home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1129 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Brug af unge spillere?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Brug af unge spillere?  (Læst 886 gange)
matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Brug af unge spillere?
« : 24 Maj 2011, 19:45 »

Yo..

Kunne godt tænke mig at vide, om der er nogen af jer, som har erfaring med meget unge spillere i spillet?

Altså, jeg er i gang med mit Arsenal save og jeg har omkring 4-5 "super talenter" altså med meget høje tal i 16-17 års alderen.

Skal man passe på med, at sende dem i spil for hurtigt, eller jo før jo bedre?
« Seneste Redigering: 24 Maj 2011, 19:48 af matv » Logged

jonaslund94
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brug af unge spillere?
« Svar #1: 24 Maj 2011, 19:50 »

Yo..

Kunne godt tænke mig at vide, om der er nogen af jer, som har erfaring med meget unge spillere i spillet?

Altså, jeg er i gang med mit Arsenal save og jeg har omkring 4-5 "super talenter" altså med meget høje tal i 16-17 års alderen.

Skal man passe på med, at sende dem i spil for hurtigt, eller jo før jo bedre?
Tror bare man skal give dem en masse spilletid, når de er i deres bedste udviklingsalder (15-21 år) så skal de nok blive rigtig gode! Smiley
Logged

FC Barcelona - Mes que un club.

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Brug af unge spillere?
« Svar #2: 24 Maj 2011, 19:53 »

Alt efter hvordan deres fysiske tal er, så ser jeg intet problem i at bruge de unge spillere. Det er bare vigtigt at du er opmærksom på hvor trætte de er op til en kamp, og sørger for at de får pauser hvis de ikke er på over 90%. de skal faktisk helst gerne op på 95% før en kamp..

derudover vil jeg også være opmærksom på om de er tilfredse med deres træningsskemaer, eller om de evt. finder den for fysisk hård, hvilket kan resultere i skader.

men umiddelbart ser jeg ingen problemer i at bruge dem, man skal bare være opmærksomme på deres fysiske tal, og deres kondition op til kampene.
Logged

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brug af unge spillere?
« Svar #3: 24 Maj 2011, 20:01 »

Tak for svarene.. Skulle bare være sikker  Wink

Det med træning og fysik før kamp, har jeg altid gået meget op i..
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brug af unge spillere?
« Svar #4: 24 Maj 2011, 20:14 »

Unge spillere skal spille så meget det er muligt. Dette skal selvfølgelig ses ud fra deres fysiske form, men jo mere de spiller, desto bedre bliver de i længden. Hvis de ikke spiller kampe på topplan, vil der ikke være den samme udvikling. Efter min mening kan unge spillere træne ligeså hård som ældre spillere. Har snart i 40 år spillet med stamspillere stort set kun bestående af unge spillere, som har trænet max., og de er ikke blevet mere skadet end ældre spillere.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010