|
Enzo
|
|
Hvor ligger editoren.?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 02 Jun 2011, 13:34 af Enzo »
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
Editoren der følger med spillet.
Her tror jeg godt at du kan finde det du leder efter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Troede jeg også, men jeg kan ikke finde min editor? 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Frederikbjerg
|
|
Troede jeg også, men jeg kan ikke finde min editor?  Hvis du spiller med CD, så ligger din editor gennem denne sti: Programmer -> Sports Interactive -> Football Manager 2011 -> Tools -> editor. Derinde ligger den som program.
|
|
|
|
|
|
If you can't join them, beat them.
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Hvis du spiller med CD, så ligger din editor gennem denne sti: Programmer -> Sports Interactive -> Football Manager 2011 -> Tools -> editor. Derinde ligger den som program. jeg har ikke noget der hedder Tools, og desuden kører jeg XP, hvis det spiller en rolle.. Jeg spiller også over steam.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ganso
|
|
C:\Program Files\Steam\steamapps\common\football manager 2011\tools\editor  - Følg den og du vil finde frem til hvor editoren er, altså hvis du spiller over steam.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 02 Jun 2011, 17:18 af Ganso »
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Jeg kan ikke finde steam mappen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frederikbjerg
|
|
Jeg kan ikke finde steam mappen.
Prøv lige at tjekke, om der så er in 'Sports Interactive' mappe mellem Program Files & Steam? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Det er der men der er kun en afinstellerings ting derinde..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frederikbjerg
|
|
Hmm. Så må jeg melde pas, desværre! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Øv. Er der så nogle af jer der vil tjekke deres editor for hvilke klubber der har bedst ungdoms facaliteter? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Øv. Er der så nogle af jer der vil tjekke deres editor for hvilke klubber der har bedst ungdoms facaliteter?  Vil gætte på Lyon eller Dortmund 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
Frederikbjerg
|
|
Øv. Er der så nogle af jer der vil tjekke deres editor for hvilke klubber der har bedst ungdoms facaliteter?  AC Horsens! :-) Arg, jeg ved det sgu ikke.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Vil gætte på Lyon eller Dortmund  Vil helst ikke være et top hold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ganso
|
|
AC Horsens! :-) Arg, jeg ved det sgu ikke.
Lens, Auxerre og Ajax hvis jeg husker rigtigt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|