|
PhilipFlink
|
|
Hvis der er en med en virtual pro på ps3 må i super gerne uploade den! Helst omkring de 50% Jeg kan simpelthen ikke overskue at skulle starte forfra!
Håber der er en sød der hjælper :*
Det tager ikke lang tid at træne din mand derop selv  Download et Creation Center hold der hedder BYA.. de er alle 165 eller sådan noget og har overall 1. Så går det pænt hurtigt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
tusind tusind tak, det vil jeg helt sikkert gøre fantastisk hjælp, jeg takker mange gange! godt nytår! 
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
Wild Dog
Gæst
|
|
Har lige vundet første sæson med Chelsea uden nederlag. Spiller dog også på amatør 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Har lige vundet første sæson med Chelsea uden nederlag. Spiller dog også på amatør  Haha, så er det jo en decideret katastrofe hvis du ikke går ubesejret igennem. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
Haha, så er det jo en decideret katastrofe hvis du ikke går ubesejret igennem.  Jeg kunne dog også fejle. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wild Dog
Gæst
|
|
Spillede en uafgjort fordi jeg havde glemt at sætte den ned efter en professionel turnering i UT.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
syntes at rangeringen af holdene er forfærdelig... Portugal 4½ - de er meget bedre end 4½ i spillet!!! juventus 4½ - har lige spillet med dem og de er røvdårlige!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
hvad sker der egentlig hvis den anden quitter? ;s
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
John Graversen
|
|
syntes at rangeringen af holdene er forfærdelig... Portugal 4½ - de er meget bedre end 4½ i spillet!!! juventus 4½ - har lige spillet med dem og de er røvdårlige!
Den går jo ind og tager gennemsnittet af start-elleveren og laver det om til stjerner. Grunden til, at Portugal virker så gode, er fordi de har masser af gode driblere.
|
|
|
|
|
|
Naah.
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Eller så er du røvdårlig. Juventus er gode at spille med, hvis man bruger dem fornuftigt
|
|
|
|
|
|
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
jeg har lige købt PS3 og FIFA og vil gerne vide om man kan spille Be a pro og i såfald hvordan... jeg kan nemlig ikke finde det
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Andre end mig der har oplevet at ens online card lige pludselig er udløbet?!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
jeg har lige købt PS3 og FIFA og vil gerne vide om man kan spille Be a pro og i såfald hvordan... jeg kan nemlig ikke finde det
Spiltyper > karrierespil> ny karriere > spiller
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Spiltyper > karrierespil> ny karriere > spiller
super mange tak for hjælpen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
sad lige og kiggede på jubelscener... hvordan ved man om en spiller er smidig?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|