Beee
|
|
føler mig unfair behandlet i den kamp der... ja lad os nuppe en rematch.. men når jeg skal bitche op om hvor heldig du er skal det være med meget larm fra tilskuere så 
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimma
|
|
føler mig unfair behandlet i den kamp der... ja lad os nuppe en rematch.. men når jeg skal bitche op om hvor heldig du er skal det være med meget larm fra tilskuere så  Unfair behandlet? Du fik 2 røde kort, som var korrekt dømt. Du er jo ligefrem en værre bisse end jeg er 
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimma
|
|
Hvilken kamp man.. 4-3 sejr til Dimma selvfølgelig  EDIT: Ny kamp?
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
damn jeg blev sur da du scorede på indkast buggen ja og så det latterlige straffe du fik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimma
|
|
Kunne ikke forstå at du var så længe om at vælge hold, så tænkte jeg det kunne være jeg skulle slukke musikken sådan at jeg kunne høre hvis du sagde noget. "Kan du ikke tage noget der ikke er 5-stjernet"  Sorry 
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
sådan skal fodbold spilles  hahaha
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimma
|
|
haha ja  Du gav da rimelig tidlig op 
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
haha så du ikke dit første mål jo jeg blev ikke engang noteret for det.. så det svært at tage sig sammen  høhøh
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimma
|
|
haha så du ikke dit første mål jo jeg blev ikke engang noteret for det.. så det svært at tage sig sammen  høhøh Det var altsammen meningen man Var satme overrasket over at den gik ind 
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
ja jeg var sgu os lidt overrasket over den gik ind kunne ikke rigtig klare det.. hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimma
|
|
ja jeg var sgu os lidt overrasket over den gik ind kunne ikke rigtig klare det.. hehe Skal vi have en ny kamp? Seriøs denne gang 
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
Skal vi have en ny kamp? Seriøs denne gang  jo okay, men hvis du får et ulækkert mål så det slut !  hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimma
|
|
jo okay, men hvis du får et ulækkert mål så det slut !  hehe Nu hvor du selv nævner ulækre mål. Hvad vil du så kalde M.Rasmussens mål udover at det er ufatteligt heldigt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimma
|
|
Ny kamp igen med SAS liga hold.