home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:03:22 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23599
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: milokdmenAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 383 384 [385] 386 387 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1217287 gange)
Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #5760: 18 Sep 2011, 21:06 »

Hehe, dog kan du også gå ind og sige det til mine "Ronaldo chop" .. Fordi der er det L2 + R3 skråt venstre 2 gange .. Scoop turn laves også på en anden måde ..

Jeg har bare valgt at skrive hvordan man gør det nemmest, fordi det egentlig er samme finte du laver Wink

Derfor er det stadig ikke den. Og nej Scoop & Turn og McGeady Spin laves på præcis samme måde.

PhilipFlink
Manager

« Svar #5761: 18 Sep 2011, 21:23 »

Derfor er det stadig ikke den. Og nej Scoop & Turn og McGeady Spin laves på præcis samme måde.

Nu snakker jeg om Scoop Turn .. Ikke Scoop & turn .. Scoop Turn står du stiller.. Og laver også R3 2 gange skråt højre eller venstre Smiley

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #5762: 18 Sep 2011, 21:24 »

Så er det godt, at jeg aldrig har snakket om Scoop Turn.

PhilipFlink
Manager

« Svar #5763: 18 Sep 2011, 21:27 »

Så er det godt, at jeg aldrig har snakket om Scoop Turn.

Jo, du begynder at skrive:

fordi jeg skriver:" Hehe, dog kan du også gå ind og sige det til mine "Ronaldo chop" .. Fordi der er det L2 + R3 skråt venstre 2 gange .. Scoop turn laves også på en anden måde .."

Også troede du at det var "Scoop & Turn" jeg snakkede om.. Derfor skrev du "Nej Scoop & Turn og McGeady spin laves på præcis samme måde"

Så det var bare dig selv der skrev forkert Smiley

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #5764: 18 Sep 2011, 21:38 »

OMFG.

Har skrevet Scoop and Turn hele tiden Flink. Kig dog efter, tak.

Der hvor du skriver McGeady spin laver du en Scoop and Turn, bare så du ved det.

Btw. det er en fuldstændig ligegyldig diskussion, men du må nu gerne læse de indlæg du svarer på.

PhilipFlink
Manager

« Svar #5765: 18 Sep 2011, 21:44 »

OMFG.

Btw. det er en fuldstændig ligegyldig diskussion, men du må nu gerne læse de indlæg du svarer på.
Citat

Den her sætning kommer bare ind et sted, som heller ikke passer nogen steder.. For skriver nemlig heller ikke at de ikke laves på samme måde Smiley Jeg begyndte at skrive om en ny finte, også skrev du det.. Så jeg tror bare lige du tog fejl af de 2 forskellige finter Smiley

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #5766: 18 Sep 2011, 21:46 »

OMFG.

Den her sætning kommer bare ind et sted, som heller ikke passer nogen steder.. For skriver nemlig heller ikke at de ikke laves på samme måde Smiley Jeg begyndte at skrive om en ny finte, også skrev du det.. Så jeg tror bare lige du tog fejl af de 2 forskellige finter Smiley

Fair nok så. Giver bare ingen mening, hvorfor Scoop Turn skal blandes ind lige pludselig Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #5767: 18 Sep 2011, 21:50 »

Fair nok så. Giver bare ingen mening, hvorfor Scoop Turn skal blandes ind lige pludselig Wink

Fordi du skrev det med at de laves på samme måde, men ikke hedder det samme / man skal være 4 stjernet på den ene og 5 på den anden.. Sådan er det også med Ronaldo Chop og Scoop Turn .. Bare at dem i min video er den nemme måde at gøre det på Wink

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #5768: 18 Sep 2011, 22:00 »

utroligt. nu har jeg brugt 15 min på bare en af dem der og jeg kan ikke få den til at virke :S

PhilipFlink
Manager

« Svar #5769: 18 Sep 2011, 22:24 »

utroligt. nu har jeg brugt 15 min på bare en af dem der og jeg kan ikke få den til at virke :S

Du bruger vel selvfølgelig de spillere med de antal stjerner, som er nødvendiget Opstemt?

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #5770: 18 Sep 2011, 22:35 »

det skal jeg ikke kunne sige noget om.. Hvor mange stjerner behøver de da?

- Har brugt Rooney og Puyol såå.. Nok ikke de bedste spillere at gøre det med Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #5771: 18 Sep 2011, 22:40 »

http://www.youtube.com/v/m8gqDuXlbC0

Synes lige jeg vile dele den her med jer..

Jeg synes det har hjulpet meget på mit spil, da jeg synes det er nemmere ... Men det er vel som man synes er bedst, og om at lære det Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #5772: 18 Sep 2011, 22:42 »

det skal jeg ikke kunne sige noget om.. Hvor mange stjerner behøver de da?

- Har brugt Rooney og Puyol såå.. Nok ikke de bedste spillere at gøre det med Smiley

Dem der stjerne jeg har puttet i videoen nederst til venstre.. Betyder hvor mange "Skill stjerner" de skal have for at gøre de forskellige ting... Du kan gå ind i Team Management og trykke R3 på en spiller.. Også trykke L1 nogen gange, også burde der gerne komme en side hvor det står på Smiley

LeedsFCK
Lilleputspiller
*

« Svar #5773: 19 Sep 2011, 00:45 »

Nu har jeg ikke læst alle indlæg igennem og undskyld mig hvis dette har været oppe og vende! Håber sgu at EA har fået styr på de sidste tekniske detaljer, fordi der er åbenbart en allroundsspiller gemt i alle spillere! Sæt Messi på kassen og han har stadig 95!

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5774: 19 Sep 2011, 08:51 »

Nu har jeg ikke læst alle indlæg igennem og undskyld mig hvis dette har været oppe og vende! Håber sgu at EA har fået styr på de sidste tekniske detaljer, fordi der er åbenbart en allroundsspiller gemt i alle spillere! Sæt Messi på kassen og han har stadig 95!

Det betyder ikk at han er 95. Det er bare hans gennemsnitsniveau. Selvfølgelig lidt irriterende at man ikke kan se hvor gode de forskelige spillere er på diverse positioner.

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 383 384 [385] 386 387 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010