home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 608 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  #9# "Din Vej" Af massu
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: #9# "Din Vej" Af massu  (Læst 27002 gange)
dissing10
Reserveholdsspiller

Sv: #5# "Din Vej" Af massu
« Svar #120: 31 Maj 2011, 16:59 »

Hvornår kommer jeg til at spille en kamp for førsteholdet  ticked off ticked off ticked off

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #121: 31 Maj 2011, 17:24 »

Hvornår kommer jeg til at spille en kamp for førsteholdet  ticked off ticked off ticked off
Det er sq et godt spørgsmål Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #122: 31 Maj 2011, 21:17 »

Så sker der noget! Rundens spiller!!

Skipper
Gæst

« Svar #123: 31 Maj 2011, 21:21 »

Syntes min udvikling er gået lidt i stå Skuffet

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #124: 02 Jun 2011, 14:35 »

DIN VEJ

1. 7. 2013

Frederik Bjerg har siddet på Milans bænk det sidste halve år. Frederik har desuden formået at få debut på det danske landshold.

David Gade fik lidt af et gennembrud her i foråret. Han har ganske vidst scoret 22 mål i 23 kampe for U-19 holdet, men det store gennembrud kom da han modtog førsteholdsdebut hos mægtige Real Madrid. Han har nettet 3 gange i 8 U-21 landskampe.

Phillip Henriksen er netop vendt hjem fra hans lejeophold i OB, hvor det blev til 7 mål i 21 kampe. Phillip har nu spillet 5 U-21 landskampe.

Morten Jørgensen fik endnu en kamp for Juventus. Denne gang var han med fra start og endte med, at score et mål. Han har i 7 landskampe nettet 3 gange.

Phillip Rosenholm har spillet et rigtig flot første halvår. Det er blevet til 14 kampe, 4 mål og 1 oplæg. Han har desuden fået debut på U-21 landsholdet.

Mads Knutsson er blevet lejet af Coca-Cola Championship klubben, Watford, selvom han i sidste sæson fik hele fem førsteholdskamep for West Ham.

Niklas Niewald er tilbage i Roma, efter han i sidste sæson fik 33 kampe for Salernitana, der resulterede i 2 mål. Niklas har nu spillet 11 U-21 landskampe.

Jonathan Møller er også vendt hjem fra et lejeophold. I Walsall fik han 16 kampe, hvor han lavede 4 oplæg. Han har nettet 2 gange i 11 U-21 landskampe.

The Bulldozer er fortsat på Arsenals U-18 hold, hvor han formåede at vinde topscorer titlen. Dermed blev det ikke Kasper Dissing, der ellers kunne have taget titlen for tredje sæson i træk. The Bulldozer nettede 18 gange.

Kasper Dissing var i forårssæsonen udlejet i danske FCK, hvor det blev til 6 mål i 8 kampe. Kasper har nettet 1 gang i 3 landskampe.

Benjamin Sørensen vil i det næste halve år tørne ud for Vitesse. Den hollandske klub har lejet Milan spilleren, der ikke slog sig fast i sidste sæson.

Nicklas van Dockam fik ikke nogle førsteholdskampe i sidste sæson, men nettede 5 gange i 12 kampe på rerserveholdet. Et resultat af en masse mindre skader, der har gjort, at Nicklas aldrig har kunne ramme topformen.

Rundens spiller:
Rundens spiller går denne gang til spanske David Gade, der formåede at komme i startopstillingen hos kongeklubben Real Madrid.

Heskey
Landsholdsspiller

Sv: #6# "Din Vej" Af massu
« Svar #125: 02 Jun 2011, 14:40 »

Slow and steady kan vist godt siges om mig, lidt ærgerligt. Smiley

KIU Massu. Smiley

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #126: 02 Jun 2011, 14:46 »

Slow and steady kan vist godt siges om mig, lidt ærgerligt. Smiley

KIU Massu. Smiley
Du skal nok på dit gennembrud en dag.

Tak  Smiley

HRz
Gæst

« Svar #127: 02 Jun 2011, 15:25 »

Går sku godt :-D.

Skipper
Gæst

« Svar #128: 02 Jun 2011, 16:26 »

Dejligt Update Thumbs Up succesfuldt lejeophold, og så slå igennem på førsteholdet, det skal i hvert fald til at være Thumbs Up

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #129: 02 Jun 2011, 17:38 »

Dejligt Update Thumbs Up succesfuldt lejeophold, og så slå igennem på førsteholdet, det skal i hvert fald til at være Thumbs Up
Tak Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #130: 02 Jun 2011, 17:41 »

Jeg har taget 7 kilo på siden start. Nu nærmer jeg mig de 100 kg.. fy for den da.. Men jeg bevarer min hurtighed ;-)

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #131: 02 Jun 2011, 17:52 »

Jeg har taget 7 kilo på siden start. Nu nærmer jeg mig de 100 kg.. fy for den da.. Men jeg bevarer min hurtighed ;-)
Det har jeg ikke lagt mærke til, men det går jo meget godt for dig.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #132: 03 Jun 2011, 12:02 »

DIN VEJ

1. 1. 2014

Frederik Bjerg har formået at blive indskiftet i en Serie A kamp for Milan. Han har nettet 4 gange i 6 landskampe.

David Gade har ikke fået nogle kampe på Real Madrids førstehold i denne sæson. Han har scoret 9 mål i 17 U-21 landskampe.

Phillip Henriksen er endnu en gang blevet lejet ud. Denne gang er turen gået til Celta Vigo, hvor han i indeværende sæson har scoret 2 gange i 11 kampe.

Morten Jørgensen fortsætter sin succes. Han har spillet hele 11 kampe for Juventus i denne sæson, der har resulteret i 8 mål. Han har scoret 5 mål i 10 landskampe.

Phillip Rosenholm fik i sidste sæson 28 kampe for New York Red Bulls. Her blev det til 7 mål og 3 oplæg. Hans præstationer blev bemærket af Atlético Madrid, der henter ham pr. 16. august.

Mads Knutsson er udlejet i Watford, hvor han har spillet 10 kampe. Mads er nu på 7 U-21 landskampe.

Niklas Niewald slog ikke igennem hos Roma, og derfor valgte de at sælge ham. Sturm Graz har nu hentet Niklas for 9,75 millioner. Niklas har spillet hele 20 U-21 landskampe.

Jonathan Møller er blevet købt af Chelsea for 19 millioner. Her er han på rerserveholdet, men har faktisk allerede spillet 6 førsteholdskampe. Jonathan har fået debut på landsholdet.

The Bulldozer er stadig på Arsenals U-18 hold. Her bomber han dog, og har i 17 kampe scoret hele 24 gange. Han har scoret 4 mål i 4 U-21 landskampe for Sverige.

Kasper Dissing er nu på Tottenhams rerservehold, hvor han er fast mand. Han har i 5 landskampe fået netmaskeren til at blafre 4 gange.

Benjamin Sørensen er udlejet hos Vitesse, hvor det er blevet til et enkelt mål i en enkelt kamp.

Nicklas van Dockam er for 46 millioner blevet solgt til Atlético Madrid. Her er han dog på Atlético"B", hvor det er blevet til 2 kampe.

Rundens spiller:
Rundens spiller går denne gang til Jonathan Møller, der har spillet 6 førsteholdskampe for en af verdens største klubber.

HRz
Gæst

Sv: #7# "Din Vej" Af massu
« Svar #133: 03 Jun 2011, 12:10 »

God update, og det går sku godt for Bulldozer, lad os håbe jeg snart for landsholdsdebut, hvor Zlatan ryger ud og Bulldozer ryger ind.

HRz
Gæst

Sv: #7# "Din Vej" Af massu
« Svar #134: 03 Jun 2011, 12:11 »

Hvorfor er du Real Madrid?

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010