig, jeg skal såmænd bare forsøge at undgå nedrykning. Jeg har dog nogle andre ambitioner, Randers hører ikke til i 1. Divisionen, så vi skal blive i Superligaen. I pokalen forventes der af mig, at vi når til kvartfinalen. Jeg har det dog sådan, at hvis vi får en uheldig lodtrækning inden da, og bliver slået ud, så er det okay. Alt taget i betragtning."

Journalist fra EkstraBladet: "Du siger selv, at I er blevet seedet til at rykke ned. Betyder det, I er på jagt efter forstærkninger?"
Ralf Pedersen: "Jeg ville da lyve, hvis jeg sagde, at vi ikke kigger efter nye spillere. Det er dog ikke fordi, at jeg ikke mener, vores trup ikke er stærk nok til Superligaen, for det mener jeg, den er. Vores budget er dog i minus, så jeg får ikke en rød reje til indkøb, men jeg vil kigge på frie transfers, og jeg har da også en række emner allerede, som jeg vil have rundet med de nødvendige i klubben."
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ralf På Rov
« Svar #9: 13 Jun 2011, 15:25 »



Informationer, forventninger og håb - sæson 2010/2011.

- 00.00.00 -

Informationer:

Randers FC er en professionel fusionsklub, som blev grundlagt i år 2003. I klubbens anden leveår kom deres første højdepunkt - oprykning til Superligaen. Succesen varede dog kort, da de allerede året efter rykkede ned igen. I 2006 kom klubbens absolutte højdepunkt, hvor de rykkede op i Superligaen, men ikke nok med det, så vandt de også den danske pokalturnering, og sikrede sig dermed adgang til UEFA Cup. I sæsonen 2008/2009 opnåede de blå heste deres højeste placering nogensinde - 5. plads. I 2009. Udover den ene gang i en europæisk turnering, har Randers FC kvalificeret sig til Europa League (UEFA Cup's afløser). Men det var ikke via en god placering i ligaen eller en sejr i pokalturneringen, det var reglen om at være et fair spillende hold, der gjorde at de kvalificerede sig. Dette er sket to gange.

De blå hestes økonomi ser skidt ud, da de med et underskud på 31,6 mio kroner og en gæld på 20 mio kroner, må sigte efter en dårlig periode på cirka tre år - mindst. Dette kan dog ændres ved at sælge nogle dyre og løntunge spillere og have et godt øje til nogle unge talenter. Deres stadion hedder Essex Park Randers, hvor der er plads til 12.000 tilskuere (6.114 siddepladser), og der bliver betalt 1,5 mio kroner i husleje hvert år. Deres trænings- og ungdomsfaciliteter ligger omkring middel, så det er ikke prangende. Randers har en konstant plage i AGF, som stort set altid har været rangeret højere, men det ser ud til at blive ændret, nu hvor AGF spiller i 1. Divisionen.

Forventninger og håb:

Randers FC har ikke de store forventninger til denne sæson. Hvis man var til pressemødet med Ralf Pedersen, så fik man at vide, hvad man har af forventninger. I Europa League skal de blå heste bare "hygge sig", men selvfølgelig prøve at komme i gruppespillet, da de vil hive en masse penge hjem. I pokalturneringen skal de nå til kvartfinalen, men der har Ralf P ikke de helt samme forventninger, som bestyrelsen har. Super Ralf er helt enig i, at kvartfinalen er et mål, men hvis man fx trækker FCK i Parken i 4. runde, så kan der godt snakkes om, at det er godkendt. I ligaen har bestyrelsen heller ikke store forventninger. Man skal "bare" forsøge at blive i Superligaen, men også her er Ralf P uenig, for han mener, at truppen er stærk nok til at blive oppe.

Økonomien ser som sagt sort ud, så den skal Ralf prøve at få styr på. Det kan ske via salg af løntunge eller værdifulde spillere, men det kan selvfølgelig også være ved at skabe gode resultater. Der er ingen krav fra bestyrelsens side om, at der skal sælges nogle spillere i første sæson, men hvis økonomien ikke er blevet bedre til anden sæson, så skal der ske noget drastisk.

Der er dog nogle forventninger til, at man kan få nogle spillere ind i truppen. Ralf P har en række ønsker, hvor disse nævnte spillere er højt prioteret:

Gilberto fra AC Horsens (7,75 mio kroner) • • • • • :

Gilberto er efter Ralf P's mening en af ligaens klart bedste angribere. Peter Utaka og Dame N'Doye er de eneste, som han mener, overgår Gilberto. Gilberto har en fremragende førsteberøring og med sin fantastiske hurtighed, er han en trussel for enhver Superliga klub. Frank Kristensen er den eneste egentlige angriber i klubben, så der skal bruges en forstærkning deroppe uanset hvad.

Jesper Juelsgård fra FC Midtjylland (2 mio kroner) • • • • • :

Endnu et ungt talent som Ralf har fået øjnene op for. Jesper Juelsgård er med sine kun 21 år et stort dansk talent på venstre back. Han er nogenlunde hurtig, han har en god teknik og han er arbejdsom, så for Ralf er han faktisk fuldendt. Søren Jensen er den eneste i Randers FC, som spiller venstre back normalt, men han er kun til låns i klubben.

Anders Christiansen fra Lyngby BK (5,5 mio kroner) • • • • • :

Det 20-årige talent fra Lyngby har vist sig at være et stort talent i dansk fodbold, hvis man spørger Super Ralf. Han er lige efter Ralf's hoved - en holdspiller. Han er utrolig løbestærk, han er hurtig, og så har han en udmærket teknik. Anders Christiansen kan spille central midtbane og offensiv midtbane, så han kunne være fremtidens mand for Randers FC. Prisskiltet er dog skræmmende.

Andreas Laudrup fra FC Nordsjælland (6 mio kroner) • • • • • :

Andreas Laudrup er nok et af de mest kendte talenter i dansk fodbold, men det er nok mest på grund af hans efternavn. Onkel Brian og far Michael har været nogle af verdens bedste fodboldspillere. Andreas Laudrup er en lille, hurtig og udfordrende kant, som er en trussel for ethvert Superliga forsvar. Andreas har tidligere spillet i Real Madrid, så der må være noget om hans talent, og med sine kun 19 år er han en attraktiv herre. Et højt prisskilt gør ham dog til en mindre attraktiv person.

Der er også en række spillere på fri transfer, som Ralf har sine øjne rettet imod:

Vladimir Yurchenko • • • • • :

Vladimir Yurchenko kommer fra Hviderusland. Han har fået 15 u-landskampe, men har aldrig rigtig slået igennem nogen steder. Super Ralf har dog en helt anden mening om herren, han er et kæmpe talent. Yurchenko er hurtig og god teknisk, men han har også den fordel, at han kan spille mange pladser.

Lasha Salukvadze • • • • • :

Lasha Salukvadze er en spiller, som kan spille både højre- og venstreback. Han er 28 år, kommer fra Georgien (hvor han har fået 24 landskampe), og har senest spillet i Rubin Kazan. Han vil være guld, da Ralf ikke mener sin tidligere holdkammerat, Søren Pedersen, længere har niveauet til Superligaen.

Alexandre N'Gadi, Ahmed Soukouna • • • • • :

Alexandre N'Gadi er for Ralf rimelig ukendt. Han har dog set nogle videoer, hvor han har vist et stort potentiale, så han vil være en man kan satse på ud i fremtiden. Den 19-årige franskmand er eftertragtet af blandt andet Aston Villa, så der må være noget om hans potentiale.
Ahmed Soukouna er en lille smule mere kendt for den tidligere Randers anfører. De ting han har set med ham, har været virkelig imponerende. Han er rigtig god fysisk - både med hensyn til hurtighed og styrke. Der er dog det minus, at han absolut ikke er prangende teknisk. Men uanset hvad, så vil han være en trussel for alle andre klubber med sin hurtighed.
Begge spillere kommer fra Toulouse FC.

Alt efter Ralf's muligheder med lønbudgettet vil der også være mulighed for nye trænere at komme til klubben, så Randers kan hjælpe mulige talenter med at udvikle sig bedre og hurtigere.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2011, 16:50 af The_Gerrard » Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De Blå Heste
« Svar #10: 13 Jun 2011, 18:01 »

Rigtig lækker update, og elsker virkelig din måde at sætte din updates op på, ser virkelig super ud! Wink
Det er ikke de største forventninger bestyrelsen har og jeg tror da også du kan opnå dem.
Virkelig også nogle gode spillere du er på udkig efter, især spillere som Gilberto og Jesper Juelsgård synes jeg ville være nogle gode forstæninger til den halv smalle trup!
Glæder mig til at følge bloggen på længere sigt, KIU!!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De Blå Heste
« Svar #11: 14 Jun 2011, 13:06 »

Rigtig lækker update, og elsker virkelig din måde at sætte din updates op på, ser virkelig super ud! Wink
Det er ikke de største forventninger bestyrelsen har og jeg tror da også du kan opnå dem.
Virkelig også nogle gode spillere du er på udkig efter, især spillere som Gilberto og Jesper Juelsgård synes jeg ville være nogle gode forstæninger til den halv smalle trup!
Glæder mig til at følge bloggen på længere sigt, KIU!!
Tak for det, fætter. Thumbs Up
Nej, der er nemlig ikke ret store forventninger til mig, men det gør det kun lidt nemmere, selvom mine egne forventninger er højere.
Jeg håber meget på netop de to, men budgettet er godt nok lavt. Tunge
Tak igen. Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De Blå Heste
« Svar #12: 14 Jun 2011, 13:11 »

Gode updates og spændende spillere du er på udkig efter!

Jeg følger stadig med, og ser frem til næste update! :-)
Logged

Arsenal <3

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De Blå Heste
« Svar #13: 14 Jun 2011, 13:55 »

Gode updates og spændende spillere du er på udkig efter!

Jeg følger stadig med, og ser frem til næste update! :-)
Mange tak for de fine ord, Seller, det er jeg glad for. Thumbs Up
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

HRz
Gæst
 
Sv: De Blå Heste
« Svar #14: 14 Jun 2011, 14:01 »

Klasse køb og gode updates!
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010