home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  0 Brugere, 741 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 433 434 [435] 436 437 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1200921 gange)
Soeby
Reserveholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #6510: 19 Okt 2011, 15:00 »

Jeg er næsten 100% sikker på jeg var på landsholdet i Be A Pro sidste år? Smiley

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #6511: 19 Okt 2011, 15:04 »

Jeg er næsten 100% sikker på jeg var på landsholdet i Be A Pro sidste år? Smiley

Det kunne man kun på PC men PS/Xbox er det ikk muligt

Tidligere: Baloo38

a-fonne
Ynglingespiller

« Svar #6512: 19 Okt 2011, 15:14 »

Hvordan kan man spille Be A Pro? Smiley

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #6513: 19 Okt 2011, 15:20 »

Hvordan kan man spille Be A Pro? Smiley

karrierespil også som spiller også vælger du din VP eller en anden spiller hvis du hellere vil det

Szczesny
Manager

« Svar #6514: 19 Okt 2011, 17:17 »

Er jeg den eneste der har store problemer med at modstanderen scorer på hovedet?

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

PH23
Ynglingespiller

« Svar #6515: 19 Okt 2011, 17:27 »

Er jeg den eneste der har store problemer med at modstanderen scorer på hovedet?
Nej!

Szczesny
Manager

« Svar #6516: 19 Okt 2011, 17:49 »

Jamen jeg er helt håbløs til det... Er nervøs for at de scorer hver gang de slår et indlæg, og når Shaun Wright Philips scorer 2 hovedstødsmål mod en, så er den gal.

Derudover så synes jeg, at der bliver handlet aaaaalt for meget. Kan dårligt nok kende nogle af holdene. Kun city og united, og så mig selv (Arsenal) - ellers så har alle andre handlet i så stor grad, at jeg kun kan genkende 3-4 oprindelige spillere i startopstillingen, og det er altså i 1.sæson

Seller95
Manager

« Svar #6517: 19 Okt 2011, 20:06 »

Så rykkede jeg op i 4. division. Vandt samtlige 6 kampe, og sikrede mig dermed 18 point som var det man skulle ha' for at rykke op. Jeg har fået en lille kærlighed for Napoli, som jeg spillede samtlige kampe med. De er pænt gode!

Arsenal <3

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6518: 19 Okt 2011, 20:39 »

Så rykkede jeg op i 4. division. Vandt samtlige 6 kampe, og sikrede mig dermed 18 point som var det man skulle ha' for at rykke op. Jeg har fået en lille kærlighed for Napoli, som jeg spillede samtlige kampe med. De er pænt gode!
Spiller også meget med Napoli. Deres offensiv er skræmmende god! Dog halter de lidt i forsvaret  Peace

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6519: 19 Okt 2011, 21:26 »

Jeg ved ikke med jer, men jeg er ved at være godt og grundigt træt af dommerne i Fifa 12. Jeg kan snart ikke spille en kamp mere hvor der ikke er MINDST 2 straffespark og/eller flere latterlige frispark. Sjovt nok er det for det meste i mod mig. Det værste af det hele er så, at det oftest slet ikke er mig, der styrer de spillere der enten begår straffe eller frispark!! ticked off

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #6520: 19 Okt 2011, 21:28 »

Jeg ved ikke med jer, men jeg er ved at være godt og grundigt træt af dommerne i Fifa 12. Jeg kan snart ikke spille en kamp mere hvor der ikke er MINDST 2 straffespark og/eller flere latterlige frispark. Sjovt nok er det for det meste i mod mig. Det værste af det hele er så, at det oftest slet ikke er mig, der styrer de spillere der enten begår straffe eller frispark!! ticked off

kan kun give dig ret i at dommerne giver ALT for mange frispark/straffe til modstanderne

Zone 43
Manager

« Svar #6521: 19 Okt 2011, 21:33 »

Ja. Til gengæld oplever jeg ofte at modstanderen laver piruetter på baglinien, udenfor feltet, smækker en bold indover som modstanderens angriber kan prikke stille og roligt ind, selvom han er pakket ind i vat og bomuld - og gerne i eller nær overtiden. Og samtidig må jeg leve på langskud og dødbolde, fordi mine fløje og angribere ikke vil passere linien hvor målfeltet begynder, så ingen dybdeløb eller indlæg.

Lorte spil. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #6522: 19 Okt 2011, 23:21 »

Jamen jeg er helt håbløs til det... Er nervøs for at de scorer hver gang de slår et indlæg, og når Shaun Wright Philips scorer 2 hovedstødsmål mod en, så er den gal.

Derudover så synes jeg, at der bliver handlet aaaaalt for meget. Kan dårligt nok kende nogle af holdene. Kun city og united, og så mig selv (Arsenal) - ellers så har alle andre handlet i så stor grad, at jeg kun kan genkende 3-4 oprindelige spillere i startopstillingen, og det er altså i 1.sæson

Husker du selv at søge bolden med din forsvarsspiller? Altså prøver at komme foran angriberen, eller trykker du kun på f.eks. rund? Smiley

Manchester United

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #6523: 19 Okt 2011, 23:38 »

Jeg synes simpelthen det er vanvittigt svært at få bolden fra de satans modstandere når jeg først har mistet den? :S

Og så synes jeg slet ikke der bliver lavet nok dybdeløb fra mine fløje og angribere Skuffet

Szczesny
Manager

« Svar #6524: 19 Okt 2011, 23:56 »

Husker du selv at søge bolden med din forsvarsspiller? Altså prøver at komme foran angriberen, eller trykker du kun på f.eks. rund? Smiley

Jeg kan jo ikke nå at styre forsvarsspilleren. Indlægget bliver slået, og så skifter den ind til forsvareren omkring 1 sekund (hvis der går så lang tid) før man skal heade.

Sider: 1 ... 433 434 [435] 436 437 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010