home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 342 343 [344] 345 346 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1227554 gange)
mbbn
Reserveholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #5145: 15 Maj 2011, 21:18 »

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75838675
Hva siger i til mit mål, jeg scorede her mens PSN var nede Smiley

Standard  Tunge

HassanPlayer
Lilleputspiller
*

« Svar #5146: 15 Maj 2011, 21:27 »

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75838675
Hva siger i til mit mål, jeg scorede her mens PSN var nede Smiley

Fedt mål!  Wink

Hala Madrid!

Ronaldo: 40 mål! (41 ifølge Marca)
NY REKORD!
Beat it Messi...

Badefar
Manager

« Svar #5147: 15 Maj 2011, 21:59 »

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #5148: 15 Maj 2011, 22:01 »

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #5149: 17 Maj 2011, 20:09 »

Spillede en sjov 11 vs 11 holdspil online igår hvor mit hold var Liverpool imod Real Madrid. Efter små 20 min er vi bagud 0-3 og har fået smidt en mand ud. I slut minutterne før halvleg, for jeg tildelt straffe som Gerrard skal sparke (hvilket var mig) og jeg laver en fatal afbrænder der for folk til at gå amok over headset.

I den korte pause tror jeg at de fleste fra mit hold ved at vi er på røven og vil tabe endnu større. Men 2 halvleg starter fantastisk og efter 10 min har vi scoret 2 mål som kom ud af intet. De næste mange minutter går på svinestreger fra begge hold, og Real Madrid kom ydeligere foran med 2-4 da de scorede på en dødbold i 79 min.

Nede med 2 mål og meget lidt tid tilbage skulle der et mirakel til hvis vi bare skulle have uafgjort. Vi presser på, og for første gang i hele kampen for vi faktisk overtaget i spillet, det resulterer i en scoring fra direkte hjørne i 86 min. Og i overtiden for vi tildelt et straffe spark som jeg nu endnu en gang skal tage. Folk bliver helt stille, og jeg vælger at sætte bolden nede i venstre hjørne. MEN igen brænder jeg og bolden triller direkte ud af feltet hvor heldigvis "Suarez" banker til bolden direkte og sikre mit hold en 4-4.

Alt for fed kamp  Opstemt Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #5150: 17 Maj 2011, 22:24 »

Har et stort problem :

Hver eneste gang jeg er færdig med en online kamp, og skal trykke "afslut til menu" eller hvad der nu står.. så går den i "hak" .. Man kan se kameraet kører rundt på banen, musikken kører, begge dem der 2 ting loader over i venstre side, men der sker absolut intet..

Er der nogen der kan hjælpe Smiley?

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #5151: 17 Maj 2011, 22:32 »

Synes af dette mål mod min ven fra 34 meters afstand skal lægges på den bedste hjemmeside i Danmark Peace
http://www.easports.com/media/play/video/76008721

FMFreaks inside you.

AFC
Manager

« Svar #5152: 17 Maj 2011, 22:51 »

Har et stort problem :

Hver eneste gang jeg er færdig med en online kamp, og skal trykke "afslut til menu" eller hvad der nu står.. så går den i "hak" .. Man kan se kameraet kører rundt på banen, musikken kører, begge dem der 2 ting loader over i venstre side, men der sker absolut intet..

Har samme problem nogen gange. Oplever dem dog ikke særlig tit, som du tilsyneladende gør. Tror ganske enkelt det skyldes et netværksforbindelse s fejl mellem jer. Det tager lidt tid at genoprette forbindelsen mellem jer igen, så hav tålmodighed. Den plejer altid at komme ved mig efter 1-2 minutters ventetid, så prøv at se, om den ikke kommer efter lidt tænketid. Smiley
Synes af dette mål mod min ven fra 34 meters afstand skal lægges på den bedste hjemmeside i Danmark Peace
http://www.easports.com/media/play/video/76008721
Flot mål Smiley. Og så skal du lige slutte af med en af de mest irriterende jubelscener Grin

PhilipFlink
Manager

« Svar #5153: 17 Maj 2011, 22:57 »

Har samme problem nogen gange. Oplever dem dog ikke særlig tit, som du tilsyneladende gør. Tror ganske enkelt det skyldes et netværksforbindelse s fejl mellem jer. Det tager lidt tid at genoprette forbindelsen mellem jer igen, så hav tålmodighed. Den plejer altid at komme ved mig efter 1-2 minutters ventetid, så prøv at se, om den ikke kommer efter lidt tænketid. Smiley

Hey tak for svaret...

desværre gør den det hele tiden! hver eneste kamp ... & jeg kan vente 10 min. før jeg er nød til at lukke mit spil ned Smiley

AFC
Manager

« Svar #5154: 17 Maj 2011, 22:59 »

Hey tak for svaret...

desværre gør den det hele tiden! hver eneste kamp ... & jeg kan vente 10 min. før jeg er nød til at lukke mit spil ned Smiley
Hmm så kan jeg umiddelbart ikke se hvad problemet kan være. Vi kan prøve at tage en kamp nu, og se om det sker?

guldfck
Førsteholdsspiller

« Svar #5155: 18 Maj 2011, 15:48 »

Er jeg den eneste der syntes at kontrakterne i Ultimate Team på ps3 er steget sindsygt i prisen siden PSN blev åbnet op igen :O ?

PSN: Guldfck

jona633c
Ynglingespiller

« Svar #5156: 18 Maj 2011, 16:04 »

Har et stort problem :

min går også i hak efter en online-rangliste match, når den skal loade hvor mange point vi skal have osv. Er nød til at lukke playstationet, fordi den kommer ikke.. har også gået fra den i går i 1 time, uden der skete noget.

og det er efter at PSN er kommet op igen, og det sker ALTID. før har der ALDRIG været nogle problemer, nøøj, hvor det irrere mig

PhilipFlink
Manager

« Svar #5157: 18 Maj 2011, 16:12 »

min går også i hak efter en online-rangliste match, når den skal loade hvor mange point vi skal have osv. Er nød til at lukke playstationet, fordi den kommer ikke.. har også gået fra den i går i 1 time, uden der skete noget.

og det er efter at PSN er kommet op igen, og det sker ALTID. før har der ALDRIG været nogle problemer, nøøj, hvor det irrere mig

Ja det er fuldstædig ligesom mig, har aldrig nogen sinde prøvet det før, og det kommer lige inden pointene kommer op :s

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #5158: 18 Maj 2011, 17:02 »

Jeg har det præcis ligesom jer - min går bare i stå lige før jeg når at komme forbi startmenuen med Kaká..  Græder

EDIT: har dog set en lille ridse i mit spil, som jeg skyder skylden på

jona633c
Ynglingespiller

« Svar #5159: 19 Maj 2011, 10:39 »

Hmm.. nogle der har en løsning på problemet..

Sider: 1 ... 342 343 [344] 345 346 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010