|
Bave
Gæst
|
|
Ved godt det er et fantastisk tidspunkt at spørge på men nogen der vil spille Fifa 08 på PS3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Ved godt det er et fantastisk tidspunkt at spørge på men nogen der vil spille Fifa 08 på PS3
Så spørger jeg igen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Vil gerne lige kommet med et spørgsmål ang. registrering til Network i ps3. Har lige opdateret systemet og det, og så trykker jeg på Registrer til PlayStation 3 network. Så kommer jeg ind hvor jeg skal skrive et account og det. Er det gratis at oprette og er det det jeg skal gøre?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Nogen der vil spille Fifa 08 på PS3 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Så spørger jeg sgu igen  Nogen der vil spille Fifa på PS3 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Nogen som er frisk på en aften spiller?  UEFA Euro 2008, PS3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
Nogen som er frisk på en aften spiller?  UEFA Euro 2008, PS3. ja da hvis du er 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Så spørger jeg sgu igen  Nogen der vil spille Fifa på PS3  Jeg er åbenbart for god 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
ja da hvis du er  Jeg er helt klar!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Lige et spørgsmål. Når man vil spille Fifa 08 online, har jeg hørt noget om at den installerer en update med alle de seneste transfers. Passer det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Endelig en kamp med fuld koncentration af mig gennem hele kampen! Du plejer at tackle på de rigtige tidspunkter, men i denne kamp tacklede jeg på de rigtige tidspunkter. Derfor vandt jeg kampen.
Tak for spilleren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Lige et spørgsmål. Når man vil spille Fifa 08 online, har jeg hørt noget om at den installerer en update med alle de seneste transfers. Passer det?
Ja fra vinter pausen men du skal downloade squad file for at den gemmer det  også er dette også den forkerte tråd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Ja fra vinter pausen men du skal downloade squad file for at den gemmer det  også er dette også den forkerte tråd  Okay, sorry. Bare lige et sidste spørgsmål. Hvor henter man Squad filen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|