home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 423 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  BSV
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: BSV  (Læst 1125 gange)
Helbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
BSV
« : 17 Maj 2011, 17:26 »

Nogen af jer troede måske at BSV var en håndboldklub, men der tager I fejl. Nordsjællands stolthed hedder Boldklubben Søllerød-Vedbæk, og her spillede jeg selv som barn. De har hjemmebane på Vedbæk Stadion hvor landsholdet trænede i gamle dage

I virkeligheden er de semi-professionelle, men i FM er de amatører. Derfor har jeg været inde i editoren og ændre det. Pga. DBUs omstrukturering af 1. divisionen bliver den over to år reduceret fra 16 til 12 hold, det betyder at, der fra mit spil startes og det efterfølgende år, kun rykker ét hold fra 2. divisionerne op i 1. divisionen. Så nr. 1 fra 2. division Øst og Vest mødes i to play-off kampe der afgør hvem der rykker op. Tidligere rykkede der tre hold op

Målet i 1. sæson var at rykke op i 1. divisionen, samt forstærke truppen på alle positioner. Vi er stærkest på angrebspositionerne hvor vi har Tronaldo(tidligere Brønshøj) og Olcay Senoglu(det er nemmere at nævne hvilke klubber han ikke har spillet i) og den alsidige forsvarsspiller Michael Rytkønen. Jeg spillede i 1. sæson 4-4-2, og spillede bolden langs fløjene, der enten lagde den ind i hovedet til Tronaldo(targetman) eller i dybden til Olcay(poacher).
Jeg endte som nr. 1 i 2. division Øst og Olcay scorede 25 mål i ligaen, hvilket var nok til en 2. plads på topscorelisten. Jeg tabte kun fem kampe over hele sæsonen og vandt mesterskabet med seks runder igen. Jeg skulle derefter møde Thisted i de to play-off kampe om oprykning; de havde kun tabt to kampe i 2. division Vest, så det var måske et bedre hold.
Første kamp blev spillet på udebane i Thisted, hvilket jeg så som en fordel. Den fordel forsvandt dog hurtigt, da jeg kommer bag ud 2-0 efter 30 minutters spil. Jeg ændrede strategi og spillede mere offensivt, og 15 minutter inde i 2. halvleg reducerer Tronaldo på hjørnespark; på dødbolde havde han gennem hele sæsonen været en stor trussel for modstanderen i kraft af sin højde, hovedspil og fysiske styrke. Med 10 minutter igen stjæler Olcay bolden langt oppe på Thisteds banehalvdel og udligner til 2-2, et rigtig fint udgangspunkt før returkampen i Vedbæk.
Der er stadionrekort på Vedbæk stadion da 2700 tilskuere er mødt op for at se om BSV klarer oprykningen til 1. division, hvor de aldrig tidligere har spillet. Det gennemsnitlige tilskuertal i løbet af sæsonen var 350, og kapaciteten på Vedbæk Stadion er 5000. Jeg valgte en defensiv indstilling til kampen, men kommer alligevel frem til en del chancer i løbet af 1. halvleg, og Thisted har ikke en eneste afslutning. Olcay spillede sin dårligste kamp i sæsonen og blev ved med at brænde friløbere. Jeg scorede dog kort tid inden i 2. halvleg og spillede derefter super defensivt. Jeg vandt 1-0 og skal derfor spille 1. divisions bold næste år

Før jeg startede på 1. divisions kampene havde truppen brug for at blive udvidet og oprustet, men der var meget få tilgængelige spillere, der var bedre end jeg havde i forvejen. Jeg fik en jamaicansk målmand på fri transfer og hentede den tidligere FCK'er Jacob Neestrup, ellers ingen der er værd at nævne ved navn. Jeg var seedet 14 ud af 14, så det så ud som jeg gik en hård sæson i møde. De tre første kamp møder jeg Skive(ude), Silkeborg(hjemme) og Vejle(ude). Jeg taber først 3-1 og er helt udspillet, derefter vinder jeg ret heldigt 1-0 og taber næste kamp 3-0 på et Morten Skoubo hattrick. Jeg vælger at ændre taktik, så jeg spillere langsommere, holder mere på bolden og rykker den bagerste kæde længere tilbage. Samtidigt går jeg over til 4-1-3-2 og henter veteran midterforsvaren Morten Overgaard ind.
Derefter bliver resultaterne bedre, også pga. Tronaldo kommer tilbage fra en skade og scorer hans sædvanlige dødboldsmål. Lige pludselig er jeg med i kampen om oprykning til Superligaen og ligger i en periode kun tre point fra 2. pladsen, men over foråret hvor man spiller rigtig mange kampe i 1. divisionen går det galt, da truppen slet ikke er bred nok at spille så mange kampe. Jeg ender på en meget respektabel 9. plads, som jeg selv er ret tilfreds med. Specielt fordi jeg aldrig rigtig var tæt på at rykke ned

1. divisionen består nu for første gang af 12 hold, hvilket gør ligaen tættere og sværere for et hold som BSV. På trods af min 9. plads sidste sæson er jeg igen seedet som den ultimative taber, denne gang 12 ud af 12. Og måske har medierne ret i år, for jeg er lige fra starten af i store problemer. Jeg får simpelthen ikke lavet nok mål, og forsvaret er et stort hul hvor enhver angriber kan gøre hvad han vil. Min eneste trøst er at der er andre hold der er dårligere, så jeg klamrer mig lige akkurat til en 10. plads, og ville dermed undgå nedrykning. Det dårligste hold er FC Vestsjælland, som på trods af meget store ambitioner, en dygtig cheftræner og en sugar daddy i ryggen(Kurt Andersen, tidl. AGF ejer) er fuldstændigt isoleret på 12. pladsen. Nr. 11 er BSVs ærkerivaler fra Østerbro, B93, der er oprykkere og starter katastrofalt. Men langsomt kravler de op i tabellen ved at undgå nederlag ti kampe i træk, men jeg er igen heldig, da FC Roskilde ikke kan vinde og ryger langt ned i tabellen, og jeg klamrer mig til en 10. plads ved vinterpausen pga. en bedre målscorer. Der skal ske noget hvis jeg skal overleve, der er der ingen tvivl om. Jeg ændrer derfor taktik igen, denne gang sørger jeg for at spille med mere tålmodighed og jeg stopper med kun at spille bolden langs fløjene. Derudover dropper jeg at spille med en decideret tagetman, og spiller i stedet alle frem  i dybden til Olcay, der nu spiller ved siden af en 'Deep Lying Forward'. Olcay har på dette tidspunkt af sæsonen kun scoret fem gange, og det er langt under hans normale niveau. Det kan heller ikke afvises at vi er dybt afhængigt at hans præstationer
Holdet bruger et par kampe på at vende sig til taktikken, men efterhånden som vi nærmer os sæsonafslutningen, er det mere og mere tydeligt at vi bliver oppe. Vi afslutter sæsonen 2012/2013 med fem sejre i træk, Olcay ender som topscorer med 18 mål og BSV bliver nummer syv, som er vores bedste ligaplacering nogensinde. FC Vestsjælland og FC Roskilde rykker ned

4. sæson er begyndt og jeg lægger ud med fire sejre i træk, bl.a. ude mod Randers(2-0), hjemme mod Silkeborg(4-0) og hjemme mod Vejle(4-0), derefter taber vi overraskende til vores ærkerivaler fra B93 på Vedbæk Stadion. Men vi taber kun en kamp mere inden vinterpausen(bortset fra i pokalturneringen som alle sæsoner er blevet nedprioiteret), og til alles store forundring overvintrer vi på en 1. plads med fire point ned til OB og otte point ned til Silkeborg på 3. pladsen. Olcay har scoret 13 mål i 13 kampe, og vi er som altid dybt afhængige af ham. Han blev skadet før de to meget vigtige kampe hjemme mod Randers og ude mod Vejle, lige op til vinterpausen, men på trods af hans fravær vinder vi meget sikkert 2-0 hjemme og lidt heldigt 1-0 ude. På trods af vi ligger nummer 1, har vi stadig det dårligste tilskuergennemsnit af alle hold i 1. divisionen. Der kommer gennemsnitligt 750 tilskuere til vores hjemmekampe, til sammenligning har OB på 2. pladsen et gennemsnit på 6500

Jeg er ikke noget længere endnu, men regner med at spille sæsonen færdig i dag. Jeg håber meget på at kunne opdatere jer i morgen, og fortælle jeg sikrede BSV oprykningen. Hvis I vil have SS kan jeg uploade når jeg kommer hjem omkring kl. 17.00
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010