Bave
Gæst
|
|
prøv at gå ud af lobby og ind igen og se om du kan. hjalp for mig  tak for kampen Bave fik sgu rødt igen  Gaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaal en lorte kamp fra min side. også går flik-flak også galt så intet positivt overhovedet 4-1 
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaal en lorte kamp fra min side. også går flik-flak også galt så intet positivt overhovedet 4-1  Ja du skuffede mig også Men jeg er Altid klar til en kamp når du er 
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
Det er ikke fair  du er så heldig at den lige hopper ind  og så spiller jeg godt nok skidt  eller så spiller du godt  og igen rammer jeg den skide stolpe 
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
20% 4-2  Brasserne for scoret og lillebror slår storebror i Manchester  Hævnen (sådan da) edit: Ja men jeg misbrugte mange chancer 
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
20% 4-2  Brasserne for scoret og lillebror slår storebror i Manchester  Hævnen (sådan da) edit: Ja men jeg misbrugte mange chancer  Men hvor er du skide heldig hopper lige ind  og så rammer jeg stolpen  og så spiller jeg pisse skidt  Men jeg fik ikke rødt  det er da noget nyt 
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Men hvor er du skide heldig hopper lige ind  og så rammer jeg stolpen  og så spiller jeg pisse skidt  Men jeg fik ikke rødt  det er da noget nyt  Ellers Havde Jô jo bare headet den ind  Ja det er sgu flot 
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
Ellers Havde Jô jo bare headet den ind  Ja det er sgu flot  Nej det havde han ikke  jeg skulle nok få skubbet til ham, uden dommeren ville se det 
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
Nogen Der er klar på Fifa 09?  PS3 Anders16
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
folk er sgu da i skole eller på arbejde nu..  burde du os være 
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
Nope jeg har sgu haft fri hele ugen  for skal i praktik i uge 42 
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
damn.. det er sgu da rimelig nedtur alliwl.. heh
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
DET ER BARE IKKE FAIR  Jeg stinker foran mål! Har to røde kort! og rammer stolpen 2!! gange  og du får mål pga mig! (det ene) Så sku du se igår. Spillede mod Bave og han ramte KUN stolpe, så vi måtte ud i straffe efter 0-0 hvor jeg vandt 
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
Så sku du se igår. Spillede mod Bave og han ramte KUN stolpe, så vi måtte ud i straffe efter 0-0 hvor jeg vandt  Hehe mod mig udnyttede han bare alle de fejl jeg lavde  og at jeg ramte stolpen hele tiden  også udnyttede jeg heller ikke alle de fri løbere jeg fik  Fifa 09 nu? nogle ?? Ps3 Anders16
|
|
« Seneste Redigering: 09 Okt 2008, 14:29 af Demonwar »
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 09 Okt 2008, 14:55 af Demonwar »
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Dasmessi burde du da kunne slå. For det gjorde jeg da igår, ikk Dasmessi? 
|
|
|
|
|
|
|
|