home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 419 420 [421] 422 423 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1203337 gange)
chackpercom
Førsteholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #6300: 06 Okt 2011, 23:01 »

Nej, har set flere herinde sige at det også er sådan hos dem.

ret pinligt af producenterne og sjovt Wink

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #6301: 06 Okt 2011, 23:04 »

ret pinligt af producenterne og sjovt Wink

Jaaa.. Men tror det er et kæmpe arbejde.. Og en enkelt smutter er vel ok Wink

Manchester United

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #6302: 06 Okt 2011, 23:09 »

Bare man puster til modstanderen i feltet falder han omkuld. -.-

Supra Societatem Nemo

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #6303: 06 Okt 2011, 23:10 »

Det er møgirreterende at man dårlig nok kan kæmpe om bolden så er der frispark den ene eller anden vej

Tidligere: Baloo38

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #6304: 06 Okt 2011, 23:17 »

Syntes stadig der en del fejl i spillet. F.eks når to spillere går ind i hinanden, så flyver de til siden, som om det en bombe der sprænger.
Eller når en fyr som Elokobi fra Wolwes kommer stormene med 180 km/t og løber ind i en modstander, så flyver han jo af helvede til. Elokobi er godt nok på størrelse med en bjørn, men lidt urealistisk at han kan tromle en spiller ned sådan. Smiley For lige og vise det så kunne det her klip sige noget - http://www.youtube.com/v/qYovqNiKIOg&feature=related

Der kan godt nok nævnes mange ting, men alt i alt så det jo et dejligt spil! Smiley
« Seneste Redigering: 06 Okt 2011, 23:21 af r-mand » Logged

Supra Societatem Nemo

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #6305: 06 Okt 2011, 23:48 »

Jeg synes dog, at det er irriterende at Messi er så overvurderet. Han er klart i top 2 (;-)) over de bedste fodboldspillere, men manden skal jo bare afleveres dybt og hans balance er urealistisk. Kan også være, at det er fordi jeg hader Barcelona at jeg synes dette Shockeret)

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #6306: 07 Okt 2011, 00:06 »

Jeg synes dog, at det er irriterende at Messi er så overvurderet. Han er klart i top 2 (;-)) over de bedste fodboldspillere, men manden skal jo bare afleveres dybt og hans balance er urealistisk. Kan også være, at det er fordi jeg hader Barcelona at jeg synes dette Shockeret)

Alle de der ''noobs'' tager jo os bare Barca, messi på top/kant & sparker bolden KUN efter ham.

EDIT: hader folk der quit bare fordi man er en smule bedre end dem!

Szczesny
Manager

« Svar #6307: 07 Okt 2011, 10:37 »

Brækker mig i lårtykke stråler over at Nemanja Vidic lige er blevet solgt mod min vilje i vinterpausen fordi han "ikke kan falde til". Holdets anfører kan simpelthen ikke falde til hos den klub han har spillet for i mange år? Jesus..

Nå, så må jeg vel bare ud og finde en afløser. Nogle forslag til en god CB med et favorabel prisskilt?

Fik også at vide at van Persie ikke kunne falde til, men afviste alle bud, og nu er han tilfreds igen. Jeg var så heldig, at mit board sagde, at jeg selv måtte bestemme, om jeg ville sælge ham

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6308: 07 Okt 2011, 11:35 »

Bare man puster til modstanderen i feltet falder han omkuld. -.-

Det lyder realistisk  Cool

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #6309: 07 Okt 2011, 12:25 »

Alle de der ''noobs'' tager jo os bare Barca, messi på top/kant & sparker bolden KUN efter ham.

EDIT: hader folk der quit bare fordi man er en smule bedre end dem!

Så er der også os der gerne vil være Barcelona fordi man holder med dem og gerne vil spille med dem.

Szczesny
Manager

« Svar #6310: 07 Okt 2011, 12:59 »

Så er der også os der gerne vil være Barcelona fordi man holder med dem og gerne vil spille med dem.

Løgn - findes ik'

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6311: 07 Okt 2011, 13:21 »

Løgn - findes ik'

Enig, det burde uden tvivl blive umuligt at vælge barcelona som hold når man spiller online. Så er den ikke længere.

crazy

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager

« Svar #6312: 07 Okt 2011, 14:37 »

Nu er jeg lige blevet krediteret for to nederlag i Head-to-Head Seasons pga. EA's forpulede lorteservere... Så nu ender jeg med at rykke ned i division 7, hvilket er pivelendigt.

Arsenal Football Club

Zone 43
Manager

« Svar #6313: 07 Okt 2011, 14:56 »

For lige og vise det så kunne det her klip sige noget - http://www.youtube.com/v/qYovqNiKIOg&feature=related

Så vidt jeg kan se, er det Busquets i det første klip, så det er realistisk nok. Tunge

Jeg har selv oplevet nogen mærkværdige situationer i FIFA12, faktisk i samme kamp, da jeg spillede mod min bror for en uges tid siden - først Odiah (CSKA Moskva) der forsøgte at lave en flyvende body slam på en Dortmund spiller, der skulle modtage en aflevering, og så Subotic der var ved at løbe ud af stadion, med dommeren efter sig, efter at have begået frispark. Grin

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Chakana
Manager

« Svar #6314: 07 Okt 2011, 15:31 »

Der er blevet spurgt om det nogle gange, men der er ikke svaret på det, så nu vil jeg lige prøve en sidste gang. Hvad går de der "cups" ud på i Head-to-Head Seasons? For jeg skal smutte LIGE når turneringen starter og håber ikke at det betyder at jeg bare bliver disket.

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 419 420 [421] 422 423 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010