home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 420 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Lower League Management FM2010
| | | | |-+  oprydning på holdet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: oprydning på holdet  (Læst 2048 gange)
GrandeMaterazzi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
oprydning på holdet
« : 18 Maj 2011, 08:26 »

hej

jeg er ret ny i FM10 øjemed både med den nye taktiske side af spillet samt LLM, jeg er en af dem der plejer at snuppe et top eller godt middlehold. Jeg syntes interessen for spillet er dalet så jeg vil prøvet at "spice" det lidt op med noget LLM.
Her kommer mit spørgsmål så: jeg kan læse at det første mange gør, er at rydde ud i rækkerne så det kun er de spillere man absolut tror på, og derefter henter man forstærkninger. Hvordan kommer man lettest, og billigst af med dødvægten i ens klub??? man kan jo prøve at sælge, men det syntes jeg aldrig der lykkes, heller ikke selvom man nærmest giver spillerne væk.

håber på et par fif, til det der virker som den eneste rigtig sjove måde at spille FM på Wink
Logged

GrandeMaterazzi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: oprydning på holdet
« Svar #1: 19 Maj 2011, 11:39 »

kan det virkeligt passe at der ikke er nogne der har det mindste at sige?Huh måske bare: Jamen det eneste du kan gøre er at sælge!!!

frigive spillere på fritransfer er jo ikke gratis gætter jeg på, heller ikke for en klub i laveste række, og det er da en ting man bare ikke gider bruge penge på.
Logged

--ufo--
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: oprydning på holdet
« Svar #2: 19 Maj 2011, 11:50 »

Jeg har et par gange startet med AFC Wimbeldon eller Vauxhall i den laveste engelske række...

Efter min mening er det egentlig ikke så nødvendigt at rydde op der nede, da næsten alle spillere er lige ringe:) Dert er langt lettere at træne dine spillere op til at spille en anden position...

Men når det sker plejer jeg at først at tilbyde alle spillerne til klubberne til deres værdi, det kan måske få solgt omkring 10% af spillerne, resten bliver fyret... I de lavere rækker er højde og fysiske tal langt det vigtigste, så hent spillere der er gamle på fri transfer... Hvis du læser min blog, vil du kunne se hvordan jeg har valgt at gribe en lignende udfordring op... Hvis du er for doven til det, kan jeg fortælle at i de to første sæsoner har fyret næsten 30 spillere i mit spil med Southhampton...

Held og lykke
Håber det kan bruges...
Logged

GrandeMaterazzi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: oprydning på holdet
« Svar #3: 19 Maj 2011, 13:43 »

tak for svaret, den blog vil jeg da lige slå et smut forbi. Jeg ved godt at spørgsmålet jeg har stillet lyder dovent, men når jeg endelig får muligheden for at sætte mig med mit Manager, vil jeg gerne være så målrettet så muligt, da det ikke bliver til de samme antal timer/dage som det gjorde for bare 10 år siden. Super taktikker som jeg bare skal sætte mine spillere ind i og trykke start, skal jeg nok lade være med at spørge efter, det er jo ligesom det det handler om Smiley

men man skal godt nok vænne sig til at tal over 14-15 stykker ikke hænger på træerne
Logged

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: oprydning på holdet
« Svar #4: 19 Maj 2011, 16:25 »

Bare for at ødelægge stemningen, så har FMF's arkiv en masse LLM-artikler, der sikkert kan hjælpe dig  Peace
Logged


GrandeMaterazzi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: oprydning på holdet
« Svar #5: 23 Maj 2011, 09:47 »

jamen tak skal du ha' V-4-E, der skal nu mere til at ødelægge stemningen hos mig end det. Det er jo et åbent forum, så dem der vil svare må svare lige som de vil, og jeg kan vælge at læse det eller lade være. Når det så er sagt,vil jeg da helt sikkert kigge på LLM artiklerne og prøve om jeg kan bruge nogle af de ideer der ligger til grund for dem.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010