|
|
|
Legenden
|
|
Hvor mange procent har I klaret af bedrifter med jeres pro?  Synes efterhånden det er ved at blive svært.
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Hvor mange procent har I klaret af bedrifter med jeres pro?  Synes efterhånden det er ved at blive svært. Er oppe på 68% tror jeg nok, og syntes efterhånden også det bliver svært. Jeg har dog ikke klaret så mange af forsvares bedrifterne og heller ikke nogen af målmandsbedriterne, så der kunne man jo hente nogle procenter ind.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Hej drenge!  Kender i en god chants-pakke man kan hente? 
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Hvor mange procent har I klaret af bedrifter med jeres pro?  Synes efterhånden det er ved at blive svært. Har selv hentet 80%. Og bedrifterne kommer alligevel stille og roligt og mangler mange steder kun en ting. Altså at score udenfor feltet med R1 foreksempel.
|
|
|
|
|
|
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Hej drenge!  Kender i en god chants-pakke man kan hente?  Ingen?  Det skal være en Premier League Chant-pack! 
|
|
|
|
|
|
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
snaever
|
|
KÆFT hvor er spillervurderingen efter en kamp i Fifa ELENDIG! Jeg ville lige prøve en for sjov kamp hvor jeg var Manchester city mod Lyngy BK på amatør. Jeg vandt 13-0 hvor Tevez scorede 9 mål. Blev Tevez kampens spiller? NEJ! Det gjorde Nigel De Jong fandeme! Hans scorede ikke ét eneste mål. Det er noget EA Sports burde tænke over når de laver 12'eren...
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
ogasogas
|
|
KÆFT hvor er spillervurderingen efter en kamp i Fifa ELENDIG! Jeg ville lige prøve en for sjov kamp hvor jeg var Manchester city mod Lyngy BK på amatør. Jeg vandt 13-0 hvor Tevez scorede 9 mål. Blev Tevez kampens spiller? NEJ! Det gjorde Nigel De Jong fandeme! Hans scorede ikke ét eneste mål. Det er noget EA Sports burde tænke over når de laver 12'eren...
Jeg spillede også for sjovt en kamp på amatør hvor mit hold vandt 15-0. Min spiller scorede alle målene men blev han kampens spiller nej jeg tror han var den fjerde højest rated på mit hold
|
|
|
|
|
|
Manchester United just arrogant, not better
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Jeg spillede også for sjovt en kamp på amatør hvor mit hold vandt 15-0. Min spiller scorede alle målene men blev han kampens spiller nej jeg tror han var den fjerde højest rated på mit hold
Præcis! Det er den første og (indtil videre) eneste forbedring der burde komme i 12'eren efter min mening.
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Slay
|
|
Nogle der er frisk på et online spil? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Den koster jo penge! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Den koster jo penge!  Det koster gratis. 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Det koster gratis.  Hvis jeg trykker dette link og derefter "Download all files" så kom der noget med at jeg skal betalte!  HELP ME ZONE! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Hvis jeg trykker dette link og derefter "Download all files" så kom der noget med at jeg skal betalte!  HELP ME ZONE!  Ah, vi har næppe hentet samme fil så. Har kun haft hentet Superliga filen.  Men det virker mystisk, hvis man skal betale for det. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|