home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:49:23 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
03 Feb 2026, 17:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 498 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 302 303 [304] 305 306 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1309507 gange)
Jeton2750
Ynglingespiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #4545: 19 Jan 2011, 17:55 »

Hansen.. Hvis det er, kan du så ikke tjekke dine controller indstillinger? Smiley det kunne være den perfekte hjælp for mig!

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #4546: 19 Jan 2011, 19:09 »

Jeg har lige et spørgsmål.. Når jeg spiller på min Playstation 3 på mit 46 " LED fladskærm føler jeg det får meget langsomt.. Især når man trykker X for at spille bolden, så gør de det ikke øjeblikkeligt men lige et halvt sekund efter.. Og det er nogle gange irreterrende da man kommer til at trække bolden med ud, fordi den reagere lidt langsommere.. Det er også når man skal skyde, dreje og alt andet..

Så jeg vil lige høre hvordan i har indstillet jeres controller...

Jeg har automatisk skift, på bolde i feltet.. Og det lige neden under på ingen.. Ellers er alt Hjulpet undtagen indlæg.. Kan det være grunden.. Håber der er nogle der er villige til at hjælpe.

Jeg har også prøvet at sætte dem alle på manuelt og det gør det så hurtigere, men meget sværere at ramme hinanden..
Så hvis i lige vil skrive hvordan jeres er indstillet, så jeg evt. kunne prøve med den indstilling i har..

Jeton Smiley

Min teori er at der er noget med store fladskærms TV. Når jeg spiller på mit eget fjernsyn (28") opfører FIFA sig normalt, men hvis jeg skulle få lyst til at gå ind i stuen på mine forældres (52"), så gør den præcis som du skriver. Jeg er sikker på det ikke er dine controller indstillinger. Mit råd er at du kan gå ind i indstillingerne enten i FIFA eller også bare i PS menuen, og ændre nogle ting, det kunne være noget ala Widescreen-setup (Jeg ved dog ikke om det eksisterer) Men held og lykke!  Thumbs Up

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Hamza_BIF
Manager

« Svar #4547: 19 Jan 2011, 21:19 »

Det har jeg også prøvet. Men personligt troede jeg at det var noget med HDMI stik. Har spillet hjemme hos 2-3 stykker som har haft det, og der er det gået langsommere end herhjemme hos mig. Har ikke HDMI stick. Kan self ikke tale for alle fifa-spillere, men de steder jeg har prøvet det, har HDMI stikket MÅSKE haft en indflydelse... Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #4548: 19 Jan 2011, 21:25 »

Det har jeg også prøvet. Men personligt troede jeg at det var noget med HDMI stik. Har spillet hjemme hos 2-3 stykker som har haft det, og der er det gået langsommere end herhjemme hos mig. Har ikke HDMI stick. Kan self ikke tale for alle fifa-spillere, men de steder jeg har prøvet det, har HDMI stikket MÅSKE haft en indflydelse... Smiley

hvor mange Hertz er dit tv på?

det kan nogen gange godt se ud som om det går i slowmotion hvis ens tv er på 100 hertz istedet for 50-60 hertz som er normalen. men det giver dog et bedre billede når man bare ser tv men spil er ikke lavet til at køre i 100 hertz

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #4549: 19 Jan 2011, 21:27 »

fuck fifa's online del er dårlig, scorer et perlemål i tillægstiden, men nu kan jeg ikke tilføje det til "gyldne øjeblikke" kan kun se "gyldne øjeblikke" fra 0. minut til 76. minut :/

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #4550: 19 Jan 2011, 21:29 »

ja det er mega nedtur sådan noget når den gør det

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #4551: 25 Jan 2011, 14:22 »

Jeg har et stort problem, jeg kan ikke spille onlinekampe.

"Der opstod en fejl under opdateringen"

Jeg har været inde i 'mit fifa 11' og prøve og hente den seneste transferopdatering, og der siger den at jeg har den i forevejen.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #4552: 25 Jan 2011, 14:23 »

Jeg har samme problem, og jeg ved at flere andre også har det. Mon ikke EA fixer det på et tidspunkt? Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #4553: 25 Jan 2011, 14:23 »

Det var da altid noget :-)

U-4-E
Manager

« Svar #4554: 26 Jan 2011, 16:57 »

2. sæson med Tottenham starter med følgende kampprogram:

Chelsea (Community Shield)
Man Utd (H)
Man City (U)
Liverpool (H)
Everton (U)
Chelsea (H)

Dejligt...

Bacary Sagna er desuden en sjov fætter - I første sæson skiftede han til Man Utd, og nu er han netop skiftet til Liverpool..

PhilipFlink
Manager

« Svar #4555: 28 Jan 2011, 14:15 »

Simpelthen utrolig!!

jeg kan ikke finde nogen ranglistekampe mere? kan sagtens spille mod mine venner - Men når jeg søger efter en ranglistekamp går der lidt tid, så står der den højest søger 5 niveauer over.. Så 10 .. Også 15..

Den finder ALDRIG nogen.. Hvad kan problemet være?? har allerede spillede over 100 ranglistekampe før, men nu gider den ligepludselig ikke? :s

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #4556: 28 Jan 2011, 14:49 »

Synes godt der mangler det element at man kan opgradere sine facilliteter i år.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #4557: 28 Jan 2011, 16:48 »

Simpelthen utrolig!!

jeg kan ikke finde nogen ranglistekampe mere? kan sagtens spille mod mine venner - Men når jeg søger efter en ranglistekamp går der lidt tid, så står der den højest søger 5 niveauer over.. Så 10 .. Også 15..

Den finder ALDRIG nogen.. Hvad kan problemet være?? har allerede spillede over 100 ranglistekampe før, men nu gider den ligepludselig ikke? :s

Du er ikke alene, har samme problem...

LOVE UNITED - HATE GLAZER

fcbarcelona
Juniorspiller
**

« Svar #4558: 28 Jan 2011, 16:55 »

Hm, mgk det her fmfreaks er det også noget med at gøre med en hjemmeside eller er det bare normalt football manager 2010 i snakker om???

U-4-E
Manager

« Svar #4559: 28 Jan 2011, 17:09 »

http://www.easports.com/media/play/video/63810851

Lavede lige denne perle med min Pro. Selve afslutningen er ikke specielt velplaceret, men er vild med detaljen lige inden.

Sider: 1 ... 302 303 [304] 305 306 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010