home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 789 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Konsol-kampe
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 335 Udprint
Forfatter Emne: Konsol-kampe  (Læst 401445 gange)
KF
Landsholdsspiller

Sv: Konsol-kampe
« Svar #1155: 24 Jan 2009, 01:56 »

Jamen det er da rart, at der er sådan nogle bedrevidende klaphatte som dig herinde, som kan fortælle hvordan det hele hænger sammen. Det er da godt! Hold da kæft du er en padehat. Jaja, normalt ville jeg aldrig bruge sådanne ord, men hvor kan jeg blive træt af en tosse som dig, der ved alt bedre end andre!

Den eneste grund til Cesc smed det herind var for sjov. Men jaja, så lad da jer om det! Forventer da, at Cesc skriver det er korrekt hvad jeg har skrevet. Har jo ikke sagt, at det ikke var fortjent han vandt, men at det aldrig var blevet så stort, hvis jeg havde taget det seriøst!

KLOVN!!!

Og herefter vil jeg gerne ønske jer alle en god kommende uge, da jeg forventer at få en uges ferie herinde fra, da det selvfølgelig ikke er okay at kalde andre for sådanne ting - heller ikke fra min side af. Så hvis crewet, som jeg forventer, giver mig et ban, så accepterer jeg det fuldt ud, men hold kæft hvor er du bare latterlig at høre på KF. Og havde da slet ikke regnet med, at jeg skulle få det pga. et FIFA spil.

Gaaab. Hvordan man kan skrive så mange sætninger med så lidt indhold er mig en gåde - men ok. Derudover ved jeg ikke alt bedre end andre, men jeg har vel - alt andet lige - ret til, at synes det er latterligt at undskylde et stort nederlag med: "Jeg tog det ikke seriøst". Det er jo fair nok at tabe stort OG det er fair nok at tage et spil useriøst, men min påstand er nok, at du først begyndte at tage det useriøst, da du var bagud... Det kan du vel også selv bekræfte, kære ven? Det er stadigvæk ynkeligt.

Derudover kan jeg blot sige, at jeg umiddelbart synes, det er hul i hovedet at skrive noget, som man forventer giver ban. Vil du gerne bevise et eller andet eller hvorfor gør du det?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #1156: 24 Jan 2009, 02:10 »

John Spurs og KF....
Hvad skal jeg lige sige til den sag? Smiley ..
Først og fremmest er det MIG en gåde hvorfor man går amok over det her (en smule henvendt til dig JS) .. dog ikke at fortolke som om jeg er på KF's side, for jeg er skam 100% upartisk.. Jeg sidder netop nu med et spørgsmål til netop KF - hvorfor prikke til ilden?
Ang. dit sprogbrug, JS, så vil jeg denne gang se igennem fingre med den, idet KF selv lagde op til det - ikke fordi jeg retfærdiggører dit ordvalg, men lad det være et ENGANGSTILFÆLDE!!
Og tag nu for fan*** at bøje det ord, knække det i små stykker, tygge på det og dernæst sæt det sammen igen, når det er læst og FORSTÅET, tak.

Lad os sige, at vi stopper den her, ikk' drenge?

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1157: 24 Jan 2009, 02:20 »

Prikke til ilden? Hvilken ild prikker jeg til? Jeg fortæller, min mening: Jeg synes, John Spurs agerer ynkeligt efter åbenbart at have tabt stort til Cesc. Hvilket bål er det, du mener jeg kaster yderligere brænde på? Hvis du gerne vil bruge billedsprog, så kigger jeg vel på en tændstik, som brænder... og brænder... for så til sidst at eksplodere i et omfang, hvor selv hiroshima '45 kommer til kort.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #1158: 24 Jan 2009, 02:28 »

Prikke til ilden? Hvilken ild prikker jeg til? Jeg fortæller, min mening: Jeg synes, John Spurs agerer ynkeligt efter åbenbart at have tabt stort til Cesc. Hvilket bål er det, du mener jeg kaster yderligere brænde på? Hvis du gerne vil bruge billedsprog, så kigger jeg vel på en tændstik, som brænder... og brænder... for så til sidst at eksplodere i et omfang, hvor selv hiroshima '45 kommer til kort.

Ja, det kan umuligt være en lighter, for der er da vist ikk mere gas - din latterlige opførsel antyder i hvert fald et vist forbrug af dette Smiley
Har du problemer med mit indlæg må du kontakte mig pr. PB...

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

enged
Gæst

« Svar #1159: 24 Jan 2009, 22:35 »

Er der nogen som vil have hug i Madden 09 på ps3? Jeg har stort set lige fået det crazy

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #1160: 24 Jan 2009, 23:11 »

Nogen der vil spille noget PS3? Er sådan set åben for det meste, CoD5, Madden 09, PES 09 Eller GTA Iv Wink

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

enged
Gæst

« Svar #1161: 24 Jan 2009, 23:16 »

Jeg er klar på Madden så snart jeg er færdig med den online kamp jeg er i gang med Wink

N17
Manager

« Svar #1162: 24 Jan 2009, 23:19 »

Når jeg får Madden09 i løbet af næste uge, så begynder jeg at være frisk på at få tæsk Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1163: 24 Jan 2009, 23:21 »

Så husk at gøre dig god, JS.... Wink

enged
Gæst

« Svar #1164: 24 Jan 2009, 23:21 »

Bare jeg får mere modstand end ham her, han kan bare ingenting, det er min første kamp på ps3 og jeg fører 21-7 ved pausen. Opstemt

EDIT: mit var skrevet før KF's dumme kommentar Rullende Øjne

N17
Manager

« Svar #1165: 24 Jan 2009, 23:21 »

Så husk at gøre dig god, JS.... Wink

Jaja, den havde jeg vel fortjent.. Men jeg kan ikke være god i det. Ligesom jeg er vildt ringe til FIFA, men ikke 7-0 til Cesc ringe Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #1166: 24 Jan 2009, 23:23 »

Bare jeg får mere modstand end ham her, han kan bare ingenting, det er min første kamp på ps3 og jeg fører 21-7 ved pausen. Opstemt

EDIT: mit var skrevet før KF's dumme kommentar Rullende Øjne

Det gør du nok ikke Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

enged
Gæst

« Svar #1167: 24 Jan 2009, 23:24 »

Jo jo JS, ham her er på rookie niveau Tunge

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #1168: 24 Jan 2009, 23:24 »

enged. Du tager bare BB1995, som ven over PSN Wink

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

enged
Gæst

« Svar #1169: 24 Jan 2009, 23:26 »

Jeg er ikke sikker på hvordan, men jeg skal nok prøve Opstemt

Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 335 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010