home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:41:14 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 550 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 355 356 [357] 358 359 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1222337 gange)
U-4-E
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #5340: 18 Jun 2011, 14:55 »

Hvis du spiller med de oprindelige trupper, altså uden opdatering, så er han vidst med.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5341: 18 Jun 2011, 14:58 »

Jeg skrev for nogle dage siden om at mit spil frøs når jeg spillede en kamp i be a pro keeper og kampen var færdig. PEAST foreslog at jeg skiftede nummer til et over 12, men det virkede ikke, og så skrev jeg til EA og spurgte om hjælp.

De havde tre råd:

1. Lav en 'system maitenance' på din harddisk .. Check! Virkede ikke
2. Sæt dine indstillinger i spillet tilbage til standard .. Check! Virkede ikke
3. Slet alt savegame fra FIFA på din harddisk og prøv igen .. Øh IKKE check! Jeg nægter at slette alt mine savegame bare fordi de har en lorte fejl i deres spil som de påstår skyldes en ekstern ting. Så i stedet spiller jeg det meste af en kamp med målmanden og quitter så - På den måde får jeg alle achievements (bortset fra dem hvor man skal spille kampen færdig) og spillet fryser ikke.

Men fuck nogle dårlige råd, og trælst at jeg ikke kan spille Be A Pro med målmand Skuffet

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #5342: 18 Jun 2011, 15:04 »

Jeg skrev for nogle dage siden om at mit spil frøs når jeg spillede en kamp i be a pro keeper og kampen var færdig. PEAST foreslog at jeg skiftede nummer til et over 12, men det virkede ikke, og så skrev jeg til EA og spurgte om hjælp.

De havde tre råd:

1. Lav en 'system maitenance' på din harddisk .. Check! Virkede ikke
2. Sæt dine indstillinger i spillet tilbage til standard .. Check! Virkede ikke
3. Slet alt savegame fra FIFA på din harddisk og prøv igen .. Øh IKKE check! Jeg nægter at slette alt mine savegame bare fordi de har en lorte fejl i deres spil som de påstår skyldes en ekstern ting. Så i stedet spiller jeg det meste af en kamp med målmanden og quitter så - På den måde får jeg alle achievements (bortset fra dem hvor man skal spille kampen færdig) og spillet fryser ikke.

Men fuck nogle dårlige råd, og trælst at jeg ikke kan spille Be A Pro med målmand Skuffet

underligt og pænt irriterende

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #5343: 19 Jun 2011, 20:46 »

Jeg er igang med en karriere med Barca.

Jeg er nået til starten af marts måned hvor jeg fører La Liga med 15 point til Real Madrid Jeg har også lige spillet mig i finalen i Copa del rey, efter en samlet 3-2 sejr over Sevilla.

I det kommende transfervindue regner med at købe Thiago Silva fra Milan som erstatning for Puyol. Og så en extra angriber. Måske køber jeg også Alexis Sanchez.
« Seneste Redigering: 19 Jun 2011, 20:49 af Champenralle » Logged

Arsenal FC!!

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #5344: 19 Jun 2011, 21:00 »

Får du sendt kamprapporter til din email??

maaahhh-h-h-h

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5345: 20 Jun 2011, 10:58 »

Får du sendt kamprapporter til din email??

Øh nej?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #5346: 21 Jun 2011, 15:56 »

Hej folkens. .

Er det muligt at spille to spillere i Be a Pro delen i Fifa 10? Smiley
Hvis ja, hvordan? Opstemt

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #5347: 21 Jun 2011, 16:23 »

Hej folkens. .

Er det muligt at spille to spillere i Be a Pro delen i Fifa 10? Smiley
Hvis ja, hvordan? Opstemt

som jeg har forstået det er det muligt men kun en af jer er proen den anden er resten af holdet tror jeg

Tidligere: Baloo38

patrick J
Manager

« Svar #5348: 21 Jun 2011, 22:22 »

Nogle som ved hvor jeg kan skrive til Sony?! Er blevet trukket 300 kr indenfor en uge nu, og jeg har slet ikke brugt min playstation den seneste uge.
HJÆLP !

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #5349: 21 Jun 2011, 22:34 »

http://dk.playstation.com/contact-us/

Mon det kan være fra det hacker angreb dengang?  Rullende Øjne

Supra Societatem Nemo

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #5350: 23 Jun 2011, 20:54 »

•Infinite money in Career mode
Select a team in Career mode. Purchase a player who is listed for loan. Sign the player, then go to "Budget Allocation", and set the "Transfer Funds" to "Wage Budget" ratio 0:100. This makes the money for transfer funds 0%. Go to "Sell Players", and terminate the loan of the player you just signed. You should have more than $2 billion. Go to "Budget Allocation", and change your wages funds percentage as desired (40:60 is recommended).

During a transfer period, loan any player. Once he has signed, go into your budget allocation, and put the entire budget into wages. Then, release the player instantly. Go back into your budget allocation, and put the allocation level to 50:50. You should now have over 2 billion for transfers and 46 million for wages.

•Easy arena accomplishments

Nogle der har prøvet om det virker? Kan nemlig ikke få det til at virke Wink

[Min signatur er for stor]

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #5351: 23 Jun 2011, 20:57 »

Jeg har startet en karriere med Napoli. Jeg har købt Alexis Sanchez. Er det et godt køb??

Arsenal FC!!

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #5352: 23 Jun 2011, 21:04 »

•Infinite money in Career mode
Select a team in Career mode. Purchase a player who is listed for loan. Sign the player, then go to "Budget Allocation", and set the "Transfer Funds" to "Wage Budget" ratio 0:100. This makes the money for transfer funds 0%. Go to "Sell Players", and terminate the loan of the player you just signed. You should have more than $2 billion. Go to "Budget Allocation", and change your wages funds percentage as desired (40:60 is recommended).

During a transfer period, loan any player. Once he has signed, go into your budget allocation, and put the entire budget into wages. Then, release the player instantly. Go back into your budget allocation, and put the allocation level to 50:50. You should now have over 2 billion for transfers and 46 million for wages.

•Easy arena accomplishments

Nogle der har prøvet om det virker? Kan nemlig ikke få det til at virke Wink

Mon ikke der er patch der har rettet det.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #5353: 26 Jun 2011, 17:03 »

Har lige fået FIFA 11 i dag, og sidder og retter alle trupperne, men kan kun ændre spillernumre ved at gå ind i "rediger spiller".. Kan det være rigtigt, at der ikke er et sted man bare kan ændre numre? Smiley

Det er til PS3 Smiley

Aldrig alene!

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #5354: 26 Jun 2011, 19:06 »

Har lige fået FIFA 11 i dag, og sidder og retter alle trupperne, men kan kun ændre spillernumre ved at gå ind i "rediger spiller".. Kan det være rigtigt, at der ikke er et sted man bare kan ændre numre? Smiley

Det er til PS3 Smiley

Du kan opdater dit FIFA her: Mit FIFA 11 - Tilpas Hold - Trupper - Download Opdatering.

Sider: 1 ... 355 356 [357] 358 359 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010