|
Gosser
|
|
Lækkert at der er kommet så godt gang i tråden  Der bliver spillet noget FIFA  Har sagt det før, men nu siger jeg det igen: Bliver fedt når FIFA09 kommer!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimma
|
|
Bave, der var fandeme et bittert nederlag for dig Gosser, er du klar på en kamp på et tidspunkt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Klamt og ulækkert at du kan score i de sidste minutter begge gange også vinde i straffe  Edit: Ja for jeg spillede bedst 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimma
|
|
Klamt og ulækkert at du kan score i de sidste minutter begge gange også vinde i straffe  Edit: Ja for jeg spillede bedst  Ny kamp kære Bave? Der står 2-4 i den samlede stilling. Du har noget at skulle hente jo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Ny kamp kære Bave? Der står 2-4 i den samlede stilling. Du har noget at skulle hente jo  okay  Men jeg vinder denne gang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimma
|
|
Bave, kan ikke lide du vælger Valencia 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Bave, kan ikke lide du vælger Valencia  Kan ikk lide du tar inter 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
...... Har sagt det før, men nu siger jeg det igen: Bliver fedt når FIFA09 kommer!
ja det bliver nice.. læste at spillerne og målmanden selv tænker denne gang.. gør det jo allerede godt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Jo dårligere jeg spiller jo bedre er resultatet  Spillede utrolig kedeligt og trak tiden også vandt jeg sgu 2-0 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimma
|
|
Jo dårligere jeg spiller jo bedre er resultatet  Spillede utrolig kedeligt og trak tiden også vandt jeg sgu 2-0  Vigtigst af alt, du var Valencia 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Vigtigst af alt, du var Valencia  Man skulle tro at dine spillere har det samme problem med Valencia for du havde da nogle friløbere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimma
|
|
Man skulle tro at dine spillere har det samme problem med Valencia for du havde da nogle friløbere  De tør ikke spille deres eget spil. De vil hellere prøve at skabe fight, så kan ikke få gang i mit pasninsspil. Tror det er der problemet ligger.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
De tør ikke spille deres eget spil. De vil hellere prøve at skabe fight, så kan ikke få gang i mit pasninsspil. Tror det er der problemet ligger..  Hehe  Men stopper igen her  Øjner en mulighed for at udligne på et senere tidspunkt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
der er ingen der spiller burnout eller hvad ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|