home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1184 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Et kig på sportens stjerner
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Et kig på sportens stjerner  (Læst 17924 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Et kig på sportens stjerner
« : 02 Jun 2011, 23:13 »

Hej alle sammen!

Velkommen til min blog.

Denne blog vil ikke omhandle et save i Football Manager, men vil derimod tage udgangspunkt i de mange sportsstjerner som render rundt omkring. Som I sikkert tænker, vil I som alternativ til denne blog, blot kunne gå på Wikipedia eller Google, for at få den samme viden, om den omtalte person. Det håber jeg dog ikke vil afholde jer, fra at kigge med her. Bloggen kommer til at foregå på den måde, at jeg vælger en person indenfor sportsverdenen som jeg  beskriver så godt jeg overhovedet kan. Det kan være alt fra en tennisspiller til en svømmer, men jeg prøver på bedst mulige vis at gøre det ved hjælp af min egen viden. Ellers forsvinder det sjove lidt bag dette projekt. Jeg har lov at researche, men det vil ikke være i et særligt stort omfang.

Men ellers vil jeg blot sige velkommen. Jeg håber I kigger med!
« Seneste Redigering: 03 Jun 2011, 00:16 af Jakob E » Logged

Chicharito
Landsholdsspiller

Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #1: 02 Jun 2011, 23:15 »

Det lyder da spændende, Jakob. Jeg vil da kigge med og se hvad det bliver til. Og så håber jeg da at du kan give mig en masse spændende informationer om stjernerne, som jeg ikke vidste i forvejen Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #2: 02 Jun 2011, 23:15 »

Det lyder rigtig godt, Jakob. Det er altid dejligt med lidt alternative blogs, og så skriver du generelt rigtig fint. Jeg tænkte egentligt på, om man kunne få lov at ønske nogle 'personbeskrivelser', eller om det er nogle du vælger fra gang til gang? Man kunne evt. indsamle 4-5 forskellige bud, og så smide en afstemning op. Det var bare et forslag, men jeg følger i hvert fald med, uanset om du følger det eller ej. Held og lykke! Thumbs Up

If you can't join them, beat them.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3: 02 Jun 2011, 23:19 »

Det lyder rigtig godt, Jakob. Det er altid dejligt med lidt alternative blogs, og så skriver du generelt rigtig fint. Jeg tænkte egentligt på, om man kunne få lov at ønske nogle 'personbeskrivelser', eller om det er nogle du vælger fra gang til gang? Man kunne evt. indsamle 4-5 forskellige bud, og så smide en afstemning op. Det var bare et forslag, men jeg følger i hvert fald med, uanset om du følger det eller ej. Held og lykke! Thumbs Up
Det var bestemt en god idé. Fra nu af, må I ønske en sportspersonlighed, som jeg så vil smide til afstemning. Vinderen kan derefter se frem til at få et portræt. Så må vi se, hvor meget jeg kan fortælle om den vindende sportsmand. Wink

Men ellers tak for kommentaren. Det glæder mig at du kigger med!

Det lyder da spændende, Jakob. Jeg vil da kigge med og se hvad det bliver til. Og så håber jeg da at du kan give mig en masse spændende informationer om stjernerne, som jeg ikke vidste i forvejen Smiley
Det vil jeg da håbe jeg kan! Smiley

Tak for kommentaren. Dejligt med noget interesse.

Til de interesserede, kan man godt se frem til det første portræt senere i aften/nat.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #4: 02 Jun 2011, 23:21 »

Så vil jeg da godt lægge ud med et ønske, og det falder på en pensioneret håndboldstjerne, og en af de HELT store af slagsen, nemlig Jackson Richardson. Franskmanden med det karakteristiske lange sorte flettede hår. :-)

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 02 Jun 2011, 23:24 »

Personligt syntes jeg den er en fed ide, og en anden ting er at det kunne være fedt hvis du ville skrive om Diego Maradonna men det er op til dig ligemeget hvad følger jeg gerne med.

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6: 02 Jun 2011, 23:26 »

Tak for jeres bud. Jeg vil lige se tiden lidt an, før jeg smider jeres bud til afstemning. Så kan lidt flere nå at ønske, hvis de føler for det.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #7: 02 Jun 2011, 23:27 »

Ser super spændende ud Jakob. Jackson Richardson, var fantastisk, ham har jeg beundret mange gange.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 02 Jun 2011, 23:30 »

Muhammad Ali

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #9: 02 Jun 2011, 23:31 »

Ser super spændende ud Jakob. Jackson Richardson, var fantastisk, ham har jeg beundret mange gange.

Det var en fryd for øjet, at se ham folde sig ud. Jovist er det ikke verdens sværeste detalje, som jeg henviser til i linket, ja selv jeg kan lave skruebolden, men vinklen han får den sat ind fra, og blikket for spillet, som han udviser forinder, det er intet mindre end fantastisk! Smiley

http://www.youtube.com/v/gIFNiL40oOc&feature=related

Ganso
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 02 Jun 2011, 23:35 »

Roger Federer kunne være spændende at læse om.  Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #11: 02 Jun 2011, 23:42 »

Kunne godt tænke mig at nominere Alfredo di Stefano (fodbold) samt Kenny Dalglish

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12: 03 Jun 2011, 00:03 »

Lewis Hamilton

Lewis Hamilton er en engelsk 26-årig Formel 1-kører, som er født i Stevenage. Han har på trods af sin unge alder allerede formået at bliver mesterskabet i det fineste selskab blandt racerkørere. Det skete i 2008, som kun var hans anden sæson i Formel 1-branchen. Derved sikrede han McLaren Mercedes det første verdensmesterskab siden 1999, hvor finske Mika Häkkinen blev verdensmester. Ikke nok med at Hamilton skaffede verdensmesterskabet hjem til McLaren, for første i næsten 10 år, så blev han også den yngste verdensmester nogensinde. I en alder af 23 år.

Lewis Hamilton har i hele sin karriere kørt for engelske McLaren Mercedes. Derfor overvejer teamet også at skrive en livstidskontrakt med den engelske stjerne, som eftersigende skulle have en værdi på over 1 mia. danske kroner. Hamilton startede som Formel 1-kører i 2007, hvor det sensationelt, blev til en flot 2. plads. Før hans Formel 1-tid, havde Hamilton som mange andre Formel 1-kørere kørt i GP2-klassen.                                                                                                Han viste sig tidligt som et ungt talent indenfor motorsporten, og han startede med at køre gokart allerede som 8-årig. Han vandt hurtigt mesterskaber i hans aldersklasse, og som 10-årig fik han lov at møde McLaren-chefen Ron Dennis. Her var Lewis’ kommentar: ”Hi. I'm Lewis Hamilton. I won the British Championship and one day I want to be racing your cars.” Herefter skulle Ron Dennis have sagt: "Phone me in nine years, we'll sort something out then." 6 år senere, da Hamilton var 16 år, udtalte den senere Formel 1-legende og på daværende tidspunkt verdens i Formel 1, sig også i rosende vendinger om den unge teenager: ”He's a quality driver, very strong and only 16. If he keeps this up I'm sure he will reach F1. It's something special to see a kid of his age out on the circuit. He's clearly got the right racing mentality." Hamilton, blev altså i en ung alder opdaget som et stort talent, og han har i den grad, levet op til sit store potentiale.

Statistik om Hamiltons Formel 1-karriere:

• 2007: 2. plads
• 2008: 1. plads
• 2009: 5. plads
• 2010: 4. plads
• 2011: Nuværende 2. plads (dog langt efter den forsvarende verdensmester Sebastian Vettel)

Det vidste du måske ikke om Lewis Hamilton:

• Han er kærester med forsangeren i Pussycat Dolls Nicole Scherzinger.
• Hamilton hedder Carl til mellemnavn. Det skyldes at han er opkaldt efter den engelske sprinter Carl Lewis.
• Hamilton er den eneste mørke verdensmester i Formel 1 nogensinde.
• Hamiltons er kendt for sin aggressive kørestil, som har resulteret i, at han på 4 løb lavede hele 32 overhalinger.

« Seneste Redigering: 03 Jun 2011, 00:09 af Jakob E » Logged

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #13: 03 Jun 2011, 00:05 »

Det starter meget godt. Du skriver som altid rigtig flot Jakob.

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #14: 03 Jun 2011, 00:09 »

Det lyder spændende, E. Godt initiativ og god idé.

Hvis jeg skal foreslå en, må det være ishockeylegenden Wayne Gretzky, som slog sine folder i ishockeysportens ultimative liga, NHL. Ellers kunne en person som Brett Favre fra NFL være spændende at læse om.

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010