home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 680 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Assisterende Manager
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Assisterende Manager  (Læst 1974 gange)
kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Assisterende Manager
« : 14 Maj 2011, 23:21 »

Jeg har egentlig længe tænkt over, om den assisterende manager egentlig har nogen betydning? Smiley

Har hans stats noget at skulle have sagt, og hvad er de vigtigste stats for en assisterende manager?
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Assisterende Manager
« Svar #1: 16 Maj 2011, 08:31 »

Jeg har egentlig længe tænkt over, om den assisterende manager egentlig har nogen betydning? Smiley

Har hans stats noget at skulle have sagt, og hvad er de vigtigste stats for en assisterende manager?
Det kommer an på hvad du primært vil bruge ham til. Hvis det er træning, så kig efter de samme stats som almindelige trænere, hvis du gør som jeg (dovenskaben), så går jeg typisk efter en assistent med meget i taktisk viden og motivation. Den taktiske viden er min primære skill, da assistenten sørger for at fortælle hvilke modspillere, der skal tackles hårdt, skærmes af  samt hvilken fod. Motivationen bilder jeg mig lidt ind at assistenten er bedre til før, under og efter kampen i holdtalen, dog synes jeg ikke just der er den store forskel.

Sekundære skills er man management (kender ikke lige den danske oversættelse) og arbejdet med de unge spillere.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Assisterende Manager
« Svar #2: 16 Maj 2011, 08:49 »

Det kommer an på hvad du primært vil bruge ham til. Hvis det er træning, så kig efter de samme stats som almindelige trænere, hvis du gør som jeg (dovenskaben), så går jeg typisk efter en assistent med meget i taktisk viden og motivation. Den taktiske viden er min primære skill, da assistenten sørger for at fortælle hvilke modspillere, der skal tackles hårdt, skærmes af  samt hvilken fod. Motivationen bilder jeg mig lidt ind at assistenten er bedre til før, under og efter kampen i holdtalen, dog synes jeg ikke just der er den store forskel.

Sekundære skills er man management (kender ikke lige den danske oversættelse) og arbejdet med de unge spillere.

Management = Mandskabsbehandling Smiley

Derudover kigger jeg på:
- Taktisk viden
- Motivation (og denne skulle meget gerne være for holdsnakkene m.v. Wink)
- Bedømmelse af spilleregenskaber
- Disciplinniveau

EDIT: Naturligvis også mandskabshehandling en....

Og hvis han så er god i selve trænings-statsene så gør det bestemt ikke noget Smiley

Hentede selv Mark Kelly til i min tid som Brøndby træner. Skubbede Skovdal ud som fysisk træner (efter at have fyret næsten hele staben) og sparkede Daugaard af helvede til. Han er ikke fantastisk, men han er bestemt kompetent Smiley
« Seneste Redigering: 16 Maj 2011, 15:05 af Nove » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Assisterende Manager
« Svar #3: 16 Maj 2011, 09:52 »

Som nævnt ovenfor er det meget subjektivt hvilke stats man går op i.. Da jeg aldrig gider før kamps pressekonferencer, går jeg altid efter at finde en assistent med høje tal i Manskabsbehandling og Motivation samt diciplinniveau. Resten er jeg ligeglad med Smiley
Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Assisterende Manager
« Svar #4: 24 Jun 2011, 15:51 »

Låner lige denne tråd Smiley

Hvis jeg gerne vil have en assisterende manager der specielt er god til at sætte modstanderinstrukti oner hvad skal han så være god til? Selv tror jeg det vil være taktisk viden men er ikke sikker? 
Logged

FC Barcelona

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Assisterende Manager
« Svar #5: 24 Jun 2011, 20:38 »

Låner lige denne tråd Smiley

Hvis jeg gerne vil have en assisterende manager der specielt er god til at sætte modstanderinstrukti oner hvad skal han så være god til? Selv tror jeg det vil være taktisk viden men er ikke sikker? 
Det er jeg også sikker på - der er kæmpe forskel på du har en med 10 i taktisk viden og en med 20 - i hvert fald hvor mange anmærkninger han bidrager med i kampens hede.
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Assisterende Manager
« Svar #6: 24 Jun 2011, 23:00 »

Det er jeg glad for at få bekræftet! Smiley
Logged

FC Barcelona

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010