home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 437 438 [439] 440 441 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1200385 gange)
Legenden
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #6570: 28 Okt 2011, 15:19 »

Kunne da ikke lige se det svære i at forstå den besked med, at Claudemir var begyndt at score mål, da N'Doye ikke gad gøre det. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #6571: 28 Okt 2011, 15:20 »

Kunne da ikke lige se det svære i at forstå den besked med, at Claudemir var begyndt at score mål, da N'Doye ikke gad gøre det. Smiley

ja nemlig, også at han havde lavet så mange mål :O

Tidligere: Baloo38

Zone 43
Manager

« Svar #6572: 28 Okt 2011, 15:41 »

Så kan det godt være at mine medspillere ikke tager løb i dybden, at det er pisse svært at takle, at transfermarkedet er voldsomt urealistisk

De to første ting er noget jeg lægger stor vægt på, og jeg er ret skuffet over nærmest er gjort umuligt. Men der kan også nævnes mange andre ting, såsom manglende opdækning, spillerne der ofte står alle andre steder end hvor de burde (specialt defensivt). Transfervinduet er lidt potato-potato for mig, for jeg retter kun fokus på mit eget hold, meeeen... Rio Ferdinand til Arsenal og Didier Droga til Bilbao? Der må gerne strammes lidt op på sådanne handler.

Imo grænser FIFA12 sig op til mit største fejlkøb siden FM09 og FM10, forhåbenlig bliver der rettet op på tingene til de kommende versioner, ja, gerne allerede nu med FIFA12 med updates, patches og hvad det alt sammen hedder. Hvis ikke, bliver det uden mig fremover.

Edit:
Og når jeg spiller træningskampe mod min bror, kan man åbenbart spille som var det en af de forrige versioner.. Tunge
Og lige et klip fra en af vores kampe, det er mig der styrer keeperen. Opstemt
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/100365917
« Seneste Redigering: 29 Okt 2011, 16:48 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Bimmand
Gæst

« Svar #6573: 29 Okt 2011, 16:22 »

Har problemer emd online delen, når jeg indtaster min kode siger den fejl, og nu kan jeg ikke spille online, og har brugt de der to dage gratis, nogle der ved hvad jeg skal gøre?

GHERTESTEAS
Gæst

Offsidefælde i FIFA måske?!?!?!
« Svar #6574: 29 Okt 2011, 21:55 »

Nogle der ved hvordan man får hele bagkæden tl at skubbe op og lave en offsidefælde.. Smiley

N17
Manager

« Svar #6575: 29 Okt 2011, 22:03 »

to gange op på "pil"tasterne.... Mener jeg det er Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

« Svar #6576: 29 Okt 2011, 22:07 »

De to første ting er noget jeg lægger stor vægt på, og jeg er ret skuffet over nærmest er gjort umuligt. Men der kan også nævnes mange andre ting, såsom manglende opdækning, spillerne der ofte står alle andre steder end hvor de burde (specialt defensivt). Transfervinduet er lidt potato-potato for mig, for jeg retter kun fokus på mit eget hold, meeeen... Rio Ferdinand til Arsenal og Didier Droga til Bilbao? Der må gerne strammes lidt op på sådanne handler.

Kan du ikke tage dybdeløb? Og forsvarsdelen er da nem nok, når man spiller 1-1 ?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #6577: 29 Okt 2011, 23:33 »

Jeg er efterhånden en smule frustreret. Jeg har efter opdateringen af spillet haft utroligt svært ved indlæg, de høvler simpelthen bare ud bag baglinien eller lignende ved brug af firkant, er der nogle der kan give mig en forklaring på dette?

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #6578: 29 Okt 2011, 23:35 »

Nu spørger jeg måske dumt. Men opdaterer fifa sig selv når man går online eller skal man gå hen et sted og gøre det? Men altså jeg har også svært ved at ramme nogle med mine indlæg

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6579: 30 Okt 2011, 09:12 »

Nu spørger jeg måske dumt. Men opdaterer fifa sig selv når man går online eller skal man gå hen et sted og gøre det? Men altså jeg har også svært ved at ramme nogle med mine indlæg

Den opdaterer sig selv. Jeg har faktisk ikke problemer med at lægge indlæg, det kommer meget an på hvem jeg spiller med (logisk nok)

Nogle der ved hvordan man får hele bagkæden tl at skubbe op og lave en offsidefælde.. Smiley

Ja, du trykker to gange pil op, som JS siger, men det kan også give bagslag hvis afleveringen så ikke falder, for så spadserer de bare igennem dit forsvar der styrter op Opstemt Men det er fedt når man får det til at fungere og fanger dem offside på boldene i dybden ved at hive forsvarskæden frem Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #6580: 30 Okt 2011, 09:32 »

Jeg er efterhånden en smule frustreret. Jeg har efter opdateringen af spillet haft utroligt svært ved indlæg, de høvler simpelthen bare ud bag baglinien eller lignende ved brug af firkant, er der nogle der kan give mig en forklaring på dette?

Det er fordi den har sat indlæg til manuel. Hvis du sætter den tilbage på semi-assisteret, så skal du kun sætte farten på igen Peace

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #6581: 30 Okt 2011, 12:37 »

Nogen der spiller 1-1 sæsoner? Og hvilken division er i? Er lige rykket op i 7 division, er kun lige startet da jeg ikke kunne få nettet til at virke på min ps3

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #6582: 30 Okt 2011, 13:00 »

Nogen der spiller 1-1 sæsoner? Og hvilken division er i? Er lige rykket op i 7 division, er kun lige startet da jeg ikke kunne få nettet til at virke på min ps3

Det er det fedeste ved det nye spil Wink. Er selv i 4 division. Har endnu ikke rykket ned. Opstemt

Manchester United

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #6583: 30 Okt 2011, 14:16 »

Jeg gør Smiley

Spillede mig op i 1. division i fredags. Har indtil videre færdigspillet en enkelt sæson deroppe, hvor jeg endte med at vinde mesterskabet (= 20 point). Er desuden godt på vej mod endnu et mesterskab med 13 point efter de første 5 kampe i anden sæson deroppe.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #6584: 30 Okt 2011, 14:20 »

Det er det fedeste ved det nye spil Wink. Er selv i 4 division. Har endnu ikke rykket ned. Opstemt

Okay lyder nice nok. Er jeg heller ikke  Hævet Øjenbryn

Jeg gør Smiley

Spillede mig op i 1. division i fredags. Har indtil videre færdigspillet en enkelt sæson deroppe, hvor jeg endte med at vinde mesterskabet (= 20 point). Er desuden godt på vej mod endnu et mesterskab med 13 point efter de første 5 kampe i anden sæson deroppe.

Okay. Så må du da være temmelig væmmelig god  Djævel.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 437 438 [439] 440 441 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010