home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 973 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Klubnomade 2011
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Klubnomade 2011  (Læst 617 gange)
phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Klubnomade 2011
« : 08 Maj 2011, 10:50 »

Klubnomade

"Vi kender alle en nomade. En person, som går fra sted til sted, dag efter dag, år efter år. Nogle gange kan nomaden godt blive der et stykke tid, sågar nogle år, men de går derhen hvor de vil, og hvor der er bedst for deres dyr. Jeg er begyndt på et spil som jeg har valgt at kalde for Klubnomade. I dette spil er det meningen at man starter som en ung gut, som lige er kommet ud på arbejdsmarkedet, og vil finde sig et arbejde. Som helt grøn i faget kan man selvfølgelig ikke få en stilling som manager for Premier League hold. Man bliver nød til at grave dybere. Man bliver nød til at grave ned i de allerdybeste ligaer der findes i et land. Så åben Football Manager, start et nyt spil. Vælg så de lande og ligaer du vil have med. For mig blev det til Danmark, Sverige, Norge, Italien, Spanien, Tyskland, England, Skotland, Grækenland, Kina, Sydafrika, Argentina og Brasilien, hvor jeg i alle lande har loadet alle ligaer. Jeg har så også loadet alle spillerne fra Argentina, Brasilien, Sydkorea og Sydafrika. Så venter man lidt tid på at den skal loade spillet, og når den frygtelige ventetid er ovre, er det tid til at lave din manager. Du vælger selvfølgelig dit eget navn, og en relativ ung alder. Dererfter vælger du at starte som arbejdsløs, da du i virkeligheden heller ikke kan vælge hvilken klub du helst vil blive ansat i. Der må man også gå den hårde og lange vej. Du vælger at starte som tidligere Serie 6 spiller, da vi ikke skal op og rode ved Milliardklubberne endnu. Så starter du spillet, og gemmer det. Derefter er det bare at finde den første klub på dit meget lange eventyr. Jeg har prøvet dette slags spil før, men er først nu blevet virkelig fanget af det, da man ikke selv kan vælge hvilke klubber man vil spille for.
Du skal ikke tage det så tungt hvis du bliver fyrret, grundet dårlige resultater o.l. Det kan også være du siger op fordi din bestyrelse ikke vil give dig bedre træningsfaciliteter eller større transferbudget, eller at du simpelthen bare ikke gider at spille i det kolde nord mere, foreksempel. Jeg har lige startet mit eventyr, i kort sagt, røven af brasiliansk fodbold. Klubben hedder CA Pimentense, og ligger i gruppe 13, i 3. division, så der er lang vej til stjernerne, men det er det fede. Man går ikke hen og vinder Premier League på en enkelt aften. Jeg har såkaldte skod spillere, hvor iblandt en af dem er en spiller som får hele 8.500,- i løn. Jeg er da også 21.000,- over mit lønbudget, og jeg kan ikke forstå at sådanne spillere skal have så meget i løn. Så nu er det bare ud på det gigantiske transfermarket, og se om man kan skrabe nogle uslebne diamanter til sig. Jeg håber at der er nogen som vil bruge dette thread som en inspiration til et nyt spil, og selv prøve kræfter som klubnomade. Og jeg håber at i ville holde os opdateret herinde omkring jeres eventyre
.
" Sådan lyder citatet fra Erzael som startede det hele engang i 2009. Det blev et rigtig populært projekt, og jeg sad lidt og studsede over siderne og indlæggene i tråden, og valgte at, det skulle da også lige prøves her i FM 2011 og kan roligt sige det ikke er blevet mindre fangende, blot mere realistisk. Som Erzaels indlæg fortæller, skal man vandre fra klub til klub for at blive den ultimative manager, men man skal starte nede i de små rækker for at finde en lille klub, da man jo selvfeølgelig skal have sat sit ry til Tidligere Serie-6 spiller. Jeg er selv startet, og spiller i Solihull Moors, i Blue Square Bet North, hvor de er tippet til en 18.plads ud af 20. har dog fået dem op på en 13.plads i oktober hvilket tyder på en god sæson. Men kom igang alle sammen, og fortæl om jeres oplevelser, og bare spørg hvis der er noget i har misforstået..Smiley
« Seneste Redigering: 08 Maj 2011, 10:54 af phil0883 » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010