home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
08 Sep 2025, 18:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 894 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Konsol-kampe
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 223 224 [225] 226 227 ... 335 Udprint
Forfatter Emne: Konsol-kampe  (Læst 400078 gange)
mbbn
Reserveholdsspiller

Sv: Konsol-kampe
« Svar #3360: 03 Jun 2011, 00:12 »

Er FIFA 05 ok? crazy Haha, ville ønske jeg havde 11'eren... og PS3 selvfølgelig Wink

Haha! Nice one Oli  funny

Muffe?
Ynglingespiller

« Svar #3361: 03 Jun 2011, 14:09 »

En der er frisk på et par fifa-kampe på PS3? :-)

Nummer to er bare den første taber.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #3362: 03 Jun 2011, 14:25 »

Så 2-3.

Vigtig info, som lige skulle påpeges!

der står stadig i teksten at real scorede til 3-2 så medmindre det var selvmål er der stadig fejl  Grin

Tidligere: Baloo38

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #3363: 03 Jun 2011, 14:29 »

der står stadig i teksten at real scorede til 3-2 så medmindre det var selvmål er der stadig fejl  Grin

Men alle andre end dig, er godt klar over hvad der menes med teksten. Hvorfor skal en som dig, der ikke fatter at starte med stort, at sætte kommaer (selvom der selvfølgelig altid kan være fejl), og så sætte punktummer til sidst i en sætning. Hvis man vil være flueknepper, så virker det bedst, hvis man samtidig har egen ryg fri.
« Seneste Redigering: 03 Jun 2011, 16:34 af Frederikbjerg » Logged

If you can't join them, beat them.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #3364: 03 Jun 2011, 14:30 »

Men alle andre end dig, er godt klar over hvad der menes med teksten. Hvorfor skal en som dig, der ikke fatter at starte med stort, at sætte kommaer, (selvom der selvfølgelig altid kan være fejl), og så sætte punktummer til sidst i en sætning. Hvis man vil være flueknepper, så virker det bedst, hvis man samtidig har egen ryk fri.

Eller så kunne det menes for sjov. Tilfreds?

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #3365: 03 Jun 2011, 14:32 »

Eller så kunne det menes for sjov. Tilfreds?

Jeg er sådan set bedøvende ligeglad med, om du formår at sætte tegnsætning, eller ej. Det eneste jeg påpegede var, at man ikke skal kaste med sten, når man selv bor i et glashus.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #3366: 03 Jun 2011, 14:33 »

Jeg er sådan set bedøvende ligeglad med, om du formår at sætte tegnsætning. Det eneste jeg påpegede var, at man ikke skal kaste med sten, når man selv bor i et glashus.

Luk nu røven og læs hva jeg skriver, at jeg skriver det for sjov

Multispasser...... værsgo crew bare Ban mig

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #3367: 03 Jun 2011, 14:40 »

Snakke ordentligt kan du heller ikke. Smiley

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #3368: 03 Jun 2011, 14:41 »

Snakke ordentligt kan du heller ikke. Smiley

Nej det har du sgu ret i, men ved du hvad det er jeg røv ligeglad med hvad folk mener om mig, så længe jeg har det godt med mig selv

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #3369: 03 Jun 2011, 14:46 »

Nej det har du sgu ret i, men ved du hvad det er jeg røv ligeglad med hvad folk mener om mig, så længe jeg har det godt med mig selv

Det er noget af en påstand, som du pludselig fyrer af mod mig. Jeg har på intet tidspunkt nævnt noget om, hvad jeg synes om dig, og jeg har i hvert fald ingen grund til at mene noget negativt om dig, ej heller selvom du sviner mig en smule til. Jeg siger bare igen, som jeg også tidligere har sagt, så virker det lidt bedre, når man selv har ryggen fri. Man kan så sige, at det var en fejl af mig, at jeg ikke implicerede en smiley i mit tidligere indlæg, for det var ikke ment hårdt og brutalt, men bare som en lille kærlig orientering. Smiley

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #3370: 03 Jun 2011, 15:34 »

Det er noget af en påstand, som du pludselig fyrer af mod mig. Jeg har på intet tidspunkt nævnt noget om, hvad jeg synes om dig, og jeg har i hvert fald ingen grund til at mene noget negativt om dig, ej heller selvom du sviner mig en smule til. Jeg siger bare igen, som jeg også tidligere har sagt, så virker det lidt bedre, når man selv har ryggen fri. Man kan så sige, at det var en fejl af mig, at jeg ikke implicerede en smiley i mit tidligere indlæg, for det var ikke ment hårdt og brutalt, men bare som en lille kærlig orientering. Smiley

og som jeg skrev tidligere mente jeg det for sjov og der var en smiley med.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #3371: 03 Jun 2011, 15:36 »

og som jeg skrev tidligere mente jeg det for sjov og der var en smiley med.

Hvorfor så tænde af, og svine mig til? Det var noget af en overreaktion, vil jeg mene.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #3372: 03 Jun 2011, 15:40 »

Hvorfor så tænde af, og svine mig til? Det var noget af en overreaktion, vil jeg mene.

fordi blev ved med den holdning at jeg bare var dum til ikke at kunne læse hvad du mente, og nej jeg har aldrig lært punktsætning til trods for at jeg er 17, så det kunne være derfor jeg ikke bruger dem så ofte

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #3373: 03 Jun 2011, 16:15 »

fordi blev ved med den holdning at jeg bare var dum til ikke at kunne læse hvad du mente, og nej jeg har aldrig lært punktsætning til trods for at jeg er 17, så det kunne være derfor jeg ikke bruger dem så ofte

Jeg forstår ikke hvad du mener, i starten af dette indlæg, og jeg har aldrig sagt du er dum. Jeg vil endnu engang påpege, at jeg aldrig har bedt dig om at lave tegnsætning, endnu engang kan jeg kun sige, at jeg fuldt ud accepterer, at du ikke kan din tegnsætning. Jeg mener så bare, at det er underligt, at du skal irettesætte andre, om det så er for sjov eller ej.

Til det med at du aldrig har lært tegnsætning, så var jeg heller ikke en ørn til det i skolen, men jeg har lært meget af, at jeg forsøger at lytte mig frem til det, samtidig med at jeg egentligt bare forsøger mig frem.

PhilipFlink
Manager

« Svar #3374: 03 Jun 2011, 16:20 »

hov hov hov ! Nu synes jeg vi skal falde ned på et ordentligt niveau igen.. Det er godt du har det godt med dig selv, men synes du skriver meget grimt her.. Tror folk ville være glade for hvis du holdte op med det, til en anden gang Smiley & op med humøret, det er dejligt vejr uden for!

HumørCrewet #

Sider: 1 ... 223 224 [225] 226 227 ... 335 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010