home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1087 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Så døede Football Manager Live
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Så døede Football Manager Live  (Læst 2624 gange)
moonwalker699
Lilleputspiller
*

Så døede Football Manager Live
« : 21 Maj 2011, 10:49 »

21 maj var for mange en rigtig trist dag. SI Games lukkede i nat serverne til Football Manager Live ned. Vi var en del der var online igår aftes for lige at sige farvel for sidste gang. Spillet var en tidsrøver på samme måde som de andre FM-spil, og jeg vil da heller ikke foretrække det ene fremfor det andet. Begge spil har sine fordele og ulemper, og vi fans har vel lært at leve med begge dele. Det jeg kommer til at savne ved kun at have det "rigtige" Football Manager, er det sociale og det flow som der var ved FML. Desuden var der 2 fede features som jeg gerne så i fremtidens FM-spil. Jeg kunne godt tænke mig at man kunne oprette ungdomsakademier og at stadiondelen fra FML blev implementeret. Jeg ved godt at det sikkert ikke vil ske, da det vil gå udover den virkelighedesrealis me som mange spillere lægger vægt på. Men for mig er FM jo bare et spil og ikke virkeligheden, og i den virtuelle verden, burde der være plads til den fantasi, som spilverdenen indbyder til.
Må indrømme at jeg ikke selv troede såmeget på et online management spil. Jeg spurgte tit hvad vi dog skulle med et onlinespil, når vi havde vores noget nær perfekte FM-spil, men jeg prøvede Live og blev fanget af det. Trist at det nu er slut. Håber at SI Games gør alvor af det som de har sagt med at udvikle et nyt onlineprojekt engang ude i fremtiden.
Fordelen er , at jeg fra nu af kan koncentrere mig fuldt ud om mit FM2011, hvor jeg har et spændende projekt igang med Leeds United, men jeg kommer til at savne mit fantastiske alternativ...Footba ll Manager Live!   

PhilipFlink
Manager

Sv: Så døede Football Manager Live
« Svar #1: 21 Maj 2011, 12:33 »

Undskyld moonwalker699 - Du er måske ny, og måske er der noget jeg ikke forstår... Men er det meningen dette emne skal være under "blogs" Smiley?

HansenLFC
Gæst

« Svar #2: 21 Maj 2011, 12:33 »

RIP !

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #3: 21 Maj 2011, 13:07 »

Undskyld moonwalker699 - Du er måske ny, og måske er der noget jeg ikke forstår... Men er det meningen dette emne skal være under "blogs" Smiley?

Han skriver jo noget om Leeds United i slutningen, så det kan jo være han blogger om dem?

moonwalker699
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 22 Maj 2011, 18:19 »

Beklager meget, hvis du synes at det ikke var interessant nok til at være en blog. Jeg vidste egentlig ikke hvor det var passende at sætte den. Min pointe var egentlig bare at en æra er forbi, og at en ny kan begynde hvis man ellers bare tager de positive briller på. Mit Leeds projekt startede ellers lovende, men en smal trup og ingen økonomi til forbedringer af truppen, har nedjusteret mine forventninger gevaltigt. Jeg har prøvet at indgå et samarbejde med Aston Villa, men indtil videre har de ikke noget der kan forbedre mit hold. Ligger pt. nummer 10 i npower Championship.

N17
Manager

« Svar #5: 22 Maj 2011, 18:25 »

Hvad gør de med dem, som har betalt for spillet?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

NiklasV
Gæst

« Svar #6: 22 Maj 2011, 18:28 »

Hvad er FM LIVE? Smiley

moonwalker699
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 22 Maj 2011, 19:13 »

Serverne er jo lukket ned, så de kan ikke gøre såmeget. Du betaler jo månedsvis, ligesom på WOW.

N17
Manager

« Svar #8: 22 Maj 2011, 19:17 »

ok, mente bare, at man betalte et engangsbeløb også

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

moonwalker699
Lilleputspiller
*

« Svar #9: 22 Maj 2011, 19:28 »

Hvad er FM LIVE? Smiley

Her er et link der fortæller rigtig meget om hvad Football Manager Live er:
http://www.youtube.com/v/GYa1YVc_BYk&feature=related

Det skal lige siges at kampene de sidste måneder har kunnet ses i 3D.

moonwalker699
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 22 Maj 2011, 19:30 »

ok, mente bare, at man betalte et engangsbeløb også

Ja det gjorde man også i starten når men købte box-udgaven. Så fik man 3 mdr at starte op på.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010