home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 629 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Luksus Problem..
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Luksus Problem..  (Læst 1680 gange)
phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Luksus Problem..
« : 30 Maj 2011, 09:14 »

Jeg har et luksus Problem.. Jeg har 5 af verdens bedste angribere, og bruger kun 3 i min start 11'er. Men aner ikke hvem af dem jeg skal vælge. Så vil i ikke please hjælpe mig Smiley? Det er disse 5:
Sandro
Martin Schneider
Antonio Vasquez
Jesus Ramirez
Jean Essombe

Og det er så her i kommer ind. Hvem synes i at jeg skal vælge Smiley?
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Luksus Problem..
« Svar #1: 30 Maj 2011, 09:16 »

Jeg har et luksus Problem.. Jeg har 5 af verdens bedste angribere, og bruger kun 3 i min start 11'er. Men aner ikke hvem af dem jeg skal vælge. Så vil i ikke please hjælpe mig Smiley? Det er disse 5:
Sandro
Martin Schneider
Antonio Vasquez
Jesus Ramirez
Jean Essombe

Og det er så her i kommer ind. Hvem synes i at jeg skal vælge Smiley?

Brug:
Sandro
Martin Schneider
Jean Essombe

Det er et godt miks af teknisk stærke og fysisk stækre boksspillere, hvilket vil give dig et godt udgangspunkt er jeg sikker på Smiley
Opstemt De er jo for vilde!
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Luksus Problem..
« Svar #2: 30 Maj 2011, 09:28 »

Hold da kæft et angreb! Shockeret Men er enig med NiklasV, ville vælge de samme Smiley
Logged

FC Barcelona

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Luksus Problem..
« Svar #3: 30 Maj 2011, 09:42 »

Selvom de der er vilde, er den vildeste i Juventus. Heldigvis for mig, er han ved at gå på pension. For for satan han har vold knepper(sry mit sprog) resten af den italienske liga. Her er han, og i skal også lige tænke på han er 32, så han er faldet et ok stykke i stats, siden hans storhedstid. :

Juninho
Juninho Statistik

Men mange tak for hjælpen Smiley Andre må stadig godt komme med forslag, for folk som Sandro og Schneider går "snart" på pension. Eller jeg har de nregel at de synger på sidste vers når de er 30-31(for at holde udfordringen med Inter igang osv.. Smiley
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Luksus Problem..
« Svar #4: 30 Maj 2011, 10:09 »

Selvom de der er vilde, er den vildeste i Juventus. Heldigvis for mig, er han ved at gå på pension. For for satan han har vold knepper(sry mit sprog) resten af den italienske liga. Her er han, og i skal også lige tænke på han er 32, så han er faldet et ok stykke i stats, siden hans storhedstid. :

Juninho
Juninho Statistik

Men mange tak for hjælpen Smiley Andre må stadig godt komme med forslag, for folk som Sandro og Schneider går "snart" på pension. Eller jeg har de nregel at de synger på sidste vers når de er 30-31(for at holde udfordringen med Inter igang osv.. Smiley
Ja, hold da op Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Luksus Problem..
« Svar #5: 01 Jun 2011, 21:38 »

For satan en flok angribere..  crazy og hatten af for Juninho - det er da vildt Thumbs Up Jeg er i øvrigt enig i ovenstående forslag af angribere..  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Luksus Problem..
« Svar #6: 02 Jun 2011, 04:20 »

Kan kun bifalde det valg af angiberer der allerede er gjort, og hatten af for Juventus angriberen...
Men der er kun en af de "valgte" angribere der har en alder der siger, jeg har mange sæsoner i mig endnu...  så med mindre du kun spiller med en på toppen i fremtiden ville jeg holde på en til af de unge...

men det kan være jeg bare tænker for fremadrettet hele tiden Wink
Logged

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Luksus Problem..
« Svar #7: 02 Jun 2011, 08:08 »

Jeg er nu 2 sæsoner længere end da jeg skrev det der. Juninho bomber næsten ikke mere, så det rart. Sandro og Schneider er solgt for hver især 200 og 450 mio. Så min trekløver oppe foran er nu:
Marcio
Jean Essombe
Jesus Ramirez
Og På Min Bænk er der
Antonio Chiavaroli (Kommer fra min egne ungdomsrækker, så derfor får han lidt løsere snor.)
Urtzi Bueno
Hvis nogle nu kunne være interesserede, kunne jeg godt uploade hver enkel spiller jeg har osv, så i kan se hvor vilde regens der er. + hvis i gider kan jeg også uploade de vildeste spillere jeg IKKE har Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010