home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Viborg FF/DGH - Hjælp til AaB
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Viborg FF/DGH - Hjælp til AaB  (Læst 2119 gange)
Stello
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Viborg FF/DGH - Hjælp til AaB
« : 05 Maj 2011, 17:25 »

Hejsa dejlige FM-spillere.

Elsker spillet! Det er fantastisk!

Lige nu er jeg igang med at arbejde med VFF.
Mit mål er ganske enkelt at føre dem tilbage til superligaen og jeg kan fortælle, at det har været svært.
De første to sæsoner 10/11 og 11/12 er det ikke lykkedes mig at rykke op i superligaen. Første sæson endte jeg i midten og anden sæson var jeg få point fra at rykke op. Der er noget der ikke fungere i Viborg, økonomien er skræmmende. jeg er nu igang med tredje sæson og er i superligaen. Har knap fået en million til at handle med og et lønbudget på under en million. I ligaen går det ikke særlig godt. Jeg ligger efter 22 kampe, kun på 11 point. Jeg ligger nr 12 og der er et godt styk op, men jeg håber vendepunktet er kommet.

Mit hold er ændret lidt end i starten. Sune Kiilerich er vendt tilbage til Sampdoria og ellers har jeg fået lokket Kenneth Stenild ind, da Veselovsky er smuttet.
Andre spillere som Brian Nielsen, Kayke, Pospech (35 år) og Mathias Gehrt er spillere jeg har på superligaholdet.
Det har været en hård kamp og meget skal gå min vej hvis jeg skal blive oppe.

Klubben er blevet overtaget af en 'rig' bulgarer, der dog ikke vil give mig nogle penge og ingen ambitioner har.

Pimpong har klart været den bedste spiller på holdet og kan i 1. div scorer lige så mange mål, som kampe han spiller.

Er så småt begyndt at være træt af Viborg og ønsker at starte et helt nyt spil med AaB.

Har været AaB mange gange og det er min favoritklub IRL.

Det er ikke helt nemt at være AaB i 2011'ern, men det har lykkedes mig at skaffe penge ind, bl.a Mathias Wichmann jeg fik solgt for 48 mio.

Har i nogle råd til hvordan jeg evt. kan styre AaB. ang taktik og indkøb og specielt hvordan de to centrale midt skal spille (Wurtz og Augo).

Også hvordan jeg skal bruge angriberne. Synes ikke det fungerede med Duncan som targetman, selvom det er det han reelt er.

JEG VIL HELST SPILLE 4-4-2.
Logged

Stello
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Viborg FF/DGH - Hjælp til AaB
« Svar #1: 05 Maj 2011, 17:41 »

http://img594.imageshack.us/i/fdfdfdfl.jpg/

her kan i se holdet i 3. sæson superligaen
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010