home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23531
  0 Brugere, 925 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: sonenbilk
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Konsol-kampe
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 335 Udprint
Forfatter Emne: Konsol-kampe  (Læst 478556 gange)
HansenLFC
Gæst
 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #3720: 22 Jul 2011, 15:37 »

Det holdvalg, havde jeg ikke lige regnet med Smiley
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #3721: 22 Jul 2011, 15:38 »

Hvorfor ikke? jeg er ikk meget for de store hold, du kan nu bare tage hvem du vil...

Men den ser ud til at være gået i stå :/
Logged

maaahhh-h-h-h

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #3722: 22 Jul 2011, 15:38 »

Sjælent folk tager sådan nogle ukendte hold Smiley .. Men helt fint med mig.

Min er ikke gået i stå, jeg sparker på mål.
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #3723: 22 Jul 2011, 15:39 »

Vi bliver nødt til at gøre det om :/
Logged

maaahhh-h-h-h

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #3724: 22 Jul 2011, 15:43 »

Vi kan ikk spille desværre, den bliver ved med at gå i stå i arenaen?! Skuffet
Logged

maaahhh-h-h-h

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #3725: 22 Jul 2011, 15:44 »

Jeg kan prøve at invi?
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #3726: 22 Jul 2011, 15:47 »

Lad os prøve det så, men jeg genstarter lige
Logged

maaahhh-h-h-h

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #3727: 22 Jul 2011, 16:33 »

Ingen skam at tabe til en bedre modstander!

Tak for spil!
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #3728: 22 Jul 2011, 16:33 »

tak for kampene! godt spillet! men der var fanme mange fejl
Det var sgu godt spillet!! Synes dog dommeren lignede lidt for meget en medspiller her den sidste kamp..

Men  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up du må da være i fmf eliten
« Seneste Redigering: 22 Jul 2011, 16:41 af Kezman » Logged

maaahhh-h-h-h

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #3729: 23 Jul 2011, 15:41 »

tak for kampene! godt spillet! men der var fanme mange fejl
Det var sgu godt spillet!! Synes dog dommeren lignede lidt for meget en medspiller her den sidste kamp..

Men  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up du må da være i fmf eliten

Uddybning?
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #3730: 23 Jul 2011, 15:43 »

FIFA - PS3 - 2 KAMPE - NU ?
Logged

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #3731: 23 Jul 2011, 19:17 »

PS3 KAMP. NU? Smiley
- FIFA selvf. Smiley
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #3732: 03 Aug 2011, 16:51 »

Nogen der er klar - FIFA PS3?
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #3733: 03 Aug 2011, 17:00 »

360 kamp nU?
Logged

MR. Baun
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #3734: 08 Aug 2011, 20:05 »

Hej fmf.

Er der et sted på nettet hvor man kan søge efter kampe udover kamplobbyen i selve spillet?
Vi mangler nemlig en 3 Vs 3 kamp lige nu. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 335 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010