home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:41:28 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23527
  0 Brugere, 910 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: Howardpes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Konsol-kampe
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 335 Udprint
Forfatter Emne: Konsol-kampe  (Læst 476110 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #120: 07 Aug 2008, 01:54 »

dårlig taber cesc Rullende Øjne Peace

Tja, den kamp var ikke sjov mere..  Wink
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #121: 07 Aug 2008, 01:54 »

Tredje kamp i streg at jeg vinder over Bave. Denne gang 3-0 ... Tog endda et straffe  Grin

Men Bave mener at selvom jeg har banket ham tre kampe ud af tre, at han vil kunne tage mig hvor han er mere vågen.

Bave, træning, træning, træning, træning, træning, træning, træning...  Tunge

Jeg tog det jo også vildt seriøst i anden halvleg Grin

Men i morgen når jeg har spist morgenmad så er det slut med at Ibra, Cruz, Stanko, og Figo kører rundt med mine forsvare! ticked off

Så står der Robbie Keane på måltavlen Grin
Logged

Demonwar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #122: 07 Aug 2008, 01:55 »

Tja, den kamp var ikke sjov mere..  Wink

nå okay Grin
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #123: 07 Aug 2008, 01:56 »

Jeg tog det jo også vildt seriøst i anden halvleg Grin

Men i morgen når jeg har spist morgenmad så er det slut med at Ibra, Cruz, Stanko, og Figo kører rundt med mine forsvare! ticked off

Så står der Robbie Keane på måltavlen Grin

Glæder mig.  Rullende Øjne
Logged


Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #124: 07 Aug 2008, 01:59 »

DemonWar, FIFA09 kamp?
Logged


Bave
Gæst
 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #125: 07 Aug 2008, 01:59 »

Glæder mig.  Rullende Øjne

Det burde du også !

Du kan jo spørge de andre der har set det ske Grin
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #126: 07 Aug 2008, 02:02 »

Det burde du også !

Du kan jo spørge de andre der har set det ske Grin

Glæder mig til at få modstand. Grin
Logged


Demonwar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #127: 07 Aug 2008, 02:15 »

Cesc syntes altid du går ned lige til slut Huh Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #128: 07 Aug 2008, 02:17 »

Det er rigtig, ved ikke hvorfor, men mangler lige det sidste held til sidst.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #129: 07 Aug 2008, 02:18 »

Vi ser det allerede i glimt 2-1 til Bave!!
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #130: 07 Aug 2008, 02:18 »

Vi ser det allerede i glimt 2-1 til Bave i halvlegen!!
Logged


Demonwar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #131: 07 Aug 2008, 02:18 »

men det må være nok for i dag Wink
Peace
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #132: 07 Aug 2008, 02:25 »

Hold da op. Så taber man lige 5-2 til Bave.
God kamp af ham.
Men, tror simpelthen jeg har et Valencia kompleks. Tidligere i dag spillede jeg mod en anden jeg spiller med tit, vi spiller meget lige, lige indtil han vælger Valencia hvor jeg får prygl. Det samme sker så nu med Bave  Huh


Valencia  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off
Logged


Bave
Gæst
 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #133: 07 Aug 2008, 02:25 »

det var sgu også på tide 5-2 til Bave Smiley

i en alt dominerende kamp fra min side Grin

Men i morgen der vinder jeg endnu mere !!
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #134: 07 Aug 2008, 02:26 »

Hold da op. Så taber man lige 5-2 til Bave.
God kamp af ham.
Men, tror simpelthen jeg har et Valencia kompleks. Tidligere i dag spillede jeg mod en anden jeg spiller med tit, vi spiller meget lige, lige indtil han vælger Valencia hvor jeg får prygl. Det samme sker så nu med Bave  Huh


Valencia  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

Har nogenlunde det samme kompleks derfor tog jeg dem Grin
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 335 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010