Demonwar
|
|
Det kan du tro  Hvis der er andre der vil på, så send lige PB. Takker  Søger stadig en Fifa 09 kamp  Anders16 Ps3
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Takker  Søger stadig en Fifa 09 kamp  Anders16 Ps3 Jeg er klar  Med en sejr i bagagen mod Dasmessi 
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
Jeg er klar  Med en sejr i bagagen mod Dasmessi  Iorden  tror bare du vinder vi har spillet mod hinanden i 08 og det gik ikke til min side 
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Iorden  tror bare du vinder vi har spillet mod hinanden i 08 og det gik ikke til min side  Dette er 09 og ikke 08  Men er også overbevist om at jeg vinder men det er jeg altid 
|
|
|
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
ja skulle faktisk ha scoret 2 gange tilsidst  men jeg sagde jo jeg vil sænke niveauet  hahaha Tsk Tsk. Jeg slog dig taktisk og jeg spillede dig ud af banen 
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
Dette er 09 og ikke 08  Men er også overbevist om at jeg vinder men det er jeg altid  Hvorfor fik jeg rødt efter 7min!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Hvorfor fik jeg rødt efter 7min!!!  Fordi du fra første sekund flæskede Ronnie som ikke havde bolden. Ekstra Time
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
Fordi du fra første sekund flæskede Ronnie som ikke havde bolden.
Ekstra Time
DET ER BARE IKKE FAIR  Jeg stinker foran mål! Har to røde kort! og rammer stolpen 2!! gange  og du får mål pga mig! (det ene)
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
DET ER BARE IKKE FAIR  Jeg stinker foran mål! Har to røde kort! og rammer stolpen 2!! gange  og du får mål pga mig! (det ene) Det er så nu jeg skal prale over hvor klasse jeg var  Men du var bedre end mig, heldigvis formår Borriello og Pirlo at redde mig til en 3-2 sejr  Men du fik bare mange fri løbere 
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
Det er så nu jeg skal prale over hvor klasse jeg var  Men du var bedre end mig, heldigvis formår Borriello og Pirlo at redde mig til en 3-2 sejr  Men du fik bare mange fri løbere  ja mange fri løbere  men jeg går i panik når din keeper kommer ud  og så kan jeg ikke ramme mål  men det kan da heller ikke passe det var det bedste du kunne spille 
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
Fifa 09 nu!?
PS3 Anders16
nogen??
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
ja mange fri løbere  men jeg går i panik når din keeper kommer ud  og så kan jeg ikke ramme mål  men det kan da heller ikke passe det var det bedste du kunne spille  Nej nej det var 10 %  Rematch?
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
Nej nej det var 10 %  Rematch? Ja, men jeg kan ikke gøre noget, når jeg kommer til hvilket hold jeg skal være 
|
|
|
|
|
|
|
|
Kamds
|
|
Er nedern jeg ikke kan spille mod nogle af jer, Bave og Demonwar 
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
Er nedern jeg ikke kan spille mod nogle af jer, Bave og Demonwar  prøv at gå ud af lobby og ind igen og se om du kan. hjalp for mig  tak for kampen Bave fik sgu rødt igen 
|
|
|
|
|
|
|
|