|
Mijitrix
|
|
ja de Venter til Vinter da de han Hente en manager i December og så har han Januar til og Hente Spiller i
|
|
|
|
|
|
Come On You Spurs COYS
lurking
|
|
|
|
|
Dusty78DK
|
|
Er helt sikker på Viggo Jensen bliver fyret som den næste. Viborg og Vejle HAR allerede skiftes deres ud jo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Er helt sikker på Viggo Jensen bliver fyret som den næste. Viborg og Vejle HAR allerede skiftes deres ud jo  Vejle har da ikke? 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Silkeborg IF møder FCM hjemme på søndag og Vejle ude næste weekend.
Og jeg håber inderligt at vi taber begge kampe, så Viggo kan få sparket. Han skal bare ud NU. Jo før jo bedre.
Og nej Vejle har ikke skiftet deres træner ud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tyfon
|
|
Viggo bliver ikke fyret i Silkeborg, det tror jeg sgu ikke på.
Vi er helt enige at han brude få spakeket, men tvivler strærkt på at ledelsen i Silkeborg har hår nok på bollerne til at gøre det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
 den burde næsten være i Humor tråden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LosCules
Gæst
|
|
Tror på at Vejle-træneren(kan jo ikke lige huske hvad han hedder) bliver fyret. 8 nederlag i 8 kampe det er for skidt, også selvom man er oprykker... Så tror seriøst at manden får sparket :-).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jharn
|
|
Han er jo sikker i sin sag.. Han føler sig ikke presset.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BasIth
Gæst
|
|
Viggo har lige forlænget så det bliver ikke i Silkeborg :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jharn
|
|
Det er jo helt til grin at de forlænger med ham !?? Forstår sgu godt supporternes vrede !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Det er til grin at SIF har forlænget med Viggo Jensen.. Han er sgu da den største spade/klods/idiot/nar/røvhul der kan gå på 2 ben.. bare min mening...
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Har de ikk bare forlænget så de kan fyre ham uden det koster så meget? 
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
Jharn
|
|
Har de ikk bare forlænget så de kan fyre ham uden det koster så meget?  Det vil jeg da håbe for Silkeborg supporterne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tribute