home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1276 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  #9# "Din Vej" Af massu
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: #9# "Din Vej" Af massu  (Læst 27038 gange)
Roche
Landsholdsspiller

Sv: #3# "Din Vej" Af massu
« Svar #105: 27 Maj 2011, 13:38 »

jeg har læst med selvom jeg ikke er meldt til og det er simpelthen fordi jeg elsker hvor kort og præcist du skriver Massu og så kan jeg lide "din vej"
Mange tak baloo

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #106: 27 Maj 2011, 13:39 »

Fin update og dejligt at se at jeg er rykket op på reserveholdet Opstemt
Haha Grin
Tak Wink

Skipper
Gæst

« Svar #107: 27 Maj 2011, 14:14 »

Awesome med fast spilletid Thumbs Up Godt jeg blev så jeg kan udvikle mig lidt

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #108: 27 Maj 2011, 14:42 »

Tror mest det er sådan:
Ca=85 PA=-10
Det er fordi jeg kom til at scoute fra Randers, hvor man ikke kan få alle stats med. Det skal jeg nok rette op på til næste gang.

Synes bare at et par af os, ser vanvittige gode ud ift. vores alder.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #109: 27 Maj 2011, 15:32 »

Synes bare at et par af os, ser vanvittige gode ud ift. vores alder.
Er det for meget?

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #110: 29 Maj 2011, 14:39 »

Hej drenge.
Jeg har ikke lige været hjemme de sidste to dage, og derfor har der været manglende updates.
NÆSTE UPDATE ½-1½ TIME

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #111: 29 Maj 2011, 15:29 »

DIN VEJ

1. 7. 2012

Frederik Bjerg er fortsat på Milans U-20 hold. Her var han fast mand i sidste sæson, og vil med stor sandsynlighed også være det i næste sæson. Hvis han altså ikke rykker op på første- eller rerserveholdet.

David Gade er også på klubbens ungdomshold. På Real Madrids U-19 hold er han fast mand, hvor han i sidste sæson nettede hele 19 gange. Han har opnået 2 U-21 landskampe for Spanien.

Phillip Henriksen var i forårssæsonen en tur i Danmark, hvor Brøndby havde lejet ham. Her blev det til 1 mål i 6 kampe. Han er nu på 2 U-21 landskampe. Han er desuden blevet nævnt som den nye Flemming Povlsen.

Morten Jørgensen har endnu ikke fået debut hos Juventus. Han var i sidste sæson på U-20 holdet. Han er på 4 U-21 landskampe. Morten er desuden blevet udråbt til den næste Ebbe Sand.

Phillip Rosenholm er fortsat i New York Red Bulls, hvor han ser ud til at få sin bedste sæson nogensinde. Bare halvejs inde i sæsonen er det blevet til 15 kampe, 1 mål og 4 oplæg.

Mads Knutsson er røget til engelske West Ham. Her er han på U-18 holdet, hvor han i sidste sæson nåede at vinde U-18 puljen sammen med dem. Han er på 2 U-21 landskampe.

Niklas Niewald er fortsat på Romas U-20 hold, hvor han er en af de første til at blive sat på holdkortet. Han er nu på 3 U-21 landskampe.

Jonathan Møller nåede at spille 28 kampe og score 2 mål, inden han valgte at søge nye græsgange. Aston Villa blev klubben, hvor han nu vil slå sine folder fremover. I hans 3 U-21 landskampe er det blevet til 1 mål.

The Bulldozer nåede 5 kampe og 1 mål for Southampton, inden Phillip Henriksens klub Arsenal, valgte at hente ham til klubben. Han er foreløbig på U-18 holdet.

Kasper Dissing har endnu ikke fået nogle førsteholdskampe for Tottenham. Det har han tilgengæld på U-18 holdet, hvor han endda for andet år i træk blev topscorer. Denne gang blev det til 20 mål.

Benjamin Sørensen er fortsat på Milans U-20 hold. Her dannede han i sidste sæson angrebsduo med Frederik Bjerg. Han er også blevet udråbt til den næste Ebbe Sand.

Nicklas van Dockam har siden skiftet til Feyenoord, spillet to kampe. Ellers er det hovedsageligt blevet til spilletid på U-19 holdet, hvor han i 21 kampe nettede 16 gange.

Rundens spiller:
Rundens spiller går til Real Madrids David Gade. David fik netmaskeren til at blafre hele 19 gange i sidste sæson. Har har desuden opnået 2 U-21 landskampe for Spanien. Måske er han en kommende verdensmester.

Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: #4# "Din Vej" Af massu
« Svar #112: 30 Maj 2011, 19:35 »

Tak for update :-)

Satans at det ikke er blevet til mere i Feyenoord - men hey! Ikke langtidsskadet så jeg brokker mig ikke.... endnu.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

knutsson
Gæst

« Svar #113: 30 Maj 2011, 19:38 »

God update Smiley
Spændende hvad det kan blive til i West Ham Opstemt

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #114: 30 Maj 2011, 20:48 »

Tak til jer Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #115: 30 Maj 2011, 21:07 »

Kom nu.. jeg vil væk fra Juventus, de tror ikke på mig. Men Ebbe Sand - like!

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #116: 31 Maj 2011, 13:03 »

DIN VEJ

1. 1. 2013

Frederik Bjerg er nu på Milans rerservehold. Her blev han fast mand lige efter, at være rykket op på holdet. I hans 2 U-21 landskampe er det blevet til 1 mål.

David Gade er heller ikke på klubbens førstehold endnu. På U-19 er han dog ved, at være en stjernespiller og han har i indeværende sæson nettet 8 gange i 10 kampe. I hans nu 5 U-21 landskampe for Spanien er det blevet til 1 mål.

Phillip Henriksen er blevet udlejet til endnu en dansk klub. OB er denne gang klubben, hvor Phillip vil slå sine folder det næste halve år. I hans 12 kampe i denne sæson er det blevet til 3 mål. Han har opnået 3 U-21 landskampe for Danmark.

Morten Jørgensen har virkelig succes for tiden. Udover hans kampe på rerserveholdet har han formået at blive indskiftet i en Serie A kampe for Juventus. Morten har desuden som den første opnået en landskamp. I hans 3 landskampe er det blevet til 1 mål.

Phillip Rosenholm fik i den nyligt sluttede sæson, 26 kampe, 1 mål og 7 oplæg. Meget imponerende. Hans præstationer er dog endnu ikke blevet bemærket i Europa.

Mads Knutsson har slået sig endegyldigt fast på West Hams U-18 hold. I denne sæson er det blevet til 18 kampe for holdet. Desuden er Mads nu på 5 U-21 landskampe.

Niklas Niewald er blevet lejet ud til Serie C1 klubben Salernitana. Her har han ingen problemer med, at få spilletid for han har spillet 17 kampe for klubben, der desuden har resulteret i 1 mål for forsvarsspilleren.

Jonathan Møller er også blevet lejet ud. League 1 klubben Walsall har lejet Jonathan, hvor han i indværende sæson har spillet 5 kampe. På U-21 landsholdet er det blevet til 2 mål i 6 kampe.

The Bulldozer har for tiden succes på Arsenals U-18 hold. Her er det blevet til 11 mål i 11 kampe, samt prisen som kampens spiller 4 gange. På Sveriges U-21 hold er det blevet til 3 mål i 3 kampe.

Kasper Dissing venter og venter på hans førsteholdsdebut. Man skulle tro, at han ville gøre sig fortjent til den med hans 16 mål i 14 kampe på Tottenhams U-18 hold.

Benjamin Sørensen har i 8 kampe for Milans U-20 hold nettet 5 gange. De få kampe er et resultat ovenpå en langtidssakde, der dog er ved at gå over.

Nicklas van Dockam har ikke fået nogle kampe på førsteholdet i denne sæson. På rerserveholdet er det blevet til 4 mål i 7 kampe.

Rundens spiller:
Rundens spiller tildeles til Morten Jørgensen, der som den første af de unge stjernefrø fik landsholdsdebut.

Philips
Gæst

Sv: #5# "Din Vej" Af massu
« Svar #117: 31 Maj 2011, 14:34 »

nu vil jeg meget gerne snart skifte klub!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #118: 31 Maj 2011, 14:51 »

God update.

Katastrofalt Feyenoord! Spilletid burde der have været noget af.

Har jeg bare siddet på bænken eller hvad? Siden de få reservekampe også - eller har jeg haft en skade?

Tillykke til vores debutant - han er jo også vanvittig!

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #119: 31 Maj 2011, 15:25 »

@Nove:
Jeg tror, at du har siddet på bænken på førsteholdet.
@Phillips:
Man skulle tro, at nogen snart henter dig.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010