home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 550 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Standby...14-"Din vej" af Oli (Freaks United)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 Udprint
Forfatter Emne: Standby...14-"Din vej" af Oli (Freaks United)  (Læst 65781 gange)
Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 13-"Din vej" af Oli (Freaks United)
« Svar #285: 11 Aug 2011, 23:12 »

Updaten er stort set færdig, men må altså smutte til køjs nu, da der er en lang dag foran mig i morgen. Smiley
Jeg lægger den ind når jeg kommer hjem fra skole i morgen. Peace
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: 13-"Din vej" af Oli (Freaks United)
« Svar #286: 11 Aug 2011, 23:12 »

EJ :-(
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: 13-"Din vej" af Oli (Freaks United)
« Svar #287: 11 Aug 2011, 23:13 »

Du skrev du ville på FB :-D
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 13-"Din vej" af Oli (Freaks United)
« Svar #288: 12 Aug 2011, 19:27 »

Jeg har været på strøget hele dagen i dag, så har ikke kunne lægge updaten ud... Lægger den ud når jeg kommer i nærheden af en computer (er på mobilen nu) Smiley
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Månedens tråd -12-"Din vej" af Oli
« Svar #289: 12 Aug 2011, 21:54 »

14. Update

Forventningerne i top!

Det går som sædvantlig, mht resultaterne, fantastisk i vores Freaks United game! På trods af min (igen) ret lange pause, men det skal da ikke stoppe mig i at holde lysten nogenlunde, og fortsætte spillet. Vi SKAL bare nå Premier League! Smiley

Hvis i ikke skulle have set det før, er klubbens overtagelse blevet droppet, og ledelsen, manageren og truppen er fortsat intakt.

Vi røg tidligere på sæsonen ud a den Engelske Ligacup, hvor vi røg ud til Preston. Nu kan vi desværre også se os ude af den Engelske Vans-pokal, hvor vi tabte til et Burton hold, som vi ellers havde gennemtævet måneden før. Vi tabte kampen med 2-1.

Jeg kan med glæde fortælle at stjerneskuddet Andrés Sánchez er tilbage på rette spor, Med 7 mål og 3 assists, virker den skarpe angriber skarp igen, efter en sløv start. Dog må man også sige at Andersen holder niveauet, og de to angrebstalenter har scoret godt med kasser.

Lige nu fører vi ligaen med suveræne 67 point, og har 14 point ned til vores nærmeste forfølger, Yeovil. Vi er også fortsat ubesejrede i ligaen.

Resultater:

PS: Har spillet en kamp mere, end de sædvanlige 10 kampe

Stillingen:




De Udvalgte Kampe:


Freaks Utd - Yeovil
Yeovil var og er, vores nærmeste forfølgere, og hvis nogen skulle kunne indhente os, skulle det være dem. Derfor var det vigtigt for os, at skaffe et godt resultat på hjemmebane. Rigtig mange tilskuere var dukket op på Freaks Park, for at bevidne en ret så underholdende kamp. Efter 11 minutter, skabte Andersen sig selv plads, ved at runde en modstander, og sparke den fladt ned i det lange hjørne. 1-0, og en meget glad manager på bænken (bag skærmen). Smilet dalede dog en smule, lidt efter, da der blev kastet et langt indkast ind i vores felt. Det skabte uro, og efter en nedfaldsbold, kunne Yeovil udligne med et hårdt skud af deres lejsvend fra Bristol City. Smilet skulle dog hurtigt vende tilbage. Jeg valgte "Aflever i dybden" efter udligningen, og da der blev givet op, lagde Jensen få sekunder efter, en flot bold i dybden til Andersen, som sikkert sparkede os i front igen. Stor forløsning, da der ikke skal være drillerier i toppen. Nu ville vi da mindst få uafgjort. Det var dog ikke sådan at kampen skulle ende. Der var nemlig en forsvarsspiller der skulle blande sig lidt i resultatet. Træholt sparkede et hjørnespark mod bagerste stolpe, hvor Jørgensen steg til vejrs, men måtte dog se den reddet på linjen. Nyt hjørnespark. Den lå det samme sted, og Jørgensen headede igen mod mål, men måtte se en stor chance reddet på strejen. Træholt tog sig af endnu et hjørnespark, og Jørgensen steg igen til vejrs. Tredje gang er lykkens gang, og Morten Jørgensen headede bolden op i det lange hjørne, til stor glæde for fansene og manager Oliver Fogh. Scoringen faldt i kampens sidste fem minutter, og der skulle selvfølgelig ikke ske mere i denne kamp. Vigtigt resultat.

Det er også værd at bemærke, at Andersen blev skadet i denne kamp, og tror at han vendte tilbage efter 2-3 kampe.

Resultat: 3-1

Kampens spiller: Frederik Andersen 8.8


Freaks Utd - Shrewsbury
Jeg bliver allerede nødt til at afsløre, at vi spillede en fantastisk kamp denne dag! En målrig affære må man sige det var, og allerede efter 2 minutter, kunne vi blive noteret for det første mål. Det var Sánchez der lavede en meget typisk afslutning, hvor han placerede afslutning ned i det modsatte hjørne. Efter 26 minutter kunne vi forøge føringen. Sánchez fik to afslutninger reddet, og Thomsen kunne stå det rigtige sted, og sparke os på en målføring med to mål. Med en pauseføring på to mål kunne vi være godt tilfredse, men det var langt fra slut endnu! Træholt sparkede, i det 57. minut, et hjørnespark ind over, og Aron Vidarsson steg velkendt til vejrs og headede mod mål. Bolden blev reddet på stregen, men Osborn var hurtig på riposten og bragte holdet på 3-0. Ti minutter senere reducerede Shrewsbury, men det gjorde ikke det store, for Sánchez kunne score sit andet mål i kampen, blot 1 minut senere, efter glimrende forarbejde af Daniel  V. Jensen. Fem minutter efter fik Sánchez fuldendt sit hattrick, og det var igen Jensen, som lagde bolden på et sølvfad for angriberen, som køligt sparkede i mål. Schrewsbury reducerede i det 77. minut, men det var selvfølgelig ikke godt for andet end at pynte på resultatet. 3 minutter før tid, slog vi igen kontra. Sánchez modtag en stikning fra Vinje, hvor han på iskold vis, nettede for fjerde gang i kampen. 4 mål og 1 assist stod han så noteret for, i en kamp som endte 6-2, og dermed slog rekorden som den mest scorende kamp i npower League 2 Wink




Holdets Lister:


Holdets Topscoreliste:
Frederik Andersen 16 mål
Andrés Sánchez 9 mål
Aron Vidarsson 8 mål
Morten Aggergaard 5 mål
Daniel V. Thomsen 5 mål
(med flere)

Holdets Assistliste:
Andrés Sánchez 10 assists
Jacob Træholt 10 assists
Daniel V. Jensen 8 assist
Andreas Høgsberg 7 assits
Stefan Sørensen 5 assists
(med flere)

Holdets Flest gange kampens spiller-liste:
Aron Vidarsson 5 gange
Frederik Andersen 5 gange
Jacob Træholt 2 gange
Andrés Sánchez 2 gange
Morten Jørgensen 2 gange
(med flere)

Holdets Bedste gennemsnitsbedømmel se-listen
Frederik Andersen 7.60
Aron Vidarsson 7.46
Morten Jørgensen 7.37
Daniel V. Jensen 7.32
Jacob Træholt 7.23



Spillernes Status:


Eftertragtede spillere:
Vores spillere er selvfølgelig eftertragtede, og jeg finder mange rosende ord om dem i pressen, men vi har endnu ikke modtaget nogen konkrete bud. Jeg kan dog informere om at vinduet lige er begyndt, så der kommer helt sikkert en masse bud væltende, som der plejer.

Skadede spillere:
Vi var endelig ved at skille os af med de sidste skader, men må nu desværre se Thomsen skadet med en forvredden skulder...

Daniel V. Thomsen 2-3 måneder (forvredden skulder)

Utilfredse spillere:
Hele truppen virker glad, og der er ingen utilfredse spillere lige for tiden.




Holdets Priser:


Updatens Forsvarsspiller/Målmand:
Klubbens 3 centrale forsvare, kæmper hårdt for pladserne dernede. De imponerer alle, men jeg synes dog at en har skilt sig mere ud end de andre. Der er tale om Englænderen William Osborn, som har spillet med i alle updatens kampe, og har vist meget stabilt niveau! Han blev også kåret som månedens spiller for december.

Så tillykke igen William Thumbs Up

Updatens Midtbanespiller:
Jeg har lidt svært ved at vælge her... Jensen har været fantastisk i nogen kampe, men har ikke været stabil, og det samme med Træholt. Stefan Sørensen har været bund stabil, men har ikke spillet en kamp der virkelig har imponeret mig. Mit valgt falder dog på Sørensen. Mest af alt, fordi de to andre har fået prisen så mange gange.

Mange gange tillykke Stefan! Grin

Updatens Angriber:
Her er valget mellem de to skarpe herre i front. Jeg snakker selvfølgelig om Sánchez og Andersen, som begge har været meget kolde foran kassen! Sánchez for dog lov til at få prisen, da Andersen også missede kampe pga en skade...

Tillykke Mr. Goalmaker (Sánchez) Peace

Updatens Flop:
Den må nok ende hos Morden Aggergaard, som ikke kan ramme målet for tiden...

Stram op!

Updatens Detalje:
Trods få flotte mål, fik Frederik Andersen dog lavet en flot kasse. Det er et flot udført lob, som overlister den hjælpeløse keeper.

http://www.youtube.com/v/55NMN-paTkk

Tillykke Frederik Wink



Mvh. Oli Peace
« Seneste Redigering: 12 Aug 2011, 21:56 af Oli » Logged

HRz
Gæst
 
Sv: 14-"Din vej" af Oli (Freaks United)
« Svar #290: 12 Aug 2011, 21:59 »

Syntes aldrig jeg vinder noget mere Wink
Logged

Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 13-"Din vej" af Oli (Freaks United)
« Svar #291: 12 Aug 2011, 22:10 »

Når jeg skriver dem, holder jeg bare af at være lidt perfektionistisk, og gøre meget ud af dem.
Til det med SS, bliver det for meget hvis jeg lægger dem ud ved hver update, men lægger dem jo ud årligt (skal det evt. være halvårligt?) Smiley

Til sidst vil jeg også lige sige at i må være lidt tålmodige, da jeg lige er begyndt i 9. og sikkert også snart skal sidde med et videregivende spil... hvad synes i jeg skal fjerne forresten (hvis der skal fjernes noget?) Jeg kan fortælle at det tager længst tid at skrive kampreferater. Læser i ofte dem? Smiley
Jeg vil gerne indrømme at jeg for det meste bare kigger på resultatet. derefter ''skimter'' jeg lige om jeg kan se mit navn.  Hævet Øjenbryn Hvis ikke sprænger jeg over, men hvis læser jeg lige det omhandlende mig. Smiley Så for min skyld behøver du ikke lave kampreferater. Smiley
Logged

19-18 nuff' said.

Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 14-"Din vej" af Oli (Freaks United)
« Svar #292: 12 Aug 2011, 22:18 »

Så fik jeg læst updaten. Smiley God update som altid, nu skal vi bare til Premier League! Fortsæt det gode arbejde! altid dejligt at blive månedens forsvars-spiller! Djævel
Logged

19-18 nuff' said.

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14-"Din vej" af Oli (Freaks United)
« Svar #293: 12 Aug 2011, 22:46 »

Jeg har besluttet at fjerne kampreferaterne, da ingen ser ud til at læse dem...
Er glad for at i stadig læser med selvom updatesene kommer så forskudt (vil jeg prøve at arbejde på) Smiley

Go Freaks Utd! Opstemt
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: 14-"Din vej" af Oli (Freaks United)
« Svar #294: 29 Sep 2011, 16:30 »

Update? Peace
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14-"Din vej" af Oli (Freaks United)
« Svar #295: 29 Sep 2011, 17:04 »

Update? Peace
Altså er ked af at sige det, men jeg tror jeg har sat projektet lidt på standby... Wink

Jeg synes dog at det var et sjovt save, så håber på at starte det op igen på et tidspunkt! Peace
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: Standby...14-"Din vej" af Oli (Freaks United)
« Svar #296: 29 Sep 2011, 17:15 »

Upload det på megaupload Opstemt
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Standby...14-"Din vej" af Oli (Freaks United)
« Svar #297: 29 Sep 2011, 17:17 »

Upload det på megaupload Opstemt
Det kan jeg godt hvis I vil spille videre på det?
Skal I forresten ikke også bruge databasen? Smiley
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Standby...14-"Din vej" af Oli (Freaks United)
« Svar #298: 29 Sep 2011, 18:15 »

HER er savet hvis nogen skulle være interesseret i at føre Fmf-stortalenterne i PL Peace
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Standby...14-"Din vej" af Oli (Freaks United)
« Svar #299: 29 Sep 2011, 22:32 »

håber du laver en til i Fm 12 Opstemt
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010