home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1144 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Test Nationen
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Test Nationen  (Læst 9124 gange)
ZhotLog
Gæst

Test Nationen
« : 09 Sep 2006, 22:38 »

Ja, her til aften kunne man se Test Nationen på Tv2, og samtidig tage testen på: http://www.testnationen.dk/
Tag den, og se hvad i får Opstemt Synes selv testen er ok, det er fedt nok med at der en gang i mellem kommer et klip, med lyd osv. I det hele taget synes jeg at spørgsmålene var godt varieret, undtagen måske lige Matematik spørgsmålene, der måske var lidt ensformede Smiley
Fik dog ikke noget at gøre det inden tidsgrænsen, så mit resultat kom ikke med i "det samlede landsresultat", og det skal østjyderne vist bare være glade for Opstemt Jeg fik nemlig kun 37 ud af 70 rigtige Shockeret Det gav mig kommentaren: Jævn... Men ok, nu fylder jeg jo også kun 14 her på fredag, og testen er for voksne... Wink
Nå men vil bare høre hvad i synes om testen og evt. hvor mange rigtige i fik. Og husk: Det er ikke fedt at lyve, for så bliver jeg bare den med lavest score..  Forlegen

ZhotLog
Gæst

Sv: Test Nationen
« Svar #1: 09 Sep 2006, 22:39 »

Hov, btw husk: Koncentrer jer første gang, for testen kan kun tages en gang pr. computer Shockeret

absalonsen
Gæst

« Svar #2: 09 Sep 2006, 22:44 »

Kan afsløre at for andet år i træk er der blevet forsøgt at manipulere afgørelsen, ligesom sidste år.. Om det får indflydelse må vi jo se!

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #3: 09 Sep 2006, 22:47 »

Who cares hvem der vinder? nordjyderne - fint med mig. Jeg er selv for doven til at tage testen...

Chelidze90
Gæst

« Svar #4: 09 Sep 2006, 23:05 »

Jeg fik 51 ud af 70, og jeg er pænt skuffet over mig selv, da jeg lavede nogle ordenlige brølere Skuffet

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 09 Sep 2006, 23:16 »

Jeg fik også 51 ud af 70. Jeg gik dog fuldstændig ned på spørgsmålene om sprog, hvor jeg kun havde 4 rigtigte. De fleste ander lå på en 7-8-9.

It's gonna be legendary

absalonsen
Gæst

« Svar #6: 09 Sep 2006, 23:17 »

Endnu en gang vandt Brøndby fans over FCK fans. Smiley

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #7: 09 Sep 2006, 23:18 »

Vi owner dem!

absalonsen
Gæst

« Svar #8: 09 Sep 2006, 23:18 »

Kan afsløre at for andet år i træk er der blevet forsøgt at manipulere afgørelsen, ligesom sidste år.. Om det får indflydelse må vi jo se!

Og sørme ja! Endnu en gang er der blevet snydt i forbindelse med spil.

Badefar
Manager

« Svar #9: 09 Sep 2006, 23:20 »

ha 52 stik den gid jeg havde taget den på nettet (tog den på papir) så havde OB været de klogeste fans i ligaen

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #10: 09 Sep 2006, 23:20 »

Hvordan det Absa?...

absalonsen
Gæst

« Svar #11: 09 Sep 2006, 23:29 »

Hvordan det Absa?...

Nu kan jeg tage det som skete sidste år.

Det hele startede med at Tipstjeneten lavede væddemål om Test Nationen bl.a. mænd vs. kvinder og Fyn vs. Bornholm.
Så var der nogen som fandt på en ret genial idé.
Man skulle simpelthen spille på mænd over kvinder, og Fyn over Bornholm. De to væddemål gav omkring odds 3. Så spillede man på det (nogen satte store beløb på det).
Derefter spredte man idéen, så andre også spillede på det. Og så skulle alle ind og tage IQ testen, så dårligt de kunne. Der udgav man sig for at være en kvinde fra Bornholm, det ville jo trække ned i gennemsnittet. Der blev bl.a. sendt en SMSkæde ud, som fortalte at man skulle gøre det.
Sjovt nok vandt Fyn over Bornholm, og mænd over kvinder. Selvom det nok ikke var meget, så påvirkede denne gruppe, som gjorde det, resultaterne.

Forleden dag stod der i BT, at Danskespil ikke ville udbyde væddemål på Test Nationen, men det er der andre bettingfirmaer som havde. Og så skete det samme. Man spillede på mænd over kvinder, og derefter påvirkede man resultatet.

Håber det var til at forstå.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #12: 09 Sep 2006, 23:31 »

Det er bestemt til at forstå Smiley spørgsmålet er bare hvor udbredt det var/er.

absalonsen
Gæst

« Svar #13: 09 Sep 2006, 23:32 »

Det er bestemt til at forstå Smiley spørgsmålet er bare hvor udbredt det var/er.

Sidste år var det vidst ret udbredt. Men tror ikke det var så meget i år.

absalonsen
Gæst

« Svar #14: 09 Sep 2006, 23:34 »

Citat fra BT fredag:
"Jeg vandt penge sidste år på at lade som om, jeg var en "dum bornholmer."

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010