home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 961 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Hvad nu hvis? - Ronaldo & Messi i Horsens
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Gennem de 4 sæsoner som er blevet spillet - hvem har været bedst?
Cristiano Ronaldo
Lionel Messi
Lige gode
Lige dårlige

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Hvad nu hvis? - Ronaldo & Messi i Horsens  (Læst 15782 gange)
King
Ynglingespiller

Hvad nu hvis? - Ronaldo & Messi i Horsens
« : 21 Maj 2011, 16:17 »

Så er den første udgave af 'Hvad nu hvis?' skudt igang. Som bekendt blev det, efter en afstemning mellem jer brugere, ideén: Ronaldo & Messi i AC Horsens.

Jeg har så som det første flyttet Ronaldo & Messi til AC Horsens. Hvor jeg efterfølgende har gjort Horsens til deres favoritklub og så til sidst trukket dem ned i løn, så Horsens ikke går helt ned økonomisk.

Jeg vil kører dette i 2 sæsoner, for at se hvor langt Horsens vil nå, hvis de eventuelt når Champions League i sæson 2.

« Seneste Redigering: 04 Jun 2011, 16:17 af King » Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

Sv: Hvad nu hvis? - Ronaldo & Messi i Horsens
« Svar #1: 21 Maj 2011, 16:22 »

Et problem vil nok bare være, at klubben vil sælge spillerne til et meget lavt beløb, da deres økonomiske situation ikke er vanvittig god. Udover det vil jeg gerne høre om du har givet dem en meget høj frikøbsklausul, og om hvor længe kontrakterne varer? Jeg synes det er et rigtig fedt initiativ, og jeg glæder mig til at se resultat af simulationen. Dog synes jeg måske at en periode over 2 sæsoner er for kort, og kunne godt tænke mig, hvis du bygger yderligere 2 år på. Jeg vil helt klart mene, at det vil give et langt bedre billede af, hvor meget udviklingen vil være. Jeg følger helt sikkert med. Peace

If you can't join them, beat them.

King
Ynglingespiller

« Svar #2: 21 Maj 2011, 16:27 »

Et problem vil nok bare være, at klubben vil sælge spillerne til et meget lavt beløb, da deres økonomiske situation ikke er vanvittig god. Udover det vil jeg gerne høre om du har givet dem en meget høj frikøbsklausul, og om hvor længe kontrakterne varer? Jeg synes det er et rigtig fedt initiativ, og jeg glæder mig til at se resultat af simulationen. Dog synes jeg måske at en periode over 2 sæsoner er for kort, og kunne godt tænke mig, hvis du bygger yderligere 2 år på. Jeg vil helt klart mene, at det vil give et langt bedre billede af, hvor meget udviklingen vil være. Jeg følger helt sikkert med. Peace

Deres frikøbsklasuler er på 1 milliard Euro, så der er næppe nogen som matcher den. Jeg starter med 2 år, og måske vil jeg tage 2 år mere hvis det hele går som det skal.

Tak for support!  Wink

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #3: 21 Maj 2011, 16:29 »

Deres frikøbsklasuler er på 1 milliard Euro, så der er næppe nogen som matcher den. Jeg starter med 2 år, og måske vil jeg tage 2 år mere hvis det hele går som det skal.

Tak for support!  Wink

Det lyder godt. Frikøbsklausulerne er sat højt, så de bliver forhåbentligt ikke solgt. Smiley

Hoejtved
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 21 Maj 2011, 16:30 »

tror det der ku blive hentydet til, er hvis at klubben eksempelvis bliver givet et økonomisk godt tilbud i forhold til deres værdi, at formanden sagtens kan finde på at acceptere disse tilbud selvom de ikke matcher klausulen? Wink
men glæder mig også til at følge den!

Vendsyssel FF
Odense Boldklub
BVB 09

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #5: 21 Maj 2011, 16:32 »

tror det der ku blive hentydet til, er hvis at klubben eksempelvis bliver givet et økonomisk godt tilbud i forhold til deres værdi, at formanden sagtens kan finde på at acceptere disse tilbud selvom de ikke matcher klausulen? Wink
men glæder mig også til at følge den!

Spørgsmålet er så bare, om formanden ville gøre det, når frikøbsklausulerne er så høje?

Risom
Manager

« Svar #6: 21 Maj 2011, 16:36 »

Spørgsmålet er så bare, om formanden ville gøre det, når frikøbsklausulerne er så høje?

Kan man ikke sætte dem til "bliver i klubben til kontraktudløb" eller sådan noget?

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #7: 21 Maj 2011, 16:43 »

Kan man ikke sætte dem til "bliver i klubben til kontraktudløb" eller sådan noget?

Nu har jeg ikke selv rodet specielt meget med editorarbejde, men jo, det er jeg ret sikker på, at det er en mulighed. Smiley

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #8: 21 Maj 2011, 16:49 »

Har lige kigget lidt på det og kan ikke umiddelbart se hvor man gør det. Skuffet

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

King
Ynglingespiller

« Svar #9: 21 Maj 2011, 17:14 »

1. Update - Slinger i valsen for Horsens!

Her i første update vil kigge på Horsens start i ligaen, samt de 2 verdensstjernes præstationer.

Cristiano Ronaldo:
- Ronaldo har fået en rolig start på karrieren i Horsens. Han er ikke gået målamok endnu, men det kan være han lige skal bruge den første halvdel af sæsonen til at vende sig til Sas Ligaen. Han har spillet på venstre kanten, hvilket ikke er han favorit, han vil gerne længere op og så være lidt rundt over det hele. Men somsagt en rolig start for Cristiano Ronaldo, som iøvrigt har fået sit favoritnummer - 7.

Cristiano Ronaldo:
Kampe: 10
Mål: 4
Assist: 1
Kampens spiller: 1
Gennemsnit: 7.34

Lionel Messi:
- Messi blev i starten af ligaen sat tilbage af en skade der holdt ham ude 2½ uge. Men han har stadig formået at overgå Cristiano Ronaldo, og været den mest dominerende på holdet hos Horsens. Den lille troldmand har været over det hele, og med hans ønske position i højreside, så har han let kunne score mål og sætte holdkammerater op.

Lionel Messi:
Kampe: 7
Mål: 6
Assist: 4
Kampens spiller: 4
Gennemsnit: 8.40

- Horsens' taktik

- Liga stillingen

- Brøndby - Horsens

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #10: 21 Maj 2011, 17:18 »

En rigtig godt startupdate. Det er et meget spændende scenarie. Smiley

King
Ynglingespiller

« Svar #11: 21 Maj 2011, 17:33 »

Næste update bliver ved vinterpausen. Spillet er i starten af november nu. Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #12: 21 Maj 2011, 17:33 »

Herligt! Smiley

King
Ynglingespiller

« Svar #13: 21 Maj 2011, 17:52 »

2. Update - Den gule fare slutter flot af!

Her i anden update vil kigge på Horsens' slutning af 1 halvdel af sæsonen, samt de 2 verdensstjernes præstationer.

Cristiano Ronaldo:
- Ronaldo er kommet igang for Horsens. Han har, imodsætning til Messi, ikke været skadet på noget tidspunkt i sæsonen. Målene er kommet, og han har været i oplæggerens rolle flere gange. Han ligger dog stadig bag Lionel Messi på topscorerlisten, men faktisk også bag Gilberto Macena som scorer mål på samlebånd denne sæson.

Cristiano Ronaldo's sæson:
Kampe: 20
Mål: 10
Assist: 6
Kampens spiller: 4
Gennemsnit: 7.57

Lionel Messi:
- Messi har været ramt af 2 grimme skader denne sæson. Men det har dog ikke hindret den lille troldmand i at 'shine' i den danske liga. Han er klart Horsens' bedste spiller denne sæson, og han ser ikke ud til at motivationen mangler. Han er delt topscorer her ved vinterpausen, sammen med Jeppe Curth fra Aab.

Lionel Messi's sæson:
Kampe: 17
Mål: 12
Assist: 8
Kampens spiller: 6
Gennemsnit: 8.21

- Topscorerlisten ved vinterpausen!

- Liga stillingen ved vinterpausen

- Esbjerg - Horsens, den sidste kamp inden vinterpausen!

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #14: 21 Maj 2011, 17:55 »

Alligevel mærkeligt at de kun ligger nr 6 :p

FC Barcelona

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010