home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 983 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  #9# "Din Vej" Af massu
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: #9# "Din Vej" Af massu  (Læst 27018 gange)
Roche
Landsholdsspiller

Sv: #1# "Din Vej" Af massu
« Svar #90: 25 Maj 2011, 16:21 »

DIN VEJ

2. 7. 11

Frederik Bjergs sæson endte rigtig flot. Det blev til ialt 6 mål i 16 kampe for "De gules" førstehold. Han præstation var med til, at føre AC Horsens til en flot 4. plads. Frederik er ikke blevet solgt, men Real Madrid har vist en mindre interesse, hvilket de dog også har ved alle andre talenter.

David Gades spillede sig sidst på sæsonen på Las Palmas' førstehold, hvor han fik 6 kampe. Han fik ikke scoret nogle mål, men overbeviste Real Madrid om, at de skulle købe ham. Han skiftede for 19 millioner.

Phillip Henriksen har endnu ikke fået debut på Arsenals førstehold. En fast plads på rerserveholdet er hvad den unge dansker har opnået. Han fik desuden sin U-19 landsholdsdebut for nylig. Real Madrid har vis interesse.

Morten Jørgensen endte også med nogle kampe på Sønderjyskes førstehold. Han huserer til dagligt på rerserveholdet, men fik altså 2 førsteholdskampe. 2 kampe på U-19 landsholdet er det også blevet til.

Phillip Rosenholm har spillet rigtig flot for New York Red Bulls. 13 kampe fordelt på to sæsonerer det blevet til. Real Madrid har vist interesse.

Mads Knutsson må vente lidt længere på sin førsteholdsdebut. I hele forårsæsonen har han været lejet ud til 1. divisionsklubben AB. Her er det dog heller ikke blevet til spilletid. Real Madrid har vist interesse.

Niklas Niewald endte på 6 førsteholdskampe for Randers. Ellers har han til dagligt huseret på rerserveholdet. De tre storhold Roma, Juventus og Reak Madrid har vist interesse.

Jonathan Møller endte med fire kampe i 1. divisionen. Ellers har han, ligesom Niewald, huseret på klubbens rerservehold. Real Madrid har vist interesse.

The Bulldozer opnåede kun en enkelt førsteholdskamp for Southampton. Ellers er det hovedsageligt blevet til rerserveholdskampe for den unge svensker. Real Madrid har vist interesse.

Kasper Dissing endte uden førsteholdskampe for Tottenham. Tilgengæld bombede han videre for U-18 holdet, hvor det blev til 25 mål. Real Madrid har vist interesse.

Benjamin Sørensen endte på 4 førsteholdskampe for Brøndby. Han huserer til dagligt på U-19 holdet, hvor han scorer flittigt. Werder Bremen, A.C. Milan, Manchester United og Real Madrid har vist interesse.

Nicklas van Dockam endte, på trods af sin skade, på 2 førsteholdskampe for Esbjerg. Ellers har han huseret på rerserveholdet. Werder Bremen, Feyenoord, Manchester United, A.C. Milan og Real Madrid har alle vist interesse.

Rundens spiller:
Prisen går til AC Horsens' Frederik Bjerg, der har formået at spille sig til en fast plads. Det blev til 6 mål i 16 kampe.
« Seneste Redigering: 25 Maj 2011, 16:31 af massu14 » Logged

Philips
Gæst

« Svar #91: 25 Maj 2011, 16:27 »

godt at høre at det kører for mig i New York KIU

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #92: 25 Maj 2011, 16:31 »

godt at høre at det kører for mig i New York KIU

Mange tak Phillips

HRz
Gæst

Sv: #2# "Din Vej" Af massu
« Svar #93: 25 Maj 2011, 16:33 »

REAL MADRID, nej tak!

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #94: 25 Maj 2011, 16:59 »

Damn Real Madrid er interesseret i mange af os  Shockeret Ser ok ud for mig, men nu må førsteholdet da snart kalde Peace

Endnu engang lækker update  Thumbs Up

knutsson
Gæst

« Svar #95: 25 Maj 2011, 17:16 »

håber jeg snart får spilletid på højere niveau end U19 ligaen Smiley
God update Opstemt

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #96: 25 Maj 2011, 19:23 »

@Benjoe - det tyder ikke på vi ses i Brøndby, men vi kan blive de nye Yorke/Cole i United ;p

God update. Dejligt at jeg trods alt fik lidt spilledetid for EfB trods latterlige 3-4 måneder skade  Peace

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #97: 25 Maj 2011, 19:54 »

Det kan vi da godt gøre Nove, så må jeg droppe karrieren i Arsenal. Wink

God update, glæder mig til mere.

EDIT: Vi kan også mødes i Werder eller Milan... Wink

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #98: 25 Maj 2011, 20:05 »

Tak til jer alle Wink

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #99: 26 Maj 2011, 20:06 »

DIN VEJ

1. 1. 2012

Frederik Bjerg har valgt at skifte Horsens ud med A.C. Milan. Inden skiftet havde Frederik scoret 2 mål i 4 kampe i efterårsæsonen. Transferprisen lød på 7,5 millioner.

David Gade har endnu ikke opnået en førsteholdskamp for Real Madrid. Han har huseret på U-19 holdet, hvor han er fast mand. Det kan siges, at han ligger nr. 3 på topscorerlisten. Han har desuden fået debut på Spaniens U-19 landshold.

Phillip Henriksen har endnu ikke fået førsteholdsdebut hos Arsenal. Han er stadigvæk fast mand på rerserveholdet, hvor han med hans præstationer, har overbevist Danmarks U-19 om at udtage ham.

Morten Jørgensen er efter de to kampe hos Sønderjyske, skiftet til Juventus, hvor han er blevet placeret på deres U-20 hold. Han har scoret 13 mål i 19 kampe. Han har desuden haft 3 U-19 landskampe for Danmark.

Phillip Rosenholm er stadig i New York Red Bulls, hvor han er blevet fast mand. Han spillede hele 21 kampe i sidste sæson og vil sandsynligvis få flere kampe i den næste.

Mads Knutsson er, efter hans lejeophold i AB, vendt hjem til Brøndby. Her han rykket op på rerserveholdet, hvor han allerede fra start har bidt sig fast. En debut for U-19 landsholdet er det også blevet til. Manchester City, Brann og Vålerenga er interesseret.

Niklas Niewald opnåede 7 kampe for Randers, inden han skiftede til Roma. Her er han ligesom Frederik og Morten, blevet placeret på U-20 holdet. Han har opnået 2 U-19 landsholdskampe.

Jonathan Møller har valgt at blive i AGF, hvor han nu er fast mand. 10 kampe i denne sæson er det blevet til. En U-19 landsholdskamp er det også blevet til.

The Bulldozer er kommet tættere på en fast plads i Southamptons startopstilling. Han har spillet 3 førsteholdskampe i indeværende sæson. I hans 2 U-19 landsholdskampe er det blevet til 3 mål. Store klubber som Roma, Valencia og Barcelona er interesseret.

Kasper Dissing er fortsat på Tottenhams U-19 hold. Her er det blevet til 9 mål i 10 kampe for den unge dansker. Han skal dog nok ikke vente længe på hans førsteholdsdebut.

Benjamin Sørensen skiftede efter i alt 7 førsteholdskampe for Brøndby, til A.C. Milan, hvor også blevet placeret på U-20 holdet.

Nicklas van Dockam er skiftet til holandske Feyenoord, hvor han på rerserveholdet har scoret 12 mål i 16 kampe. Transferprisen lød på 2,5 millioner.

Rundens spiller:
Rundens spiller går til The Bulldozer, der med nogle kampe på førsteholdet, har fået storklubben Barcelona til at spærre øjnene op for ham.
« Seneste Redigering: 26 Maj 2011, 20:09 af massu14 » Logged

MBJ
Landsholdsspiller

Sv: #3# "Din Vej" Af massu
« Svar #100: 26 Maj 2011, 20:17 »

Kunne godt tænke mig at vide hvad du har sat vores CA og PA på?

Derudover har du glemt at scoute mig, så kan ikke se alle mine stats (Morten Jørgensen).

Men ellers en rigtig god update.

EDIT: Hader Juventus, så håber at skifte hurtigst muligt..

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #101: 26 Maj 2011, 20:31 »

jeg har læst med selvom jeg ikke er meldt til og det er simpelthen fordi jeg elsker hvor kort og præcist du skriver Massu og så kan jeg lide "din vej"

Tidligere: Baloo38

knutsson
Gæst

« Svar #102: 26 Maj 2011, 21:25 »

Fin update og dejligt at se at jeg er rykket op på reserveholdet Opstemt

HRz
Gæst

« Svar #103: 27 Maj 2011, 07:34 »

Barcelona! Opstemt

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #104: 27 Maj 2011, 13:38 »

Kunne godt tænke mig at vide hvad du har sat vores CA og PA på?

Derudover har du glemt at scoute mig, så kan ikke se alle mine stats (Morten Jørgensen).

Men ellers en rigtig god update.

EDIT: Hader Juventus, så håber at skifte hurtigst muligt..
Tror mest det er sådan:
Ca=85 PA=-10
Det er fordi jeg kom til at scoute fra Randers, hvor man ikke kan få alle stats med. Det skal jeg nok rette op på til næste gang.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010