|
krededk12
|
|
okay men har ikke fået nogen besked?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dalla
|
|
Nogen der er klar på en FIFA 11 ps3 kamp eller to? 
|
|
|
|
|
|
25 maj 2005, Istanbul. liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne ! 
|
|
|
|
|
GatoGordo
|
|
Nogen der er klar på en FIFA 11 ps3 kamp eller to?  du kan finde mig inde i ''mit land'' llRazzulll
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dalla
|
|
Har inviteret dig til en kamp.
|
|
|
|
|
|
25 maj 2005, Istanbul. liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne ! 
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Har inviteret dig til en kamp.
Dalla, hvor god er du til fifa ?  .. Niveau i online og hvad spiller niveau spiller du på i karriere ? 
|
|
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
|
Dalla
|
|
Dalla, hvor god er du til fifa ?  .. Niveau i online og hvad spiller niveau spiller du på i karriere ?  Tror jeg har 1300 point  Og jeg spiller ikke karriere.. Jeg kan ikke rigtig se det sjove ved , at spille mod computeren når man kan spille mod andre online 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Tror jeg har 1300 point  Og jeg spiller ikke karriere.. Jeg kan ikke rigtig se det sjove ved , at spille mod computeren når man kan spille mod andre online  Vi må tage en kamp en dag, men går i seng nu..  Hedder: BIFMANU
|
|
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
|
Dalla
|
|
Vi må tage en kamp en dag, men går i seng nu..  Hedder: BIFMANU Vi kan tage en i morgen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Vi kan tage en i morgen Det er iorden, vi må lige finde et tidspunkt idag! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Nogen der vil game fifa ? Hedder callenalle12
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Niveau? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Niveau?  18?
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Nu mente jeg hvilket niveau du spiller på? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
18?
Rimelig godt niveau vil jeg sige!  ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|