home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 635 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Konsol-kampe
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 303 304 [305] 306 307 ... 335 Udprint
Forfatter Emne: Konsol-kampe  (Læst 359142 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Konsol-kampe
« Svar #4560: 24 Aug 2012, 03:01 »

Sidste Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #4561: 24 Aug 2012, 03:02 »

Det er nu også et problem i FIFA12, at finesse skud er så Over Powered Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #4562: 24 Aug 2012, 03:03 »

Eh, jeg har den opdaterede Arsenal trup (min egen) med Podolski, og Sahin (haha i know) .. bare lige så du ved det allerede nu? Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #4563: 24 Aug 2012, 03:03 »

det fint Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #4564: 24 Aug 2012, 03:04 »

PhilipFlink
Manager

« Svar #4565: 24 Aug 2012, 03:21 »

Fuck hvor irritere det mig, at jeg giver dig alle 3 mål.. måske ikke den første.. Jeg kan intet gøre når den bliver smækket sådan en på min forsvarsspiller.. FFS HVOR DET IRRITERE MIG, HVOR ELENDIGT JEG SPILLER ....

Tak for kampene ... århhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhh

verdenskrig
Manager

« Svar #4566: 24 Aug 2012, 03:24 »

Har sgu næsten også ondt af dig Grin... Du udspiller mig de første 30 min, og kører mig rundt i rene arsenal kombinationer.. Kommer foran 1-0 og så giver du lige mig initiativet 10 min og så fremprovokerer jeg et selvmål til 1-1..

Så laver du en ren jesper olsen i det 57 min og spiller suarez kusseblank på midten så han kan score til 2-1... STraffesparket er jo en JOKE  funny Nu snitter mig dårligt nok og min spiller falder ikke engang.. Gudhjælpemig om du så ikke tager straffesparket fra Gerrard med en feberredning hvorefter han kan heade returen i det tomme net Grin

Der kan man tale om at have marginalerne med sig i en kamp Grin Grin  crazy

Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #4567: 24 Aug 2012, 03:26 »

Det er mit spil i en nøddeskal pt. synes jeg Opstemt det er så grænseløst irriterende! Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #4568: 24 Aug 2012, 03:27 »

Men man skal altså ikke undervurdere Kuyt ude på den højrekant.. Kæft hvor er han vild han er jo KONSTANT spilbar, og finder konstant de rigtige rum at løbe i, og så er han brølhamrende stærk samtidigt så svær at pille bolden fra.. Opstemt

Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #4569: 24 Aug 2012, 03:30 »

ja, han ser ud til at spille godt for dig Wink

Men for pokker .... Nøøøøøøøøj .. Den Koscielny aflevering til Suarez, havde jeg også trykket, INDEN han lavede det dumme træk ud til siden ... Fuck jeg var sur Opstemt Også napper jeg Gerrard's straffespark .. Og selvfølgelig ryger den direkte ud til ham Opstemt hooooooooold nu op Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #4570: 24 Aug 2012, 03:32 »

Hahahaha gik næsten helt i panik der med Suarez, den havde jeg slet slet ikke set komme, men noget af en gave, og tak for det Kys Grin

Haha ja det er for sindsygt, tænkte at nu brager jeg fandme det lort i nettet og afgører den kamp.. Fandme om du så ikke hugger den Opstemt... Men man overlister ikke sådan bare Stevie G  Cool

Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #4571: 24 Aug 2012, 03:34 »

Hahahaha gik næsten helt i panik der med Suarez, den havde jeg slet slet ikke set komme, men noget af en gave, og tak for det Kys Grin

Haha ja det er for sindsygt, tænkte at nu brager jeg fandme det lort i nettet og afgører den kamp.. Fandme om du så ikke hugger den Opstemt... Men man overlister ikke sådan bare Stevie G  Cool

9 ud af 10 spillere, sparker til højre Wink Aaaaaaaaaaaaltid .. det er virkelig vildt.. Tager så mange straffespark, ved at gå til højre Smiley Men, de plejer dog at ryge laaangt ud til højre, til en back, men nej nej Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #4572: 24 Aug 2012, 03:35 »

Den skal jeg lige huske Wink Tak for tippet Grin.. For jeg tager ALDRIG en skid på straffe Skuffet Kun irl Cool

Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #4573: 24 Aug 2012, 03:38 »

Den skal jeg lige huske Wink Tak for tippet Grin.. For jeg tager ALDRIG en skid på straffe Skuffet Kun irl Cool

Til højre, hver gang Wink og du tager flere end du misser .. Men, nu skal det selvfølgelig nok gå galt når du prøver Wink så sparker de nok allesammen til venstre Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #4574: 24 Aug 2012, 03:39 »

Selvfølgelig men den har jeg kalkuleret med crazy Kan være jeg skal blive stående i midten så Djævel Grin

Godnat Thumbs Up

Cool

Sider: 1 ... 303 304 [305] 306 307 ... 335 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010