|
N17
|
|
nogen der er friske på et par kampe frem til ca. 20.00? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Ja da  Tag: Thomsenka Fik det et par dage efter dig, så vi er muligvis meget lige i niveau. Medmindre du har spillet meget  Kommer du bare ind i MIT LAND? Add mig desuden med spurven9 da jeg ikke kan finde dit online-id. Den siger det ikke er registreret
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 15 Jan 2009, 18:48 af John Spurs »
|
|
|
|
|
|
|
Njaourinho
|
|
Kommer du bare ind i MIT LAND?
Nu har jeg kun lige spillet online få gange, så dit land?  Har du evt et navn til det land? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Nu har jeg kun lige spillet online få gange, så dit land?  Har du evt et navn til det land?  Gruppen hedder Mit Land 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Njaourinho
|
|
Haha.. Simpelt  Giv mig 3 minutter  Skal lige koble til
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
sker der noget 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Njaourinho
|
|
nah synes sgu ikke jeg kunne finde der hvor jeg kunne søge efter dit land... ellers sà skriv dit klubnavn sà kan jeg finde dig edit.. kan se du har skrevet dit tag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
jamen ind i online-lobbyer og så derinde trykker du én gang på R1 så står der mit land - der går du ind
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
nogen der ved hvordan man ser ens beskeder i spillerhub'en eller hvad den bliver kaldt?!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Njaourinho
|
|
Okay - noget rodet noget.. Hedder forresten thomsena og ikke thomsenka
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
På en regnvåd bane lykkedes det Valencia(mig) at besejre Liverpool(Njao) med 2-1..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
En tidlig udvisning gjorde udslaget, da Man Utd(Njao) besejrede Barcelona(mig) med 2-1.
Spørgsmål: er det kun mig der synes at C.Ronaldo er vildt overvurderet. Han er jo meget hurtigere end alle andre!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Njaourinho
|
|
Tak for spillet!  Spændende kampe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Jep de var rimelig lige - bortset fra den sidste.. der dominerede du - specielt i første halvleg, mens anden var mere lige..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17