home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 725 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  |10| Mindre end et tyreløb
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: |10| Mindre end et tyreløb  (Læst 5049 gange)
Roche
Landsholdsspiller

|10| Mindre end et tyreløb
« : 02 Jun 2011, 17:48 »

Mission Impossible - Velkommen til Bloomfield Road

Efter noget tid hvor jeg ikke har kunne finde et hold,
der har potientale til et langvarigt save, er holdet nu fundet.
Oprykkerklubben Blackpool, der af alle betegnes som
den absolutte nedrylningsfavorit, har overbevist mig om,
at skulle have et langt save med dem. Et save jeg ønsker at dele med jer.
Der vil komme updates efter, hvornår jeg nu har tid og lyst.
Jeg håber, i vil følge med i mit eventyr om Blackpool Football Club.

« Seneste Redigering: 19 Jun 2011, 15:56 af massu14 » Logged

kuszman
Førsteholdsspiller

Sv: Mission Impossible
« Svar #1: 02 Jun 2011, 17:58 »

Spændende Smiley
Jeg kunne ikke selv få succes med dem, så glæder mig til at se om det lykkedes dig Wink

Roche
Landsholdsspiller

Sv:|1| Mission Impossible
« Svar #2: 02 Jun 2011, 18:09 »

26|06|10
Ian Holloway smidt af trænerposten

Blackpools, nu tidligere manager, Ian Holloway er smidt af trænerposten. Mange medier var efter fyringen på jagt efter bestyrelsesformand Karl Oyston for at finde årsagen til fyringen. En journalist fangede Karl, og fik dette ud af det:
 - "Vi har haft stridigheder internt i klubben, hvor parterne har haft forskellige meninger om hvordan, der skal handles. Vi har ikke kunne acceptere, at han vil bestemme så meget her i klubben, og derfor er begge parter blevet enige om at gå hver til sit".

Journalisten fik desuden stillet et sprøgsmål vedrørende den nye manager og her lød svaret:
 - "Jeg er rigtig glad for den nye manager, vi har fundet. Han er måske ikke den mest erfarne til jobbet, men hele bestyrelsen trænger til en ung manager, der kan komme med noget gejst og noget fightervilje. Fightervilje er jo primært det vi får brug for, hvis vi vil overleve i verdens bedste liga. Ham vi har fundet, mener både mig og bestyrelsen, har en fighterånd, han kan overføre til spillerne", udtalte Karl Oyston, der desuden meddelte, at kunne repræsentere den nye manager om to dage.
« Seneste Redigering: 02 Jun 2011, 18:14 af massu14 » Logged

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #3: 02 Jun 2011, 18:10 »

Spændende Smiley
Jeg kunne ikke selv få succes med dem, så glæder mig til at se om det lykkedes dig Wink
Tak Smiley
Og det håber jeg da.  Grin

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #4: 02 Jun 2011, 18:11 »

De første updates vil ikke blive så lange, men jeg lover, at de vil blive længere hen ad vejen.

Daniel Nordentoft
Manager

Sv: |1| Mission Impossible
« Svar #5: 02 Jun 2011, 18:18 »

Fed start!

Spændende klubvalg, følger med. KIU...  Peace

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #6: 02 Jun 2011, 18:20 »

Fed start!

Spændende klubvalg, følger med. KIU...  Peace
Mange tak Daniel  Smiley

asj89
Gæst

« Svar #7: 02 Jun 2011, 18:29 »

Fed start. Jeg elsker Blackpool, så godt valgt IMO.

Følger! Thumbs Up

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #8: 02 Jun 2011, 18:31 »

Fed start. Jeg elsker Blackpool, så godt valgt IMO.

Følger! Thumbs Up
Tak asj Wink

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #9: 02 Jun 2011, 19:31 »

28|06|10
Den nye manager præsenteres

Lørdag den 28. juni havde Blackpool FC indkaldt til pressemøde, hvor den nye manager skulle præsenteres. Karl Oyston tog ordet fra start, og kunne foran flere hundrede pressefolk præsentere den nye manager Mads Bye Marboe.
 - "Jeg er glad for at kunne præsentere vores nye manager ved navn Mads Bye Marboe, der har underskrevet en kontrakt, der først og fremmest løber til sommeren 2012. Vi vil dog efterhånden, evaluere om kontrakten skal forlænges, eller om den skal ophæves".

Mads kom ind fra siden, og tog plads ved siden af Karl, hvorefter der med det samme kom spørgsmål til danskeren. Et af dem lød sådan her:
 - "Blackpool regnes som et af de ringeste Premier League hold nogensinde. Bliver det overhovedet muligt at have en chance for at overleve?".
 - "Det bliver selvfølgelig svært, men hvis jeg formår, at få noget fightervilje ind i spillerne, er jeg sikker på, at vi vil kæmpe med om overlevelse lige til det sidste. Desuden skal jeg handle rigtig godt ind, for i klubben mener vi, at hvis jeg formår at gøre begge ting, overlever vi".

Et andet spørgsmål omhandlende mandens selv blev der også tid til. Spørgsmålet lød sådan her:
 - "Har du overvejet hvad du vil hvis du skulle se at få succes her i Blackpool?"
 - "Først og fremmest skal jeg fokusere på denne sæson. Hvis vi rykker ned, ved jeg endnu ikke, om jeg ønsker, at fortsætte i klubben. Vi må se hvad fremtiden bringer", blev svaret fra Mads, der nu skulle forberede holdet til den 14. august, hvor det hele går løs mod Fulham.
« Seneste Redigering: 02 Jun 2011, 19:32 af massu14 » Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

Sv: |2| Mission Impossible
« Svar #10: 02 Jun 2011, 19:42 »

Når man starter en blog, så er det vel med forventningen og både ris og ros, og nu du har fået en masse ros, så vil jeg tillade mig at dele lidt ris ud. For det første har jeg overhovedet ikke læst din blog, og det er ikke fordi, at din grafik er ringe eller noget, for den er skam rigtig fedt, derimod synes jeg du er for uholdbar. Jeg erindrer at du, for ikke særlig længe siden havde en irl blog med AC Horsens, hvorefter du lynhurtigt droppede den, for at starte op med en FM blog om selvsamme hold. Den holdt heller ikke længere end 6-7 updates, hvorefter du droppede den. Det er eneste årsag til at jeg ikke gider læse den, at jeg tvivler på, at du laver mere end 10 updates, og jeg tror i hvert fald ikke, at du får spillet 2 sæsoner færdig. Ellers god vind fremover. Smiley

If you can't join them, beat them.

asj89
Gæst

« Svar #11: 02 Jun 2011, 19:58 »

Når man starter en blog, så er det vel med forventningen og både ris og ros, og nu du har fået en masse ros, så vil jeg tillade mig at dele lidt ris ud. For det første har jeg overhovedet ikke læst din blog, og det er ikke fordi, at din grafik er ringe eller noget, for den er skam rigtig fedt, derimod synes jeg du er for uholdbar. Jeg erindrer at du, for ikke særlig længe siden havde en irl blog med AC Horsens, hvorefter du lynhurtigt droppede den, for at starte op med en FM blog om selvsamme hold. Den holdt heller ikke længere end 6-7 updates, hvorefter du droppede den. Det er eneste årsag til at jeg ikke gider læse den, at jeg tvivler på, at du laver mere end 10 updates, og jeg tror i hvert fald ikke, at du får spillet 2 sæsoner færdig. Ellers god vind fremover. Smiley
Jeg kan godt følge dig. Men jeg håber at Massu tager sig sammen, og virkelig holder gang i det her. Bliver han nærmest nød til, tror ikke han får læsere i den næste tid, hvis den her kun har 6-7 updates. Smiley

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #12: 02 Jun 2011, 20:20 »

Jeg ved godt at jeg har haft svært ved at holde en blog kørende, men det er fordi jeg i de andre blogs begyndte på bloggen uden at have forberedt noget. Ved denne blog har jeg dog skrevet en masse updates inden starten på bloggen, hvilket jeg håber vil gøre en forskel.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #13: 02 Jun 2011, 20:24 »

Jeg ved godt at jeg har haft svært ved at holde en blog kørende, men det er fordi jeg i de andre blogs begyndte på bloggen uden at have forberedt noget. Ved denne blog har jeg dog skrevet en masse updates inden starten på bloggen, hvilket jeg håber vil gøre en forskel.

Det lyder rigtig godt, for det andet var sgu ikke holdbart. Så vil jeg overveje, om jeg vil læse den. Smiley

If you can't join them, beat them.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #14: 02 Jun 2011, 20:46 »

Det lyder rigtig godt, for det andet var sgu ikke holdbart. Så vil jeg overveje, om jeg vil læse den. Smiley
Det håber jeg bestemt at du vil gøre.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010