|
TMP
|
|
bliver klubben professionel i 2. div?
Det skal du ansøge bestyrelsen om - men det kommer selvfølgelig an på din økonomi mm.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
Jeg flytter den lige til "Omklædningsrummet".
Godt arbejde!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TMP
|
|
Skide godt! Håber flere vil forsøge med hans database! Er selv først lige kommet igang, da mit gamle save ikke fangede mig. Jeg har startet en med Rosenhøj nu, og satser stærkt på at jeg bliver rigtigt fanget denne gang!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mbs77
|
|
Godt arbejde!
Jeg takker. Håber folk kan bruge den. Hvis der er ideer som kan gøre basen bedre er de velkommen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Jeg takker. Håber folk kan bruge den. Hvis der er ideer som kan gøre basen bedre er de velkommen  Jeg blev ikke bedt om at bestemme season expections? Startede med Kjellerup i Danmarksserien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fred400
|
|
Øv mega upload siger: Filen, som du har forsøgt at få adgang til, er midlertidigt ikke til rådighed. Prøv venligst igen senere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TMP
|
|
Øv mega upload siger: Filen, som du har forsøgt at få adgang til, er midlertidigt ikke til rådighed. Prøv venligst igen senere.
Prøv at trykke flere gange på linket. Hjalp for mig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fred400
|
|
Prøv at trykke flere gange på linket. Hjalp for mig.
Så nu virkede det  EDIT: Starter med min egen klub FC Skanderborg 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 16 Jun 2011, 18:55 af fred400 »
|
|
|
|
|
|
|
fred400
|
|
Udover de to virklige spillere i klubben er der kun en der ikke er halv ghaneser 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TMP
|
|
Virker IKKE. Jeg rykkede op fra Sjællandsserien til Danmarksserien uden problemer. Da jeg så rykker op i 2. division og den nye sæson skal til at begynde starter jeg i Sjællandsserien igen.. Bahhh! Så fik man da spildt en god gang tid på et save uden nytte 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fred400
|
|
Træls håber ikke det sker for mig  Men har fundet en fejl mere. Der er ingen vinterpause i jyllandsserien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mbs77
|
|
Virker IKKE. Jeg rykkede op fra Sjællandsserien til Danmarksserien uden problemer. Da jeg så rykker op i 2. division og den nye sæson skal til at begynde starter jeg i Sjællandsserien igen.. Bahhh! Så fik man da spildt en god gang tid på et save uden nytte  Jeg er selv forbi tredje sæson uden at støde på problemet. Har selv simuleret oprykning af Rosenhøj fra Danmarksserien til 2 division uden problemer, men er interesseret i at høre om der er flere som oplever dette. Træls håber ikke det sker for mig  Men har fundet en fejl mere. Der er ingen vinterpause i jyllandsserien. Vinterpausen er tilføjet i den nye version.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 20 Jun 2011, 20:19 af mbs77 »
|
|
|
|
|
|
|
TMP
|
|
Er gået tilbage i mit save, og det samme sker igen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mbs77
|
|
Så er serie 2 færdig og tilføjet. Se første indlæg for mere indformation. Virker og testet hos mig. Køre købe disk versionen med update patch 3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Finidio
Lilleputspiller