home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1328 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  #9# "Din Vej" Af massu
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: #9# "Din Vej" Af massu  (Læst 26996 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller

Sv: "Din Vej" Af massu
« Svar #60: 24 Maj 2011, 15:12 »

Man skulle måske overveje at rykke tråden herfra, og istedet ind i børnehaven.

If you can't join them, beat them.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #61: 24 Maj 2011, 15:13 »

Du sjov var. :b

Jeg er dybt alvorlig. Sådan er de tilstande jo inde ved firmaet?

Nå, spøg til til side.

Edit: Årgh, stopper... Fokus er på din vej nu Smiley

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #62: 24 Maj 2011, 15:14 »

De 2 førstnævnte. Bulldozer har efter skiftet til PS&E travlt med at drikke cafe latte.
funny True..

HRz
Gæst

« Svar #63: 24 Maj 2011, 15:15 »

Fck vinder mesterskabet med mig som topscorer og Dame bag efter! Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #64: 24 Maj 2011, 15:16 »

Fck vinder mesterskabet med mig som topscorer og Dame bag efter! Smiley

Hverken med din kampvægt på langt over 100 kilo, eller en højde på omkring de 2,20 kan du blive topscorer første år. Hvis du starter i PS&E, så skal du ikke sætte næsen op efter mere end 3-4 mål.

HRz
Gæst

« Svar #65: 24 Maj 2011, 15:17 »

PS&E?

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #66: 24 Maj 2011, 15:17 »

Parken Sport og Entertainment.

Og lad nu være med alt det off topic!

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #67: 24 Maj 2011, 15:19 »

Parken Sport og Entertainment.

Og lad nu være med alt det off topic!

Jeg har forsøgt, men det er svært at trænge ind.  Tunge

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #68: 24 Maj 2011, 15:24 »

Ser ud til at være stoppet nu.

Hvor langt er du Massu?

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #69: 24 Maj 2011, 17:25 »

Jeg er lige blevet færdig, og alle der har ændret inden for den sidste tid, er ikke blevet rettet. Jeg havde lige et lille problem, men begynder med simulationen af spillet nu.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #70: 24 Maj 2011, 18:10 »

Jamen det var da godt Smiley Good luck

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #71: 24 Maj 2011, 19:42 »

Inden i for update at se ville jeg bare lige have jeres hjælp. Phillip Flink spiller i Arsenal, mens David Gade spiller i Holstebro. Det undrer mig, da der i editoren står til at spille for de klubber de ønskede. Jeg håber dog at de kan leve med det, da David Gade endte med at skifte til det spanske og fordi Arsenal er en af flink14's ynglingsklubber.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #72: 24 Maj 2011, 19:53 »

Det fint nok fra min side af Smiley

Roche
Landsholdsspiller

Sv:"Din Vej" Af massu
« Svar #73: 24 Maj 2011, 20:12 »

DIN VEJ

1. 1. 2011

Frederik Bjerg har fået flot start på hans karriere. Det er godt nok hovedsageligt blevet til kampe på rerserveholdet, men tre kampe på førsteholdet viser, at han ikke er langt fra en plads i startopstillingen.

David Gade startede sin karriere i Holstebro, men allerede inden sæsonen startede hentede Las Palmas spanieren til klubben. Her er det blevet til 14 kampe for rerserveholdet, der har resulteret i 6 mål.

Phillip Henriksen der i en alder af 18 år blev profesionel, slår sine folder på Arsenals rerservehold. Det er blevet til et enkelt mål for den unge angriber.

Morten Jørgensen har fået en succesrig start på hans ophold i Sønderjyske. Det er blevet til 2 mål på Sønderjyskes rerservehold. Han har desuden fået debut på Danmarks U-19 landshold.

Phillip Rosenholm har fået en rigtig god start på sit amerikanske eventyr. Det er blevet til fire førsteholdskampe for New York Red Bulls.

Mads Knutsson har endnu ikke haft samme succes som nogle af de andre talenter. Han har endnu ikke opnået en førsteholdskamp. 12 kampe på U-19 holdet er hvad han indtil nu har opnået.

Niklas Niewald der slår sine folder i Randers FC, har heller ikke spillet sin første førsteholdskamp endnu. 9 optrædner på Randers' U-19 hold er det blevet til.

Jonathan Møller er endnu en af de spillere der ikke har fået førsteholdsdebut endnu. Han har dog bidt sig fast på rerserveholdet, hvor det er blevet til 9 kampe.

The Bulldozer slår til daglig sine folder i Southampton. Udover en enkelt førsteholdskamp, er hans kampe blevet spillet på deres U-18 hold. Svenskeren har desuden fået debut på Sveriges U-19 hold, hvor han scorede to mål.

Benjamin Sørensen har endnu ikke fået førsteholdsdebut hos Brøndby. Kampe er det dog blevet til på deres U-19 hold, hvor angriberen har nettet 6 gange.

Nicklas van Dockam slår på nuværende tidspunkt sine folder på Esbjergs U-19 hold. Her er det blevet til 2 mål i 8 kampe. Han har dog været så uheldig at løbe ind i en 3-4 måneder lang skade.

Kasper Dissing har fået en utrolig start på hans ophold i Tottenham. Det er ganske vidst ikke blevet til førsteholdsdebut, men på U-19 holdet har han taget alle med storm. Utrolige 11 mål er det blevet til i bare 11 kampe. Desuden nettede han to gange i hans U-19 landsholdsdebut.

Rundens spiller:
Prisen bliver uden tvivl tildelt til Kasper Dissing, der har taget England med storm, og af eksperter vurderes til 55 milioner kroner.

« Seneste Redigering: 24 Maj 2011, 20:39 af massu14 » Logged

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #74: 24 Maj 2011, 20:14 »

Det fint nok fra min side af Smiley
Det lyder godt. Smiley

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010