home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 724 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 154 155 [156] 157 158 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1104042 gange)
Fernando
Gæst

Sv: FIFA tråden
« Svar #2325: 15 Sep 2010, 18:56 »

Ej demoen er alt for nice! har spillet en kamp Madrid mod Barca 3-0 og det er blevet en del realistisk der kom både saksespark og hæl-afleveringer! Grin Det skal da helt klart bestilles sammen med FM11! Smiley.

EDIT: Hvorfor kan jeg ikke spille karriere ?
« Seneste Redigering: 15 Sep 2010, 18:58 af Fernando » Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #2326: 15 Sep 2010, 19:00 »

Det er virkelig træls at min router er så langt væk fra mit værelse, så jeg har nærmest intet signal. Jeg orker ikke engang prøve at downloade det. Så jeg må sgu nok vente til den 30. med at spille 11 Skuffet

EDIT: Du kan ikk spille karriere da det ikke er muligt i demoen, det er kun muligt at spille en enkelt kamp(af gangen Tunge), med de udvalgte hold Thumbs Up

HansenLFC
Gæst

« Svar #2327: 15 Sep 2010, 19:10 »

Hvordan er grafikken? Noget nyt med fans?

EDIT: Har det på præcis samme måde Enevoldsen - ruteren er laaaangt fra mit værelse, har dog forsøgt alligevel ... har vel haft den igang nu i halvanden time ...er nået helt op på 3 % ... wauw
« Seneste Redigering: 15 Sep 2010, 19:12 af HansenLFC » Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #2328: 15 Sep 2010, 19:12 »

Synes det er blevet lidt for meget. Efter to kampe har jeg oplevet tre-fire saksespark.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #2329: 15 Sep 2010, 19:28 »

Hvordan er grafikken? Noget nyt med fans?

EDIT: Har det på præcis samme måde Enevoldsen - ruteren er laaaangt fra mit værelse, har dog forsøgt alligevel ... har vel haft den igang nu i halvanden time ...er nået helt op på 3 % ... wauw

Jeg kom ikke engang op på 1%  Sur Den skrev 300 min og så skete der en fejl, så prøvede jeg 2 gange mere, men intet skete. Så jeg gad sgu ikk  Skuffet

HansenLFC
Gæst

« Svar #2330: 15 Sep 2010, 22:08 »

fik det endelig hentet ...

Kom i straffe i første kamp... det er da helt umuligt ... tabte 1-0... Målet blev ramt en gang i alt... hvad sker der for det? :S

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #2331: 15 Sep 2010, 22:19 »

fik det endelig hentet ...

Kom i straffe i første kamp... det er da helt umuligt ... tabte 1-0... Målet blev ramt en gang i alt... hvad sker der for det? :S

JEg tabte 5-4 i min første straffesparkskonkur rence, spillede også Wprld Cup hvor teknikken var den samme, man skal bare øve sig... Thumbs Up

LOVE UNITED - HATE GLAZER

N17
Manager

« Svar #2332: 15 Sep 2010, 22:25 »

Straffe er ligesom i WC - og utroligt nemt, men meget federe, når man har vænnet sig til det Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

HansenLFC
Gæst

« Svar #2333: 15 Sep 2010, 22:34 »

Havde ikke WC .... og synes på ingen måde det er nemt Opstemt .. Har nu prøvet 10 gange, uden held Opstemt ..

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #2334: 15 Sep 2010, 22:36 »

Hvordan kaster man sig som målmand på straffespark Opstemt?

Badefar
Manager

« Svar #2335: 15 Sep 2010, 22:37 »

Demoen er rigtigt god. Gameplayet har lige fået et nøk opad og skud, afleveringer og indlæg er blevet meget mere realistiske samtidig med at hovedspillet og duelspillet er blevet federe. Alt i alt lover spillet rigtigt godt op med de features der er blevet lanceret i Pro Clubs ser jeg meget frem til spillet. Iøvrigt blev jeg efter at jeg prøvede PES demoen slet ikke i tvivl om hvilket spil jeg køber. Man kan tydeligt se hvad der er lavet bedre i PES men ved gud hvor er der stadigvæk mange fejl som f.eks. keeperne som er elendige, skuddene som bliver sparket stort set uden skru og desuden kunne jeg flere gange ikke løbe fra Xavi med Ribery fordi at jeg havde bolden.

U-4-E
Manager

« Svar #2336: 15 Sep 2010, 23:26 »

Hvordan kaster man sig som målmand på straffespark Opstemt?

Højre analog.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #2337: 16 Sep 2010, 01:37 »

Hm nu har jeg prøvet både FIFA11 og PES11 demoerne .. Jeg forstår ikke hvordan noget menneske kan synes PES er bedre.. Synes PES er flere niveauer under FIFA as usual .. Det minder mest af alt om FIFA09 til PS2 altså.. Spillernes teknik stinker, første berøringerne er helt væk og når de løber hurtigt med bolden tager de rigtigt lange træk.. Nej det bliver sgu igen i år FIFA til mig Wink

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2338: 16 Sep 2010, 02:34 »

Hm nu har jeg prøvet både FIFA11 og PES11 demoerne .. Jeg forstår ikke hvordan noget menneske kan synes PES er bedre.. Synes PES er flere niveauer under FIFA as usual .. Det minder mest af alt om FIFA09 til PS2 altså.. Spillernes teknik stinker, første berøringerne er helt væk og når de løber hurtigt med bolden tager de rigtigt lange træk.. Nej det bliver sgu igen i år FIFA til mig Wink

Nu var det jo sådan, at fra Fifa 99 (FiFA 98 World Cup er stadig det bedste fodboldspil lavet nogensinde) til Fifa 2008 var PES klart de bedste spil i genren. De godt ti års FIFA spil var røv hamrende elendige og PES var generationer foran EA. Det fandt EA så nogenlunde ud af i 2008/9 og lavede nogle meget bedre spil, som muligvis er bedre end PES. Jeg er selv gået fra PES til FIFA, da jeg mener, at EA laver bedre spil nu. Men mange mener - og jeg forstår dem godt - at PES stadig er et bedre fodboldspil.

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #2339: 16 Sep 2010, 10:35 »

Til alle jer, der ikke kan finde ud af at sparke straffe, her er en smule hjælp.

1. Gå ind i arenaen og vær spiller

2. Hver gang bolden er inde i feltet, tryk pil nedad

3. Når i skal til at sparke, hold L2 nede.

4. Så dukker der en blå cirkel frem. Den bliver større eller mindre, det afhænger af, hvor meget fart man giver og om den der bar bliver gul, grøn eller rød.

5. Når i har sat fart og valgt i den der bar, så skal i bevæge venstre analog, så bevæger den blå/rød orange cirkel sig. Der, hvor den ender, er der, hvor jeres spark ender.

Håber det hjalp lidt.

Hvis i vil øve med målmanden skal i selvfølgelig vælge målmandens side og trykke pil nedad, hver gang den er inde i feltet. Så bruger i højre analog til at kaste jer med.

Sider: 1 ... 154 155 [156] 157 158 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010