home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 12:34 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 715 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  l65l - Den evige toer + Cameroun
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: l65l - Den evige toer + Cameroun  (Læst 59239 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller

Sv: l31l - Den evige toer
« Svar #105: 18 Jun 2011, 18:29 »

Fantastisk fin blog der her Dida! Elsker dine indkøb, det er uden tvivl forstærkninger. Smiley

Fortsæt. Thumbs Up

P.S. Nu har jeg ledt efter de facepacks/logopacks i en krig, kan du evt. sende links? Smiley

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Dida
Gæst

« Svar #106: 18 Jun 2011, 18:34 »

Mange mange tak Gerrard (:
er ikke sikker, men tror det er dem her http://fmfreaks.dk/index.php?action=download;id=691 (:

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #107: 18 Jun 2011, 21:24 »

Er det ikke til FM 2009/2010? Tunge

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Dida
Gæst

« Svar #108: 18 Jun 2011, 21:36 »

Det virker også til fm 11 (:

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #109: 18 Jun 2011, 21:39 »

Skriver lige i PB til dig Smiley

Alfster
Blogmester

« Svar #110: 18 Jun 2011, 21:41 »

Fedt koncept. Super resultater..  Tror dog at monaco bliver for stor en mundfuld.. Men håber du vinder.

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Dida
Gæst

« Svar #111: 20 Jun 2011, 14:32 »

mange tak Alfster, og håber også jeg vinder Smiley
beklager jeg ikke kunne holde mit løfte omkring en update forlede, men læsning til eksamen kom i vejen. Nu er jo dog færdig med det hele og har sommerferie, så nu kan i godt regne med at få updates igen (:

Dida
Gæst

« Svar #112: 20 Jun 2011, 15:17 »

Akademiets hotte navn
01 l 02 l 2012

Ligesom sidste år, har vi igen i år kåret årets akademispiller.

"Akademiets hotte navn" er en titel vi hvert år uddeler, for at kåre og belønne årets håb fra FC Midtjyllands ungdomsakademi. Sidste år var det den talentfulde Viktor Fischer der løb med titlen. Sidenhen er det gået godt for den unge angriber, og det er blevet til to kampe fra start med førsteholdet, samt to indskiftninger. Et enkelt mål har Fischer også bidraget med, og udviklet sig rigtig godt.

I år er valget dog faldet på en spiller, som spiller i den helt anden ende af banen, nemlig i forsvaret. Navnet på den kommende stjerne er Alexander Ludwig. Han er blot 18 år gammel, men har indtil videre leveret er fremragende figur i U/19 ligaen, hvor det er blevet til 12 kampe og et gennemsnit på 7.28. En liga som i øjeblikket bliver ført af FC Midtjylland, som har hele syv point ned til Esbjerg på andenpladsen.

Unge Ludwig har altid spillet i FC Midtjylland, hvor han lige siden sæsonen 2009/2010 har været en fast bestanddel af ungdomsakademiet. Det er dog endnu ikke blevet til nogen debut for den unge forsvarsspiller, men kan han forsætte de positive takter og kontrollere det bagerste geled , som han gør nu, så var der formentligt ikke længe før han vil være at finde i førsteholds truppen.

- Jeg er meget glad for at modtage denne pris. Det er et meget stort kvalitetsstempel, og vi så sidste år, hvordan Viktor Fischer tog skridtet fra u/19 holdet til førsteholdet, og er nu en habil reservespiller for førsteholdet. Jeg regner dog ikke med at skulle have fået min førsteholds debut om et år, men håber selvfølgelig. Jeg tager en dag af gangen og så må vi ser hvor det bære mig hen, fortæller Alexander Ludwig

Dida
Gæst

Sv: l32l - Den evige toer
« Svar #113: 21 Jun 2011, 17:45 »

Franske tæsk
23 l 02 l 2012

Efter to kampe mod Monaco, må FC Midtjylland se sig slået.

FC Midtjylland klarede sig fremragende i Champions League, hvor det blev til en flot tredjeplads i gruppespillet, og derfor kom de videre til Europa League, hvor franske Monaco ventede på de undertippede midtjyder. Det viste sig dog hurtigt at franskmændene var for stor en mundfuld for FC Midtjylland, og ulvene løb en i en reguler afklapsning.

Den første af de to kampe skulle spilles i Frankrig på Stade Louis ll, hvor sølle 9.000 tilskuere var mødt op, for at følge opgøret mellem AS Monaco FC og FC Midtjylland. Ulvene valgte at stille op med sammen succesrige taktik, som de benyttede da de kørte et 0:0 resultat hjem mod Arsenal. Der skulle dog ikke gå mere end ni minutter før Monaco fik hul på forsvaret og Mahamadou Diarra hamrede bolden i kassen, på et fabelagtigt langskud. Monaco forsatte med at presse på, hvilket skabte kontramuligheder i den anden ende, som FC Midtjylland dog ikke formåede at omsætte til mål. Derfor kunne franskmændene gå til pause foran 1:0. Efter pausen blev det ikke meget bedre og Monaco forsatte deres offensive spillestil. Flere mål blev det dog ikke til at Midtjylland kun tage fra Frankrig med et brugbart resultat.

Efter 1:0 nederlagt i Frankrig, ventede den sidste kamp på MCH Arena. 7.000 forventningsfulde tilskuere var mødt op, og var klar til at tage kampen op mod den franske overmagt. FC Midtjylland var tvunget til at komme længere frem på banen, hvis de ville have et resultat ud af den her kamp. Det gav dog bagslag, og FCM kunne gå til pausen bagud 0:3. Efter pausen blev det ikke meget bedre, selvom Morten Nielsen fik reduceret. To yderligere mål fra Monaco lukkede kampen og Midtjylland er derfor ud af alt hvad der hedder Europa.   

jskovc
Førsteholdsspiller

Sv: l33l - Den evige toer
« Svar #114: 21 Jun 2011, 19:13 »

Rigtig fint sprog du skriver i, jeg har tidligere fulgt nogle af dine blogs, som jo desværre aldrig har kørt i ret lang tid. Men det ser jo ud til at gå glimrende i denne omgang. Jeg indrømmer blankt at jeg ikke har læst alle updates, men det jeg har læst ser rigtig glimrende ud... KIU

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Erzael
Manager

« Svar #115: 21 Jun 2011, 19:23 »

Er enig med jskovc. Du er kommet efter dine andre blogs, og dette ser yderst positivt ud. KIU Dida Wink

Dida
Gæst

« Svar #116: 21 Jun 2011, 22:26 »

Rigtig fint sprog du skriver i, jeg har tidligere fulgt nogle af dine blogs, som jo desværre aldrig har kørt i ret lang tid. Men det ser jo ud til at gå glimrende i denne omgang. Jeg indrømmer blankt at jeg ikke har læst alle updates, men det jeg har læst ser rigtig glimrende ud... KIU
Mange tak (: håber du vil følge med fremover.
Er enig med jskovc. Du er kommet efter dine andre blogs, og dette ser yderst positivt ud. KIU Dida Wink
Mange tak, håber du vil følge med fremover (:

Dida
Gæst

« Svar #117: 21 Jun 2011, 23:56 »

Finale klar
01 l 03 l 2012

Efter gode præstationer, er FCM nu klar til finalen i Royal League.

Efter mange svære kampe i norden, er FC Midtjylland nu klar til at spille finale den 21. marts, hvor modstanderen er svenske Malmö. FC Midtjylland har dog været meget igennem før de nåede så langt, hvor der blandt andet er blevet udkæmpet et hårdt gruppespil, samt spillet både kvartfinale og semifinale.

Ulvene var havnet i en svær gruppe B sammen med FC København, AaB og Rosenborg. Alle svære modstandere, som burde kunne volde FC Midtjylland problemer. Jyderne lagde dog godt ud med en 0:2 sejr over Rosenborg. Sidenhen gik det dog ned af bakken, første med et nederlag til København og sidenhen kryds mod AaB. Derefter gik Midtjylland ubesejret igennem gruppen med hele 11 point og en fornuftig andenplads bagefter FC København.

Derefter var FC Midtjylland klar til kvartfinalen, hvor Haugesund ventede. En nervepirrende kamp, hvor FC Midtjylland allerede var bagud med hele 2:0 efter 25 minutter. Sviatchenko gjorde det dog til 2:1 inden pausen. Efter pausen gik der ikke mange minutter før Morten Nielsen fik udlignet, og så var spændingen tilbage. Kampen skulle dog afgøres med forlænget spilletid, hvor først Juelsgaard fik det røde kort, og da Stryger måtte udgå med en skade og FC Midtjylland havde brugt alle deres udskiftninger, var FCM pludselig to mænd i undertal. Alligevel lykkedes det midtjyderne at score, da Elamin Erbate lavede selvmål.

Så var FC Midtjylland klar til semifinalen, hvor ligarivalerne fra FC København ventede. En svær modstander, og det gjorde det hellere ikke lettere af at kampen skulle spilles på udebane. FC Midtjylland skulle dog blot bruge et kvarter, og så var de i front på mål af Jonas Borring. Der gik dog ikke mange minutter før FCK var med igen, da Morten Koch scorede selvmål. Efter pausen var Jonas Borring igen på spil, og gjorde det til 1:2, hvilket også blev kampens resultat.

Xzeptfreak
Lilleputspiller
*

Sv: l34l - Den evige toer
« Svar #118: 24 Jun 2011, 11:43 »

Er tråden gået død?

Dida
Gæst

Sv: l34l - Den evige toer
« Svar #119: 25 Jun 2011, 16:06 »

Er tråden gået død?
Bestemt ikke (:

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010