fckfanen4ever
|
|
Du kommer med som den sidste...
Bare perfekt
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Hvornår regner du med at vi starter? Jamen jeg kunne godt tænke mig at hører nogle flere meninger om det skal være den ene eller den anden..
|
|
« Seneste Redigering: 06 Jun 2011, 19:46 af Nehmo »
|
|
Far til tre... Lily 13/04-08 Clara 11/02-11 RIP Nicolai 12/11-12
Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard
|
|
|
|
MFtiis
|
|
Jamen jeg kunne godt tænke mig at hører nogle flere meninger om det skal være den ene eler den anden..
Syntes den redigeret
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Syntes vi skal lave din ven som manager og tage de her lande med: Danmark England Spanien Italien Og blande holdene sammen i en stor liga Selvfølgelig kun top holdene
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Jeg har lige set den World League igennem og der er kun tre danke hold med: FC København, Brøndby og OB
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Jeg har lige set den World League igennem og der er kun tre danke hold med: FC København, Brøndby og OB
Den er også fint
|
|
|
|
What a legend
|
|
|
|
MFtiis
|
|
Jeg har lige set den World League igennem og der er kun tre danke hold med: FC København, Brøndby og OB [/quote Syntes ikk det gør noget
|
|
|
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Okay men så skal i næsten se et ss af hver liga for at vælge et hold.. Hmm men det kan da også ordnet. For jeg gider ikke at skrive alle 320 hold ned...
|
|
|
|
|
|
|
|
MFtiis
|
|
Okay men så skal i næsten se et ss af hver liga for at vælge et hold.. Hmm men det kan da også ordnet. For jeg gider ikke at skrive alle 320 hold ned...
lav alle som arbejdløse i starten?
|
|
|
|
|
|
|
|
ogasogas
|
|
Du kan bare fjerne nogen af holdene fra den laveste liga og sætte nogen danske hold ind
|
|
|
|
Manchester United just arrogant, not better
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
På første side kan i se alle holdene. Så må vi se om i kan vælge...
|
|
|
|
|
|
|
|
MFtiis
|
|
Tager United Havde håbet på vi alle fik trukket et tilfældigt hold
|
|
|
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Tager United Havde håbet på vi alle fik trukket et tilfældigt hold Det kan jeg også godt hvis i er mere til det??
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Det kan jeg også godt hvis i er mere til det??
Nej, lad os bare vælge selv Vælger Ajax
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Barcelona <3
|
|
|
|
What a legend
|
|
|
|