home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  1 Bruger, 664 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 424 425 [426] 427 428 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1202319 gange)
r-mand
Landsholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #6375: 08 Okt 2011, 16:26 »

Nice nok, har aldrig selv haft en VP, fatter det ikke. Opstemt

Supra Societatem Nemo

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #6376: 08 Okt 2011, 16:31 »

Er der nogle der har oplevet, at playstationen fryser, når man vil ændre formation? :/

Enzo
Manager

« Svar #6377: 08 Okt 2011, 16:31 »

Hvorfor er der 60 timer til næste challenge?
Er hvad er det for noget med niveu 3 osv?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #6378: 08 Okt 2011, 19:25 »

Hvor god er Mario Götze på en højrekant i en 4-2-3-1(1) opstilling?? Jeg er Arsenal.

Arsenal FC!!

Newton Heath
Manager

« Svar #6379: 08 Okt 2011, 20:16 »

Brækker mig i lårtykke stråler over at Nemanja Vidic lige er blevet solgt mod min vilje i vinterpausen fordi han "ikke kan falde til". Holdets anfører kan simpelthen ikke falde til hos den klub han har spillet for i mange år? Jesus..

Nå, så må jeg vel bare ud og finde en afløser. Nogle forslag til en god CB med et favorabel prisskilt?

Og Vidic var såmænd ikke eneste spiller der forlod klubben i vinterpausen, hvor Wayne Rooney kom og meddelte at han ingen interesse havde i at blive hos United og ville skifte omgående. Jeg nægtede at sælge ham og afviste alle bud og på sidstedagen valgte bestyrelsen så at gøre arbejdet for mig og sælge ham til Bayern for en slik.

Så uden mine to bedste spillere på holdkortet(igen tak til bestyrelsen) går jeg nu ind i det sidste halve år og skal dyste om mesterskabet hvor jeg er to point efter City og et efter Chelsea i toppen. Jeg fik hentet et par erstatninger, Hummels erstatter Vidic, mens Christian Eriksen og James Rodriguez også er blevet hentet.

Stiller således op:
                 De Gea
Smalling-Jones-Hummels-Evra
        Fletcher - Anderson
Nani          Eriksen       Young
                Cavani

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #6380: 08 Okt 2011, 20:55 »

Hummels bliver du glad for. Har selv købt ham til mit Arsenal hold. Ham og Mertesacker står fantastisk i forsvaret.

Arsenal FC!!

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #6381: 08 Okt 2011, 21:41 »

Synes godt nok det er lige nemt at begå/få straffe i det nye fifa i forhold til det gamle og virkeligheden. 2 straffe er ikke unormalt for mig i kamp nu..

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

nln777
Reserveholdsspiller

« Svar #6382: 08 Okt 2011, 21:47 »

Synes godt nok det er lige nemt at begå/få straffe i det nye fifa i forhold til det gamle og virkeligheden. 2 straffe er ikke unormalt for mig i kamp nu..
Sker også hele tiden for mig. Det sker jo næsten hver anden gang man trykker "rund" feltet. Og når man laver en glidende går det da helt galt Smiley

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #6383: 08 Okt 2011, 21:51 »

Sker også hele tiden for mig. Det sker jo næsten hver anden gang man trykker "rund" feltet. Og når man laver en glidende går det da helt galt Smiley

Ja nemlig Smiley men det værste er næste når en af mine spiller som jeg ikke "styre" løber ind i en og laver straffe. og især træls når man taber en kamp på det.. Smiley

Pearl
Lilleputspiller
*

« Svar #6384: 08 Okt 2011, 21:56 »

Ved godt det fra fifa 10, men har først fundet ud af hvordan man kommer ind på min Easports burger nu.. Og syntes sku ikke det et helt dårligt mål Peace

http://www.easports.com/media/play/video/26076061

//Pearl

nln777
Reserveholdsspiller

« Svar #6385: 08 Okt 2011, 22:09 »

Ja nemlig Smiley men det værste er næste når en af mine spiller som jeg ikke "styre" løber ind i en og laver straffe. og især træls når man taber en kamp på det.. Smiley
Nå det har jeg sgu ikke prøvet endnu Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #6386: 08 Okt 2011, 22:10 »

Hummels bliver du glad for. Har selv købt ham til mit Arsenal hold. Ham og Mertesacker står fantastisk i forsvaret.

Ja, han er klasse. Kan klart anbefales, ham og Jones i midten fungerer rigtig godt.

Eriksen er også en spændende spiller, men han mangler lidt fysik og så er hans skud en joke. Derfor har jeg mistet en del målfarlighed ved at få ham ind som erstatning for Rooney. Nu prøvede jeg så lige med gode gamle Giggsy og han var selvfølgelig på pletten med to æsker mod Norwich. Det samme var Cavani der er så målfarlig at det gør helt ondt.  

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #6387: 08 Okt 2011, 22:13 »

Nå det har jeg sgu ikke prøvet endnu Smiley

Har næsten lige tabt en kamp 2-1 pga. de fik et straffe på den måde i den 81. minut... Det er ikke så fedt!

nln777
Reserveholdsspiller

« Svar #6388: 08 Okt 2011, 23:55 »

Har næsten lige tabt en kamp 2-1 pga. de fik et straffe på den måde i den 81. minut... Det er ikke så fedt!
Så skete det også for mig. Spillede med United mod Barca. Jeg havde alt spillet. Jeg kom også foran 1-0, men så scorede han på hans første rigtige angreb efter 42 minutter. Og mon så ikke han får et straffespark hvor jeg klart rammer bolden først. Så kom han foran med 2-1. Resten af kampen blev der dømt frispark hver gang mine spillere(Vidic, Ferdinand, Smalling, Rooney) rørte hans små Barca-spillere uden nogen fysik og balance.. Og så vandt Messi ni ud af ti hovedstødsdueller mod Vidic.. Realistisk....

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #6389: 09 Okt 2011, 00:14 »

Det er så klamt sådan noget.
Kender det alt for godt.

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 ... 424 425 [426] 427 428 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010