home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 1042 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Spiller positions rating fra personale
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spiller positions rating fra personale  (Læst 1373 gange)
Lilleper_vm
Lilleputspiller
*

Spiller positions rating fra personale
« : 18 Maj 2011, 08:53 »

Hey folkens! Smiley

Det jeg mener med det er, at når man går ind på en spiller trykker på "rapporter" og derefter kigger på hvad personalet rater min spiller til, på de forskellige positioner. Kan man regne med de ratings? Jeg ser at min spiller f.eks. kun har 2 stjerner i venstre fløj, men når jeg går ind på "positioner", står der han er meget dygtig til den position. Han har 3½ i offensiv midt, så forstår ikke hvorfor min assistenttræner ikke rater ham højere som venstrefløj.

Er der nogen som kan fortælle mig, at rating er ligemeget? Eller at der faktisk er noget om snakken. For når jeg kigger på de "nøgle-færdigheder" min spiller skal have på venstrefløjen, så passer han perfekt ind. 
« Seneste Redigering: 18 Maj 2011, 11:02 af Lilleper_vm » Logged

Lilleper_vm
Lilleputspiller
*

Sv: Spiller positions rating fra personale
« Svar #1: 18 Maj 2011, 12:51 »

Nu har 40 mennesker set beskeden - et eller andet form for svar ville være dejligt  Wink 

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #2: 18 Maj 2011, 17:28 »

Det er deres vurdering af hvordan din spiller vil klare sig på den pågældende position ud fra hans evner. Det du ser i positioner er derimod om spilleren grundlæggende er vant til at spille den position. Dvs. jeg ville måske have natural som venstreback mens Wayne Rooney ville have incompetent, men en træners vurdering af Rooney som venstreback ville være højere end hans vurdering af mig som venstreback, fordi han grundlæggende er en bedre fodboldspiller.

Derudover skal man ikke altid gå alt for højt op i de ratings personalet giver, de har lidt en tendens til at se sig blinde på nogle meget specifikke egenskaber. Se hellere på de evner den enkelte spiller har ift. hvordan du vil bruge ham.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #3: 18 Maj 2011, 19:32 »

Ja læg ikke for meget i det. Jeg spillede med Diego i Wolfsburg på den centrale midt og der blev han ratet til 2½. Han spillede fantastisk og han var den største grund til at jeg vandt både ligaen og pokalen i første sæson ... Efter sæsonen tjekkede jeg så igen hvad min assistent sagde om ham på positionen og der stod han til 3½ Smiley

FC Barcelona

Lilleper_vm
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 18 Maj 2011, 21:00 »

SUPER! - Tak for hjælpen drenge!  Thumbs Up

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010