home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 817 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 150 151 [152] 153 154 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1103931 gange)
Bendtner_23
Landsholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #2265: 11 Sep 2010, 16:03 »

Ja, det bliver der lavet, Hansen. Eller det kommer der. Nu kan man jo så være målmanden hvilket giver et twist. Det ville være komplet hul i hovedet, at fjerne det, da mange for det meste kun spiller FIFA 10 pågrund af Clubs i stedet for FIFA World Cup foreksempel(sådan lyder det hvertfald på EAs FIFA forum)

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

HansenLFC
Gæst

« Svar #2266: 11 Sep 2010, 18:15 »

Tak for svaret BB ..

Lyder dejligt - Ja det bliver da også sjovt at teste de forskellige målmænd rundt omkring nu Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #2267: 11 Sep 2010, 18:21 »

Hvad er det der Fifa superstars? og hvilke ting er nyt i det kommende spil?
Hvis du læste linket, som El Kun skrev, så ville du lynhurtigt finde ud af det.

Men Fifa Superstars er et spil på Facebook.

lassekalmayer
Ynglingespiller

« Svar #2268: 12 Sep 2010, 15:20 »

Er jeg den eneste der syntes det er dårligt at ligemeget hvilken skade en spiller får så tager han sig til knæet Huh

Malk De Koijn - Å åå mæio !!!

- Vild sang Smiley

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #2269: 12 Sep 2010, 15:23 »

Er jeg den eneste der syntes det er dårligt at ligemeget hvilken skade en spiller får så tager han sig til knæet Huh

Det er Fifa når det er bedst, men ja det kunne da godt blive lavet om Smiley

FCK

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #2270: 12 Sep 2010, 16:05 »

Skaderne mangler også meget. Jeg synes ikke man får nok skader, der er ikke stor nok variation i skaderne og man kan ikke få dem mellem kampene..

Chakana
Manager

« Svar #2271: 12 Sep 2010, 16:22 »

Og så er det også ret urealistisk at hver skade næsten altid er max 1 kamps fravær.

Arsenal Football Club

Swizz CataR
Manager

« Svar #2272: 12 Sep 2010, 16:36 »

Jeg går ud fra, at mange af jer i dette underforum bruger en del tid på Fifa Smiley

Hvor mange af jer, har egentlig prøvet konkurrenten, PES (Pro Evolution Soccer) ?

Jeg er selv ejer af begge spil, og jeg må indrømme, at jeg synes det er meget svært, at beslutte hvilket spil der er bedst. Hvis det var mig, så ville jeg til enhver tid vælge PES over Fifa, hvis blot jeg skulle spille en enkelt kamp eller 3 uden nogen form for karriere. Styringen og bevægelserne er IMO bedre i PES og det hele ser mere realistisk ud, samt langt flere frække skud osv. kan lade sig gøre.

Modsat ville jeg vælge Fifa, såfremt jeg skulle spille en karriere. Dette skyldes udelukkende, at jeg synes PES er ringe uden for banen, ikke at Fifa er fantastisk. Fifa er bedre, mere overskuelig og med flere muligheder. Alligevel synes jeg, at Fifa rummer mange fejl i karrieredelen. Jeg har fx klaret 15 sæsoner, altså maks i en karriere i Fifa 09. Hvad jeg opdagede var, at de eneste nye supertalenter var dem man selv oprettede - de andre klubber oprettede ingen.
PES har også mange af de samme funktioner, men starter man en karriere deri, kan man ikke senere skifte klub, og man starter altid med en meget lav rang, hvilket gør det svært at købe spillere.

En tredje ting er Fifas model hvor man styrer én spiller, kontra PES' Be a Pro. Her vinder PES med sindsyg stor margin. Man kan skifte klub mange gange, man kan spille en hel karriere, man kan vælge hvordan sin spiller skal udvikle sig, altså indenfor hvilke områder (type spiller), og man kan komme på landsholdet hvis man bliver god nok.

Det er så min mening. Hvad er jeres? Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #2273: 12 Sep 2010, 16:44 »

Jeg synes PES er blevet dårligere og dårligere som årene er gået. Spillerne er så stive i det, og de har helt kantede bevægelser, hvor FIFA er langt mere flydende imo. Skud, driblinger, hovedstød osv., er også meget bedre i FIFA. Generelt synes jeg, at PES er et elendigt spil, hvor grafikken er det eneste lyspunkt. I gamle dage var PES et fint spil, men de seneste 3-4 versioner har været noget værre pis imo. Vil til enhver tid vælge FIFA.

Gosser
Manager

« Svar #2274: 12 Sep 2010, 17:05 »

Fanboy?

PES har ikke været forrygende de sidste par år eller tre, det er jeg enig i. At kalde det elendigt, er dog lige heftigt nok. PES2011 virker rigtig lovende, og demoen vidner om et fedt spil. De jeg har hørt, der har prøvet FIFA11, er skuffede.

Det er dog noget man aldrig vil blive enig om. Der er så ufatteligt mange FIFA fanboys (og sikkert også omvendt), og FIFA vil altid være det førende spil. EA kunne opdatere trøjer og transfers (hvilket vel egentlig næsten også er det, de gør) fra år til år, og stadig sælge imponerende mange spil. Sådan er det desværre.

Det er ikke til at træffe et valg ud fra at spørge andre, for så mange er så farvede. Det eneste der er at gøre, er at prøve begge demoer, og vurdere derudfra.

Personligt regner jeg med at skulle have begge.

Swizz CataR
Manager

« Svar #2275: 12 Sep 2010, 17:20 »

Jeg må indrømme efter at have set videoen til Fifa 11, at det ser lækkert ud, og at det i den grad har udbedret de fejl, jeg synes især trænger sig på i Fifa 10 Smiley
Meget af min skuffelse har nok også været grundet, at jeg har spillet på PS2. For mig er grafikken ikke det afgørende, altså hvor fint det er, mere, at man kan styre ordenligt, hvilket jeg synes Fifa har manglet lidt de sidste par år, hvor bevægelserne har været kantede.. Men det ser ud til at være opløst i Fifa 11.

Overvejer kraftigt at investere i en PS3.. Vil I mene, at 120 GB er nok, eller har man voldsomt brug for 250 GB?

Seller95
Manager

« Svar #2276: 12 Sep 2010, 17:22 »

Vil mene 120 klart er nok! Men det er jo bare mig, tror faktisk jeg har en 60GB Smiley

Arsenal <3

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #2277: 12 Sep 2010, 17:23 »

Jeg må indrømme efter at have set videoen til Fifa 11, at det ser lækkert ud, og at det i den grad har udbedret de fejl, jeg synes især trænger sig på i Fifa 10 Smiley
Meget af min skuffelse har nok også været grundet, at jeg har spillet på PS2. For mig er grafikken ikke det afgørende, altså hvor fint det er, mere, at man kan styre ordenligt, hvilket jeg synes Fifa har manglet lidt de sidste par år, hvor bevægelserne har været kantede.. Men det ser ud til at være opløst i Fifa 11.

Overvejer kraftigt at investere i en PS3.. Vil I mene, at 120 GB er nok, eller har man voldsomt brug for 250 GB?

Mener min er med 120 GB, og jeg kan snildt klare mig med det. Så med mindre du virkelig er hardcore gamer, og spiller en helvedes masse spil, så burde 120 GB være nok.

Swizz CataR
Manager

« Svar #2278: 12 Sep 2010, 17:46 »

Okay, det lyder godt Wink Så kan jeg jo spare lidt der Smiley

Hvordan med controllerne. Synes at jeg kan se, at man ikke kan bruge gamle controllere, men kun nye Smiley Er det korrekt? Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #2279: 12 Sep 2010, 17:49 »

De er jo stort set ens, så det er ikke den store forandring.. Smiley

Sider: 1 ... 150 151 [152] 153 154 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010